05/09/09 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Superformi
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: di 07 dec 2004 19:11
Rijdt met: specialized

Bericht door Superformi »

8) ja vennum we zullen weer van de partij zijn Osantus :-D zet maar een klaar :drunk:
Gebruikersavatar
AMG
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 19:56
Rijdt met: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Bericht door AMG »

Morgen zal ik ook van de partij zijn om een namiddagje lekker te cruisen door de boesjes :-D :-D
Tot dan!
Gebruikersavatar
Hipska
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: za 28 jan 2006 12:27
Rijdt met: Scott Scale

Bericht door Hipska »

Zo, vandaag nog veel werk verricht en op het einde van de voormiddag goed nat geweest... De laatste voorbereidingen zijn nu zo goed als afgerond.

De grond is ondertussen weer kurkdroog, van een regenbui (met hagel) is niets meer te merken..

Ook de bruggetjes liggen allemaal weer op hun plaats en die lange brug van 6m is deze keer iets breder zodat de mindere durvers er ook goed over kunnen.

Hopelijk blijft het weer morgenochtend droog zodat jullie allemaal massaal kunnen afkomen!
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

Hier kom ik eens aanzetten ben benieuwd 8)
old walker
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: za 08 aug 2009 14:12
Rijdt met: minerva

Bericht door old walker »

nog een keer slapen en t.is zover :lol: =D> :lol:
Gebruikersavatar
blomsky
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 26 feb 2007 17:20
Rijdt met: cube reaction

Bericht door blomsky »

Heb al "teen en tander" zien uithangen hier in mijn achtertuin en inderdaad heel af en toe volgen ze de blosotoer, maar de stukjes privé die ik heb gezien zagen er goed uit! Morgen present voor deze hier, 's avonds naar Barvaux met de auto om dan zondag Durbuy/Heyd te rijden!!!

Lekker weekend! :bounce:
Gebruikersavatar
insane_J
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 22:10
Rijdt met: focus black rider

Bericht door insane_J »

tot strax :P

zie het zitten hihi
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Bericht door spiermassa »

als eerste reactie geven op de gereden tocht.Deze tocht was voor mij af.Prachtige lange tracks door privébossen gereden die mekaar goe opvolgden.durverstukken gebist.Zeer goe uitgepijld.Hier werd goe en veel werk ingestoken ,proficiat en tot de volgende.
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

Vanmorgen al de 54 van Jabbeke gereden en gezien dat het zoals vanouds goed was. Een wat aarzelende start om op te warmen en verrassend droge stukken gezien de regen en de ondergrond in de eerste twee offroadstroken. Daarna van het ene bos naar het andere, zowel dreven als singletrack. Weinig West-Vlaamse tochten die nog over zoveel bossen hebben waar singletrack nog toegelaten is! Op een bepaald moment kwamen we uit een lange singletrack in het bos en dacht ik, oef weer een stukje rechte weg, maar nee... terug het bos aan de andere kant van de baan in, voor nog wat draaiwerk!

Me goed geamuseerd, hoewel ik grotendeels alleen had gereden. Alleen na de eerste bevoorrading eventjes aan de forumtrein in een toen wat trager tempo gehangen en eventjes met een biker van de Dudzeelse club samen gereden.

Goede organisatie, bepijling in orde, douches en afspuitplaats ook. Jammer dat het soms net te fris was om buiten te aprèsen, maar kon toch niet lang blijven.
mutten
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 15 aug 2007 22:45
Rijdt met: orbea

Bericht door mutten »

Ni veel over te zeggen,

PRACHTIGE RIT,de 70 km gereden en da was pas genieten,proficiat aan de organisatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D>
Plaats reactie