05/09/09 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MC rage
Mountainbiker
Berichten: 206
Lid geworden op: vr 12 jun 2009 22:06
Rijdt met: Ridley Tiger

Bericht door MC rage »

aartrijkenoare schreef:
Rvl18 schreef:1 ding vond ik spijtig dat er geen fotograaf langs de kant stond.. Want van deze tocht wou ik absoluut een foto.. :cry:
We hebben een poging gedaan naar MTB-YOU.BE, maar helaas nam hij 2 maanden verlof;
Misschien op onze volgende rit; we zullen het hem nog eens vragen;
Dan kan ik er mee leven!
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

Deze kom ik nog eens rijden tot volgend jaar =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
pompier
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: di 02 dec 2003 22:13
Rijdt met: scott rc30

Re: Jabbeke

Bericht door pompier »

Ere wie ere toekomt .Dit was top .
betonboerke schreef:
Kleine tegenvaller hadden ons geparkeerd op de parking van de plaatselijke supermarkt.
Als dit een private parking is zou ik zeggen dat hij groot gelijk heeft .Als je dit doet toon je weinig respect t.o.v. die uitbater en de organisatie van deze tocht .
Er wordt hier op het forum ook gevraagd om niet zo maar op de prive stukken te fietsen .Hopelijk doe je dit !
Wij zijn dit jaar ook terug een stuk kwijt omdat er teveel mtb-ers door hun HOF passeerden !!!
Dus mooie stukken hangt niet alleen af van de organisatie maar ook aan jullie begrip .
kinse
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 19 okt 2007 13:21
Rijdt met: Scott

Bericht door kinse »

wij hadden op het laatste wel een fotograaf

had die iets met de organisatie te maken? zo ja, wanneer en waar kunnen we die terugvinden?
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

kinse schreef:wij hadden op het laatste wel een fotograaf

had die iets met de organisatie te maken? zo ja, wanneer en waar kunnen we die terugvinden?
+1 :-k
Gebruikersavatar
katrien20
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 22:07
Rijdt met: hot chili

Bericht door katrien20 »

Ook van mij een hele dikke bravo aan de voltallige organisatie!!!
Het was genieten van de start tot het einde. :drunk: :drunk: :drunk:
En nu op naar Snellegem en de pizza-tocht om terug van al die vele prive-stukken te kunnen genieten! [-o<

Bedankt Jabbeke voor de alweer schitterende editie!
fillou
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: ma 06 sep 2004 16:22

Bericht door fillou »

schitterende rit, heel leuke prive-stukken.

enkel de weg terug naar Oostende was véél minder ... wind pal op kap ... goed voor de weerstand, zeggen ze.
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

Voor de derde keer naar Jabbeke afgezakt om de Brugse bossentocht te rijden. Het blijft wat mij betreft één van de mooiste in deze streek. Naast de mooiste stukken uit de blosoroutes biedt deze organistie schitterende privéstukken aan. =D> =D> Bovendien zorgen de organisatoren er voor dat de technische singletracks perfect aangeduid zijn door linten. =D> =D> Op de bevoorradingen kun je genieten van een gevarieerd aanbod (fruit, koeken, gedroogd fruit =D> , sportdrank). Kortom een tocht die je niet links kunt laten liggen. Samen met Luckyluc en Ivan genoten van deze prachtige tocht (en den après). Bedankt en tot op de wintereditie. =D> =D> =D>
aartrijkenoare
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 18:49
Rijdt met: cannondale Rush

Bericht door aartrijkenoare »

kinse schreef:wij hadden op het laatste wel een fotograaf

had die iets met de organisatie te maken? zo ja, wanneer en waar kunnen we die terugvinden?
Die foto's kan je zien op onze website www.wtcjabbeke.be (druk op de play knop) veel kijkplezier.
Gebruikersavatar
GINO fisher
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 02 aug 2009 16:32
Rijdt met: garry fisher

Bericht door GINO fisher »

heb toer van 44km gereden,heel mooi parcour goede bevoorading en goeie organisatie.bedankt voor mooie toer

wtc lovendegem
Plaats reactie