04/09/09 Brecht (Sint-Job-in-'t-Goor) avondtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Raciiing Ralph
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: di 17 feb 2009 21:06
Rijdt met: Stevens SMC Flight ES, vortrieb,

Bericht door Raciiing Ralph »

Anthro schreef: heb ook een GPS log gemaakt van de 25km rit, kzal die online zwieren vant weekend voor de geinteresseerden !
in de gps track ben ik wel geintreseerd.
was een leuke tocht :-)
Gebruikersavatar
dommelMTB
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 09 nov 2008 17:28
Rijdt met: Cube LTD Race 2009

Bericht door dommelMTB »

cheeseman schreef:
dommelMTB schreef:hier sé, dat treft ...

den cheeseman is ook terug naar de TT's aan 't kijken ... 't zal goed doen als er terug wat meer TT's zijn !! 't goei seizoen komt eraan hé !! (al heb ik deze zomer amper op de fiets gezeten ...)

Als ik tijdig kan vertrekken (lees: op tijd thuis ben ) doe 'k den deze ook eens mee ! Als 't te laat geworden is, vertrek ik niet meer ... 'k heb geen goei licht !!
En dommel , heb ge uwe velo terug bovengehaald
Komaan hé , Hoe raakt ge anders in form over enkele weken
Hopelijk treffen we elkaar dit winterseizoen wel is hier of daar. :lol:
Dan sloeberen we samen wel eens ne trappist of zo :bounce:
We zien wel

grts
:oops: :oops: heb uiteindelijk gepast deze keer ... naar de Memorial Ivo Van Damme geweest ... op uitnodiging ... al maak ik er spijt van dat 't één en ander samenviel ... :oops:

Toegegeven, daar waren ze ook in form hoor ! :-D
Laatst gewijzigd door dommelMTB op za 05 sep 2009 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dommelMTB
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 09 nov 2008 17:28
Rijdt met: Cube LTD Race 2009

Bericht door dommelMTB »

Raciiing Ralph schreef:
Anthro schreef: heb ook een GPS log gemaakt van de 25km rit, kzal die online zwieren vant weekend voor de geinteresseerden !
in de gps track ben ik wel geintreseerd.
was een leuke tocht :-)
ook interesse om nieuwe wegskes kort bij huis te ontdekken ... waar komt ie online ??
Anthro
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 02 aug 2009 12:28
Rijdt met: Cube ltd Race 09

Bericht door Anthro »

bike smurf schreef:meegereden samen met junior; die vond het super! die geraak ik dit seizoen niet meer kwijt. :-?
Mooie tocht, nauwelijks asfalt (op het einde na). Korte toer gereden (27km), gemiddeld 14km/u. Voor een ventje van 9 is da ni slecht...

Leuke tocht, supersfeer, gene enkele onnozele die als ne zot voorbijraast, 'twas ok! pluim voor de organisatie! =D> =D> =D>

ps hoe zij de foto's terug te vinden die er onderweg genomen zijn?
Volgens mij heb ik dan vanaf de bevoorrading achter jullie gereden, junior trapt idd goed door :)

en de GPS track staat hier: http://www.crossingways.com/Track/BUSO_ ... 09_7296.en

maar ik heb gemerkt dat de download gpx knop nen hoop duits naar uwe kop smijt dus zal ik em ff op mijn webspace zetten: http://www.anthro.be/mtb/BUSO_Kristus_K ... 9-2009.gpx
Gebruikersavatar
SilverFokske
Mountainbiker
Berichten: 292
Lid geworden op: za 06 jan 2007 23:53
Rijdt met: BMC_TE02 v.2014 (tijdelijk in 't hospitaal)

Bericht door SilverFokske »

Gisterenavond ook deze toer gereden, tezamen met StrammerMax.
'k Zat al niet op m'n gemak, met een paar knipperlichtjes en een hoofdpillampje. Wilde aanvankelijk om zes uur starten, maar is zeven uur geworden. :-?

Leuke tocht, al kende ik het overgrote deel van het stuk voor de bevoorrading. Gevolg ik duik op 't einde van de fito-meter een padje in (hoogheidswaanzin waarschijnlijk) en raak het spoor en Strammer bijster.
Nog ff bij een post v/d organisatie gestaan, die me uitgelegd hebben waar ik de mist in ging. Zo toch de correcte route afgewerkt, serieus in achtervolging op de Strammer. Bij de bevoorrading had ik hem te pakken, plus nog enkele papegaaien (en ik die dacht dat hier maar enkel vlaamse gaaien zaten).

