25/07/09 SINT-JAN-IN-EREMO

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
underdog
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: zo 30 dec 2007 17:12
Rijdt met: ktm

Bericht door underdog »

vandaag terug dit ritje voor de vierde maal gereden 2x winters en 2x zomers is wel bijna elk jaar hetzelfde parcour, maar ondanks mss voor sommige het wat saaie parcour komen wij hier graag terug
weinig organisaties in de streek die zo goed verzorgd zijn qua bepijling ruime bevooradingen (ja zelfs 2 op de 50km :wink: )en bij aankomst nog een lekkere boterham erbovenop
zijn inderdaad veel rechte stukken bij maar dan kan men eens goed doorvlammen als de wind tenminste niet teveel parten speelt in de open polders maar dat maakt het dan ook iets lastiger :wink:
volgende editie zijn we der zeker terug bij al zal het dan wel wat meer baggeren worden is dan nmlk al wat natter
ps slechts 2 plassen tegengekomen ondanks de vele regen de voorbije dagen :roll:
Gebruikersavatar
pandasan
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: za 10 apr 2010 15:55
Rijdt met: corratec super bow

Bericht door pandasan »

we komen ook weer afgezakt naar bentille zoals andere jaren.
tot zaterdag

de 3 amigo's 8) 8)
Gebruikersavatar
nandino
Mountainbiker
Berichten: 239
Lid geworden op: vr 05 feb 2010 18:05
Rijdt met: Ene met dikke banden en éne met smalle bandenn
Contacteer:

Bericht door nandino »

en hoe was het pasandan. wij rijden hem morgen
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1617
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Bericht door Christ D. »

nandino schreef:en hoe was het pasandan. wij rijden hem morgen
Verstand op nul en verzet op 42/13. Niets technisch,geen bossen,enorme hoeveelheid brede grindwegels,asfalt....gewoon gas geven. :lol:
Gebruikersavatar
bonachi
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 25 dec 2004 14:50
Rijdt met: scott scale 40

Bericht door bonachi »

Deze namiddag tegen de wind en losse grind gevochten :-D
Zoals te verwachten geen hoogtemeters of bossen. Als deze niet voor handen zijn in de streek kan de org ze er ook niet insteken natuurlijk! Zoals de vorige edities vlotte inschrijving, goede bepijling en voldoende op de bevoorrading.
Ideale rit om het gem eens hoog te krijgen en het grote verzet te geselen.
Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
pandasan
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: za 10 apr 2010 15:55
Rijdt met: corratec super bow

Bericht door pandasan »

leuke tocht,maar het zijn de polders hé alles plat.het enige wat je nog kan tegenkomen is een strakke wind.de bepijling en de bevoorrading waren goed
(2 bevoorradingen op de 50km).en na de rit nog een boterhammetje.
we gaan volgende keer zeker terug.
leuke dag gehad. =D> =D> 8) 8)

de 3 amigo's
wtc lovendegem
mayohagar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: za 26 jun 2010 23:32
Rijdt met: cube

Bericht door mayohagar »

90 km met de wagen naar een dorp waar ik vooraf zelfs het bestaan niet van af wist. Een tocht zo vlak als een biljarttafel. 60 km trappen, trappen en nog eens trappen. Hoofdzakelijk grindwegels. Goede bepijling en een bevoorrading die voldoende was. Was eens iets anders dan het glooiende landschap in Zuidwest Vlaanderen.
Vrijdag wat klimwerk in de streek van Oud Heverlee en zondag terug naar Oost Vlaanderen gezien geen tochten in West.
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1983
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Bericht door filiep72 »

mayohagar schreef:90 km met de wagen naar een dorp waar ik vooraf zelfs het bestaan niet van af wist. Een tocht zo vlak als een biljarttafel. 60 km trappen, trappen en nog eens trappen. Hoofdzakelijk grindwegels. Goede bepijling en een bevoorrading die voldoende was. Was eens iets anders dan het glooiende landschap in Zuidwest Vlaanderen.
Vrijdag wat klimwerk in de streek van Oud Heverlee en zondag terug naar Oost Vlaanderen gezien geen tochten in West.

Twas hier vantzelfde. Vanuit Moorsele ook en eind rijden naar St-Jan-in-de-dinges. Ik moest persé een rit meepikken. Zondag kon ik niet mee met de Forumbikers naar Wingles. Spijtig. Dat ging ginder een een ander tochtje worden. Ik ben toch blij dat ik eens in die streek gereden heb. Al ist niet voor iedere week. :-) . De inrichters deden hun werk goed. Goede bepijling. Slechts 3x mijn remmen moeten gebruiken : 2x aan de bevoorrading en 1x een den arrivee :wink:
Plaats reactie