05/09/09 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Tumelette
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 28 jan 2007 20:33
Rijdt met: Cube Reaction black Anodized E CR 2010
Contacteer:

Bericht door Tumelette »

Ik kon maar na de middag vertrekken en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Zeer mooie tocht met oneindig veel bostracks.
Nogmaals proficiat aan de organisatie, voor het ongetwijfeld vele werk dat erin gekropen is. Heb me enorm geamuseerd.
Heb de 70 gedaan + heen en terug naar Gistel = 93 km. Nam alles mee "voor de durvers", voor de bis-nrs heb ik gepast.
De leffes, ook al waren ze niet erg fris, hebben gesmaakt.

Tot volgende keer
Gebruikersavatar
Baeske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 05 okt 2006 20:55
Rijdt met: nen Specialen

Bericht door Baeske »

Brigandsbikers zeer tevreden naar huis teruggekeerd
Prachtige namiddag beleefd, hier is veel werk ingestoken van vrijwilligers
die het doen voor ons om een sublieme dag te beleven =D> =D> =D>

één jammerlijk minpunt die misschien zwaar zal doorwegen :-?

GEEN reklame gezien van HOOFDSPONSOR van dit zomerevenement
Gebruikersavatar
Hipska
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: za 28 jan 2006 12:27
Rijdt met: Scott Scale

Bericht door Hipska »

Het was een prachtige dag om mee te helpen met de organisatie! Bedankt allemaal voor de lovende reacties..

Ondertussen staan er al een aantal foto's op onze website, er komen er later nog enkele bij zodra deze mij bereiken...

We hebben deze keer maar 3 mensen moeten vervoeren met de pechdienst, dus wij hadden niet zo heel veel werk.


Tot de volgende! (Pizza tocht in januari)
kierewiet
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 31 aug 2007 19:53
Rijdt met: zannata z29evo

Bericht door kierewiet »

Het is plezant om alle leuke reacties te horen.
De werkgroep VTT , het bestuur en alle medewerkers danken jullie voor de opkomst en zijn hééél tevreden dat iedereen zich geamuseerd heeft.
Wat Baeske betreft ,wij hebben alles opgehangen wat er van de bond voorradig was en hebben toch een inspanning gedaan om deze dranken te verkopen. Bedankt aan de 807 deelnemers.
pimke
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: zo 09 aug 2009 16:57
Rijdt met: GRANVILLE PULSE

Bericht door pimke »

ik sluit mij aan bij al de rest gewoonweg top de nummer 1 van de streek proficiat en doe zo verder :-D :-D :-D :-D :-D
massiv
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 18 mei 2009 19:11
Rijdt met: scott scale 80

Bericht door massiv »

rit was leuk juist jammer dat er op de eerst bevooraading geen drank meer was ma jah dit kan gebeuren hé
MC rage
Mountainbiker
Berichten: 206
Lid geworden op: vr 12 jun 2009 22:06
Rijdt met: Ridley Tiger

Bericht door MC rage »

1 ding vond ik spijtig dat er geen fotograaf langs de kant stond.. Want van deze tocht wou ik absoluut een foto.. :cry:
aartrijkenoare
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 18:49
Rijdt met: cannondale Rush

Bericht door aartrijkenoare »

Rvl18 schreef:1 ding vond ik spijtig dat er geen fotograaf langs de kant stond.. Want van deze tocht wou ik absoluut een foto.. :cry:
We hebben een poging gedaan naar MTB-YOU.BE, maar helaas nam hij 2 maanden verlof;
Misschien op onze volgende rit; we zullen het hem nog eens vragen;
Gebruikersavatar
betonboerke
Mountainbiker
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 24 nov 2004 21:18
Rijdt met: SPECIALIZED 29/hyp ht comp carbon cw
Contacteer:

Jabbeke

Bericht door betonboerke »

Echt mooie tocht dit is pure klasse!!! Om in deze streek er iets van te maken is het niet gemakkelijk, proficiat aan de organisatie !! Komen volgend jaar zeker terug.
Kleine tegenvaller hadden ons geparkeerd op de parking van de plaatselijke supermarkt. Toen we terug kwamen had de eigenaar onze auto geblokeerd zodat we niet konden vertrekken, belachelijke gast!!!En zeker geen "zakenman", doe zo verder man!!
Gebruikersavatar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Berichten: 915
Lid geworden op: za 13 okt 2007 10:31
Rijdt met: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Contacteer:

Bericht door Emperor of the Mud »

Schoon TT'je daar in Jabbeke. Volgens mij de 1e Brugse TT met hoogtemeters... In zone 2 een durversstukje boven geraakt maar een tandje te groot geschakeld -----> paaltje kapot #-o ... Excuses daarvoor! Volgend jaar opnieuw!
Plaats reactie