12 & 13/09/2009 Wevelgem-Kluisbergen-Wevelgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bike1968
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 01:39
Rijdt met: sensa merano pro special

Bericht door bike1968 »

Gestart voor de 75 met de opkomende zon richting Lauwe dan Marke richting Pottelberg met de beklimming via de oude klitteputten verrassend mooie singletrack waren we na 20 km in Bellegem bos 3 bevooradingen om je vingers af te likken. Veel prachtige offroad stukken die elkaar snel opvolgen. Veel tochten gereden dit jaar maar die is wel een van de mooiste zomertochten in de streek. Met 2 dubbele stutten me gekap en wa Leffe s moe maar voldaan naar huis gereden. Morgen met vrouwke en junior voor de 35 km om de benen wa los te gooien . Proficiat aan organisatie =D>
Gebruikersavatar
Koen V
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: za 25 jul 2009 19:50
Rijdt met: Cannondale F1 '09 White
Contacteer:

Bericht door Koen V »

Chrono : 26ste plaats met 7.31

Chapeau aan de organisatie !! Volgend jaar terug paraat.
Dominicus
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 12 jul 2009 19:44
Rijdt met: FOCUS Black Rider

Bericht door Dominicus »

Proficiat aan de organistatie! Leuke 2de TT ooit! :D
Chrono stukje was de max :D

Groeten
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Heb van deze editie een duorit gemaakt. :lol: Gisteren de 55 met chrono en vandaag de 75 zonder chrono. Vandaag later gestart en toch vlugger binnen... :roll: #-o
Een heel leuk parcours met voor ieder wat. Bepijling, bevoorradingen en organisatie zijn prima! =D> =D> Boterhammeke bij aankomst en terras met buitenbediening. =D>
Het chronogedeelte kwam voor mij (een oude diesel zonder rechtstreekse inspuiting) te vroeg waardoor ik halfweg op de rem moest gaan staan wegens geen adem meer. :( Ik heb het later nog eens gedaan 'voor de fun' zonder tijdsmeting en moet bevestigen dat het een heel mooi stuk is. =D> =D> =D> Kort: een prima organisatie die, denk ik, het meeste uit de streek haalt. En als die streek dan ook zo mooi is....
ijsboerken
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: vr 18 nov 2005 13:37
Rijdt met: Trek

Bericht door ijsboerken »

Gisteren voor het eerst in maanden nog eens op de Mtb gezeten tijdens de 75 km. Het was eeuwen geleden dat ik nog eens een droge toertocht gereden heb en heb genoten van het parcours - echt super. Chronoparcours was de max.
Sign me up for next year !!
Gebruikersavatar
Tubeken
Mountainbiker
Berichten: 572
Lid geworden op: vr 20 jul 2007 17:59

Bericht door Tubeken »

Deze morgen vertrokken met vier Vrienden van de Wakker Ondergrond, tot aan eerste bevoorrading goed tempo erin gehouden. Chrono niet meegedaan, benen waren nog niet in rodatie.
Ondertussen mogen stoppen voor een teamlid die lek reed ... :roll:
Aan tweede bevoorrading nog een Vriend van de Wakke Ondergrond tegengekomen en dan waren de benen er, mooi tempo gehouden tot aan aankomst.

Nog een paar goeie gedronken, n leuke 55km afgebolt ...
Goede bepijling, goede organisatie, in orde dus! =D>
Gebruikersavatar
Feysie
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: wo 21 sep 2005 21:51
Rijdt met: rockhopper 98, stumpjumper 09, epic ht 17

Bericht door Feysie »

Eerste TT met m'n nieuw machien (na 10 jaar kon ik zonder schuldgevoel toch eens investeren :wink: ).
Ik ben van de streek en ben toch verrast door bepaalde strookjes die ik nog niet kende. Super! =D>
M'n parcourskennis (bos is op 3 km van mijn deur) op de chrono heeft m'n overgewicht gecompenseerd en zo 17e in de chrono.
Puike organisatie!
Gebruikersavatar
quinten
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: do 22 sep 2005 18:15
Rijdt met: American Eagle Durango 770; Sram X9; Magura HS33 brakes;Mavic Crossland Tubeless disc (silver)

