Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 05/09/09 Jabbeke

05/09/09 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht zo 06 sep 2009 12:30
MC rage Mountainbiker

Mijn bike: Ridley Tiger

aartrijkenoare schreef:
Rvl18 schreef:
1 ding vond ik spijtig dat er geen fotograaf langs de kant stond.. Want van deze tocht wou ik absoluut een foto.. :cry:

We hebben een poging gedaan naar MTB-YOU.BE, maar helaas nam hij 2 maanden verlof;
Misschien op onze volgende rit; we zullen het hem nog eens vragen;

Dan kan ik er mee leven!

Bericht zo 06 sep 2009 16:41
den mountenbiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Merida matts sport 300
Deze kom ik nog eens rijden tot volgend jaar =D> =D> =D>

Bericht zo 06 sep 2009 18:29
pompier Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: scott rc30
Ere wie ere toekomt .Dit was top .

betonboerke schreef:

Kleine tegenvaller hadden ons geparkeerd op de parking van de plaatselijke supermarkt.

Als dit een private parking is zou ik zeggen dat hij groot gelijk heeft .Als je dit doet toon je weinig respect t.o.v. die uitbater en de organisatie van deze tocht .
Er wordt hier op het forum ook gevraagd om niet zo maar op de prive stukken te fietsen .Hopelijk doe je dit !
Wij zijn dit jaar ook terug een stuk kwijt omdat er teveel mtb-ers door hun HOF passeerden !!!
Dus mooie stukken hangt niet alleen af van de organisatie maar ook aan jullie begrip .

Bericht zo 06 sep 2009 18:38
kinse Mountainbiker

Mijn bike: Scott
wij hadden op het laatste wel een fotograaf

had die iets met de organisatie te maken? zo ja, wanneer en waar kunnen we die terugvinden?

Bericht zo 06 sep 2009 19:20
den mountenbiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Merida matts sport 300
kinse schreef:

had die iets met de organisatie te maken? zo ja, wanneer en waar kunnen we die terugvinden?

+1 :-k

Bericht zo 06 sep 2009 19:43
katrien20 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: hot chili
Ook van mij een hele dikke bravo aan de voltallige organisatie!!!
Het was genieten van de start tot het einde. :drunk: :drunk: :drunk:
En nu op naar Snellegem en de pizza-tocht om terug van al die vele prive-stukken te kunnen genieten! [-o<

Bedankt Jabbeke voor de alweer schitterende editie!

Bericht zo 06 sep 2009 20:07
fillou Mountainbiker

schitterende rit, heel leuke prive-stukken.

enkel de weg terug naar Oostende was véél minder ... wind pal op kap ... goed voor de weerstand, zeggen ze.

Bericht zo 06 sep 2009 20:41
Fritsie Mountainbiker

Mijn bike: Trek
Voor de derde keer naar Jabbeke afgezakt om de Brugse bossentocht te rijden. Het blijft wat mij betreft één van de mooiste in deze streek. Naast de mooiste stukken uit de blosoroutes biedt deze organistie schitterende privéstukken aan. =D> =D> Bovendien zorgen de organisatoren er voor dat de technische singletracks perfect aangeduid zijn door linten. =D> =D> Op de bevoorradingen kun je genieten van een gevarieerd aanbod (fruit, koeken, gedroogd fruit =D> , sportdrank). Kortom een tocht die je niet links kunt laten liggen. Samen met Luckyluc en Ivan genoten van deze prachtige tocht (en den après). Bedankt en tot op de wintereditie. =D> =D> =D>

Bericht zo 06 sep 2009 21:57
aartrijkenoare Mountainbiker

Mijn bike: cannondale Rush
kinse schreef:

Die foto's kan je zien op onze website www.wtcjabbeke.be (druk op de play knop) veel kijkplezier.

Bericht ma 07 sep 2009 14:42
GINO fisher Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: garry fisher

heb toer van 44km gereden,heel mooi parcour goede bevoorading en goeie organisatie.bedankt voor mooie toer

wtc lovendegem

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten