12/07/2009 BOLLAND

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
swiba
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 24 nov 2006 21:12
Rijdt met: epic marathon

12/07/2009 BOLLAND

Bericht door swiba »

Iemand ervaring met deze tocht... Ben eens op het forum van 2008 met Bolland gaan kijken naar de commentaren, maar daar hebben ze het alleen maar over een paar km meer of minder... geen enkele indicatie over het parcours... Misschien kan iemand die er vorig jaar was een beschrijving geven : is het vergelijkbaar met Thimister van vandaag 5 juli, want het is maar een paar km. van mekaar gelegen... dwz. dus veel te veel verharde weg en weinig technische stukken ???...
Gebruikersavatar
nu-4000
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 27 apr 2005 14:59
Rijdt met: BMC fourstroke FS02 29"

Bericht door nu-4000 »

Bolland is zeer aan te raden.
Onooglijk dorpje dat geheel door de TT wordt ingenomen.
Met hart en ziel...
Vorig jaar de chrono 66 km gedaan. Misschien probeer ik dit jaar de 96 km wel eens.
Mooie tocht veel bos, ook wat verbindingsstukken, vooral in begin en einde. Maar veelal welgekomen 66km/1700 hm of 96km/2200 hm
Onwaarschijnlijke landschappen...
Ief
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 14:26
Rijdt met: CUBE reaction GTC SL

Bericht door Ief »

ik ben hier vorig jaar ook de 66 komen biken. ik vond het hier ook heel gezellig en het parcour was best te pruimen. niet echt heel technisch maar wel plezant. dit jaar ga ik net als nu-4000 proberen de 96 tot een goed einde te brengen. al is die afstand geen sinecure. want het gaat en heel andere kant uit dan de 66km. maar toch probeer ik het.

hier nog en filmke van Ivan Dehertogh. Bolland 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Sox004TuQiI
pee wee
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 06 jul 2009 14:39
Rijdt met: Scott spark 700./900.

Bericht door pee wee »

weet iemand of er campeer mogelijkheid is we willen op zaterdag vertrekken en de streek wat verkennen .
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

heb deze in 2004 gedaan, was toen 66km met 1400hm.
ik heb een mailtje naar de org gestuurd om te vragen of de vallei van de ningslinspo door de 66 gedaan wordt. 95 is te ver voor mij in huidige vormpeil.
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

A d r i schreef:heb deze in 2004 gedaan, was toen 66km met 1400hm.
ik heb een mailtje naar de org gestuurd om te vragen of de vallei van de ningslinspo door de 66 gedaan wordt. 95 is te ver voor mij in huidige vormpeil.
Ninglinspo zit jammer genoeg niet in de 66 (Ninglinspo is het zuidelijkste stuk van de 96)
pee wee schreef:weet iemand of er campeer mogelijkheid is we willen op zaterdag vertrekken en de streek wat verkennen .
Op het grasveldje naast het inschrijvingslokaal staan elk jaar enkele tentjes - als je wilt weten of je 's nachts de toiletten mag gebruiken, stuur je best een mailtje naar de org.
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Bericht door Z. »

Als je de 66 rijdt, wil dat sowieso zeggen dat je deelneemt aan de chrono?
Gebruikersavatar
Murdock
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: di 14 jun 2005 21:57
Rijdt met: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Bericht door Murdock »

Z. schreef:Als je de 66 rijdt, wil dat sowieso zeggen dat je deelneemt aan de chrono?
Neen, zie topic over Bolland bij 'marathons'
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Bericht door Z. »

OK, tnx, ik zal het antwoord meteen ook hier posten:

"Bonjour,
pas de problème pour effectuer les longues distances sans chrono, à l'inscription vous recevez une plaque de cadre blanche et vous bénéficiez du repas dès votre retour.
En cours de chemin, vous décidez vous même du long ou du moyen parcours, vous serez contrôlé à plusieurs reprises.

Au plaisir de vous voir ce dimanche.

JM Flohimont

Président Vtt Bolland"


Zondag aanwezig in Bolland voor de 66.
swiba
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 24 nov 2006 21:12
Rijdt met: epic marathon

Bericht door swiba »

Ik zie op de buienradar en het weerbericht nog de hele week regen... is het dan nog te doen of wordt het een baggarpartij ?...
Plaats reactie