Het tweede deel, was nog wel leuk, en kreeg door de duisternis een speciaal effect, maar loste eigenlijk niet m'n verwachtingen in. Ik dacht namelijk een mooi verder verloop van m'n eigen route hier te kunnen uithalen, maar 'k ben eigenlijk een beetje op m'n honger blijven zitten.

Maar goed, leuk achter Strammer gereden. Zijn LICHT-installatie overtrof ver de mijne, dus ik heb daar dankbaar gebruik van kunnen maken. Bedankt Strammer. Eigenlijk was het een mooie symbiose, Stammer met de schijnwerpers, en ikke derachter met een rood achterknipperlicht. 't Reed perfect. =D>

Organisatie ook zo goed als perfect trouwens, bepijling, bevoorrading, parking, après enz. dik ok. Enkel de fietsparking, was eerder zo eentje van "een bitje in 't oog houden". Afspuitstand niet getest, bij gebrek aan slijk op de bike (een gevolg van een mooi droog parkours). =D>

Allée, content en veilig terug binnen, vlotjes in de sporthal nog wat nagekeuveld met Strammermax, een resem papagaaien en ook nog Rubber-12. Thx guys, 't was leuk. Sorry da'k niet tot allerlaatst gebleven ben, maar 'k moest nog ff een paar andere (goei) kennissen gaan groeten. Zou anders ook ni mooi gestaan hebben. :drunk:

Volgend jaar misschien wat vroeger vertrekken, en hem 2 keer rijden. In de lichte, en in de donkere (Als ik tegen die tijd zo'n afstand aankan tenminste).

cyu
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Re: Vier Papegaaien in Noordkempische duisternis!

Bericht door Bulls69 »

StrammerMax schreef:
Bulls69, zijt ge gekomen?
Nee, op het laatste moment toch beslist om niet te gaan . . . trapas van mijne brother zijn bike van de week gesneuveld en om alleen een dik uurtje in de auto te rijden om vervolgens alleen in de donker te biken zag ik niet goed zitten. :-? Ik heb toch liever enig gezelschap van mijn vaste bikepartners, vooral in het donker, ben al eens slecht geland na een koprol in het donker en je zal daar maar eens ergens steken hé :wink:. Jammer jammer jammer, alé tot één van de volgende avondritten zeker (die er zeker zitten aan te komen)8)
Laatst gewijzigd door Bulls69 op zo 06 sep 2009 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Dju, dat ik da nu moet lezen. Volgend jaar bol da hier zeker mee. Ik vroeg me al af waarom die grote gele MTB borden er hingen gisteren, maar ja, ik had nog ni achter m'n pc-ke gezeten.

Enfin, next year dan maar en misschien idd is leuk om met een paar man uit de regio samen te bollen :wink:
stresskip
Mountainbiker
Berichten: 373
Lid geworden op: do 04 nov 2004 00:06
Rijdt met: naamloos knalgeel met xt zonder vering dus keihard

Bericht door stresskip »

In naam van de hele school en de leerlingen danken wij van harte de 430 deelnemers.We hebben vele positieve reacties gehad en opvallend dit jaar ook vele jongeren.Wij,dat zijn een ploeg leerkrachten, zijn zeker van plan om volgend jaar een derde editie te organiseren.
De centen worden rechtstreeks gebruikt om de werking met onze jongeren te helpen bekostigen.
Zijn er nog deelnemers die tips hebben voor volgend jaar ?
Laat ze langs deze weg maar komen of
marcelquirynen@hotmail.com
Trotsebelg
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: ma 24 mar 2008 20:59
Rijdt met: Merida...

Bericht door Trotsebelg »

Alle.. Twas gezellig. Ni te klagen ;-). Weinig woorden. (afgezien wegens teveel festivals en te weinig fietsen).

Maar wou gewoon even complimentje geven aan organisatie!

Mvg,

Les
Gebruikersavatar
Raciiing Ralph
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: di 17 feb 2009 21:06
Rijdt met: Stevens SMC Flight ES, vortrieb,

Bericht door Raciiing Ralph »

weet iemand waar de foto's te bezichtigen zijn?
Plaats reactie