Bericht door quinten »

Zaterdagmorgen om 5uur opstaan voor een 100km lange autorit naar Wevelgem.
En het was de moeite waard!! =D>

Ben begonnen aan de 110 en ben geeïndigd met de 135! #-o
Reden: de 2e splitsing. 2 pijlen en 3 afstanden op één pagina vond ik verwarrend waardoor ik de verkeerde afstand gevolgd ben.
Ik zat dus op de 55km en ben deze blijven volgen tot ik net na de eerste bevoorrading MTB-ers tegenkwam en info gevraagd heb. Ben dan vanaf daar alweer aan de 110 begonnen met als eindresultaat 135km.
Bovenop de Kluisberg kwamen er nog enkele toe met een 80 tal km op de teller terwijl er daar maar 55 mochten opstaan.

Voor de rest, prima bepijling (op die splitsing na maar dat was waarschijlijk te wijten aan mijn nog slapende geest) :roll: .
Prachtig parcours. Het choroparcours was leuk. De tijd waarschijnlijk minder, maar op mijn leeftijd is het enkel voor de fun.
De Kluisberg op én af was ook knap gedaan.
Leuke singletracks.
Bijna aan de aankomst en ten einde krachten kregen we alsnog een leuk maar in mijn kuiten bijtend singletrackske. tof jongens :lol: :wink:
De wind heeft er zaterdag bij momenten ook een gevecht van gemaakt en natuurlijk nooit een peleton voor mij hé :(

En last but not least, uitstekende bevoorradingen =D> .
5 op de 110. Telkens na een 20tal kms met alles erop en eraan. :bounce:
Kortom, een dikke proficiat aan de organisatie. =D> =D> =D> =D> Tot volgend jaar.

En nu ga ik mijn benen te ruste leggen. Sloppel #-o
Gebruikersavatar
GregyOnline
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 16 nov 2008 23:21
Rijdt met: Ridley, Scott Spark

Bericht door GregyOnline »

Ik sta er ook niet tussen 20775, had dacht ik een tijd rond de 7.40 :( is wel spijtig maar toch een mooi stukje int bos :-)
Rvl18 schreef:
Fuerzabert schreef:Tips zijn er om rekening mee te houden... thanks! We spelen dit door.
Uitslag intussen online!
Noot: soms is het wel gissen naar de namen. Sommige inschrijvingsstrookjes waren bijna onleesbaar. Vandaar ook een tip voor wie morgen start: schrijf netjes zodat we je kunnen identificeren. :wink:
Ik sta niet vermeld.. En ik heb duidelijk geschreven.. Ik heb nummer 20935..




http://www.Picobellos.be
Gebruikersavatar
tram4
Mountainbiker
Berichten: 781
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 20:34
Rijdt met: scott genius MC50

Bericht door tram4 »

samen met Wollie en Bushrider vandaag getekend voor de 110 en we hebben het ons niet beklaagd. Het begon wat miezerig maar na een paar km bijna geen regen meer gezien. Een knap parcours goede bevoorrading, goede bepijling en een reuze leuk chronoritje. Het toeval wil dat mn broer (bushrider) en ik juist dezelfde tijd hadden :P 7.13, ruzie kwam er dus niet van. Wollie had wat miserie met zn shifter en kwam zo niet aan de chrono toe ( hij zou het wel in het terugkeren doen... #-o :drunk: )Omdat die tocht altijd op zaterdag geprogrameerd stond kon ik deze nooit rijden, blij dat het nu eens anders was. t'bakkerke zal zn nagels van afgust afbijten na het lezen van al dat moois. Hij kon er vandaag niet bij zijn :evil: :evil: Deze tocht verdiende meer volk!!!!!
Wij hebben ervan genoten =D> =D> =D> =D> =D>
Tot de volgende
mtb-team de Grysperre
Plaats reactie