12 & 13/09/2009 Wevelgem-Kluisbergen-Wevelgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ratte
Mountainbiker
Berichten: 409
Lid geworden op: di 03 sep 2002 02:00
Rijdt met: Specialized epic

Bericht door ratte »

is er parking voorzien op de speelterreinen van de omliggende scholen??
Gebruikersavatar
AMG
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 19:56
Rijdt met: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Bericht door AMG »

Mij mag je morgen ook verwachten, uiteraard voor de 110km! :-D
Ga eens flink het gas van mijnen AMG openzetten op den Chrono :-D
Tot dan!
Gebruikersavatar
Fuerzabert
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: zo 25 mei 2003 20:47
Rijdt met: Orbea Official
Contacteer:

Bericht door Fuerzabert »

ratte schreef:is er parking voorzien op de speelterreinen van de omliggende scholen??
De start is ditmaal in het centrum aan de sporthal in de Vanackerestraat. Parkeren kan niet op de speeplaats van de scholen maar wel op de parkings in het centrum: voor het politiebureau, aan het station, in de Lauwestraat of langs de grote weg aan de gemeentelijke hovingen.
Gebruikersavatar
pompier
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: di 02 dec 2003 22:13
Rijdt met: scott rc30

Bericht door pompier »

Bennetthuisvandediaavondvanhetkampvanchiropittem.Ikvinddespaciebalkniet.
Normaalkomikvoorde110km.Verledenjaarnochthanstotaalpertotalgeweestmaarenormgenoten .Totstraks
.
Gebruikersavatar
tloperke
Mountainbiker
Berichten: 494
Lid geworden op: vr 20 okt 2006 12:40
Rijdt met: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Bericht door tloperke »

Vandaag de 55 km (die er bijna 60 waren) gereden. Er zaten een paar mooie stukjes tussen. De singletracks lagen er kurkdroog bij.
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

Vandaag de volle 110(112) gereden met AMG en zeer voldaan toegekomen.
Tempo lag hoog, soms hevige kopwind en een constant glooiend parcours.
Uitschieters waren zeer zeker het prachtige chrono parcours =D>
Proficiat AMG met je prestatie, de toekomst is verzekerd :wink:
De passage op de kluis was zonder meer tof en het deed deugd om eventjes de dreven/krieren achter ons te laten.
Chapeau voor de organisatie, al zou ik graag eens jullie geheim weten voor de internationale opkomst :P (Denen, Duitsers, Engelsen, Fransen, Nederlanders en zelfs een Zwitser :lol:)

Cu
fietsertjeAnn
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 03 aug 2008 17:09
Rijdt met: Scott CR1 + Scott Scale 920 + Scott Spark rc

Bericht door fietsertjeAnn »

Vandaag ook met 4 (2 voor de 75 km en 2 voor de 110 km) deze tocht gereden. Alles lag inderdaad kurkdroog. Heb de chrono er dan ook maar bijgenomen. Mooi initiatief : los van het parcours zodat je volledig vrij was om het al dan niet te doen. Een dank-u-wel aan mijn fietscompagnon die me aangemoedigd heeft om de chrono te rijden. De 5 bevoorradingen waren voldoende en heel mooi verdeeld w.b. afstand. De bepijling was tip top in orde en vriendelijke mensen zeker aan de inschrijvingen, de gevaarlijke plaatsen werden duidelijk aangeduid.
Zeker geen spijt dat we de verre verplaatsing gedaan hebben.
Aan de organisatoren : =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
GregyOnline
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 16 nov 2008 23:21
Rijdt met: Ridley, Scott Spark

dik in orde!

Bericht door GregyOnline »

Na al de slechte reacties hier en daar op net te vinden ben ik dan toch maar vertrokken voor de 75Km heb er dan ook de chrono bijgedaan wat echt prachtig was int bos =D> en dit met een mooie tijd van 7.40 als ik mij niet vergis. Heb de chrono wel opt einde van de tocht gedaan mss volgend jaar toch maar na de 18km doen :-)
Verder was deze tocht zeker de moeite om vanuit Brussel naar Wevelgem aftezakken.







http://www.Picobellos.be
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

Vandaag reed ik ook voor de eerste keer deze tocht en ik heb het me zeker niet beklaagd. Het parcours was een creatieve aaneenschakeling van de beste stukjes uit de Boerhovenroute ,de Sjouwerroute (bij alle twee dikwijls in de andere richting) en dan nog heel wat off-road die in geen van beide te vinden is. =D> =D> In Marke was er zelfs een prachtige singletrack niet ver van de autoweg. Ook de afdaling van Kooigembos was verrassend. Wat de Kluis betreft bleef men meestal aan de Waalse kant. Ook de aanloop was via de krieren van Molenbaix, Celles en Escanafles. Zoals je ziet een tochtje die het beste uit de streek van Wevelgem tot aan de Kluis serveert. De kers op de taart was wel het funparcours in Bellegembos. Bovendien werd alles piekfijn georganiseerd (inschrijving, bevoorradingen (5 op de langste afstand), bepijling (op het laatste heb ik wel een paar keer getwijfeld, maar dit kan ook door de vermoeidheid zijn), afspuitstand,...). =D> =D> =D> Alleen had ik de indruk dat er niet zoveel deelnemers waren...hopelijk ben ik fout. Mensen die nog geen concrete mountainbikeplannen hebben voor morgen, kan ik deze tocht ten stelligste aanraden. Bedankt en tot de volgende. =D> =D> =D> =D>
Dominicus
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 12 jul 2009 19:44
Rijdt met: FOCUS Black Rider

Bericht door Dominicus »

Ik kom morgen af! Wat is de beste plaats om te parkeren?

Grtz
Plaats reactie