05/07/2009 Oud-Heverlee Meerdael Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bonsai
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 21:53
Rijdt met: Orbea satellite

Bericht door bonsai »

Deze morgen om 06.30u al op weg, k'had eigenlijk nie veel goesting.
Toch content dat ik naar Oud-heverlee ben afgezakt.
De 47 km gedaan, gezien de conditie genoeg, had wel nog wa reserves
bij aankomst, soit.
Mooi parcours. Die lianenbeklimming blijft voor mij de max al heeft ie al
veel last van erosie ondervonden. Alles dik in orde. =D>
dirty-4
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 12:55
Rijdt met: Stumpjumper Comp 2007

Bericht door dirty-4 »

De 48 gedaan + 17 heen en terug, dus 65 km in 4 uur. Stoffigen boel maar wel heel goed in elkaar gestoken. =D> . 't is nu 16.30 en goed aan 't stormen, hopelijk is mijne maat al binnen vd 100, :-D
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Dat stormen valt voorlopig nogal mee. Het heeft hier 'gegoten' van 16:36 tot 16:40. Juist genoeg om het stof effe weg te spoelen.
Errata 17:18: nu valt het er met bakken uit. De meeste zullen (hopelijk) wel binnen zijn. De organisatie heeft echt geluk gehad met het weer.
Maar dat verdienden ze ook. Perfecte bepijling en uitstekende bevooradingen. Zelfs voor de late vertrekkers was er nog ruimschoots voldoende.
Laatst gewijzigd door ivo op zo 05 jul 2009 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Bericht door Nazgul »

Slome speedy schreef:Vandaag na een maand of 2 de koersvlo nog eens aan de haak gehangen en afgezakt naar oud heverlee. Ineens ingeschreven voor de 100 km kwestie van er rap terug in te komen.
De benen draaiden goe, alleen technisch blijft het toch een geklungel bij mij. Gelukkig was het niet al te technisch en wat aanschuiven op de single tracs(zodat da gelkungel wa minder opvalt) en kon er verder goe gevlamd worden.
Al bij al zeer content over de prestatie 103 km tegen 23.3 gem en 1370 hm rijker.
Op het laast toch nog ff gedemonstreerd (in m'n belgische 3 kleur tenue) hoe je door de zandbak vlamt, want da kan ik wel.
Perfect bepijlde toer zoals naar vaste gewoonte, proficiat met jullie organisatie en tot volgend jaar.
Alleez, ge hebt dan toch het parcours gevolgd. Ben je op tijd thuis geraakt? :wink:

Ik heb je aan de bevoorrading de tip gegeven om verder over het parcours te rijden ipv over de weg
Gebruikersavatar
Dreamer
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 06 sep 2005 21:43
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Dreamer »

Vandaag nog is de 100 km gedaan (eigenlijk maar 98 ).
Bevoorrading was voldoende en van te genieten.
Het parkoer was GEWELDIG.
Een dikke 4 uur gereden dus ben wel kontent.
Van de pijltjes niks dan goed .
Ik kom volgend jaar zeker voor de 4 de keer terug.
Slome speedy
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 10 dec 2006 21:07
Rijdt met: Specialized 29'er Expert

Bericht door Slome speedy »

Nazgul schreef:
Slome speedy schreef:Vandaag na een maand of 2 de koersvlo nog eens aan de haak gehangen en afgezakt naar oud heverlee. Ineens ingeschreven voor de 100 km kwestie van er rap terug in te komen.
De benen draaiden goe, alleen technisch blijft het toch een geklungel bij mij. Gelukkig was het niet al te technisch en wat aanschuiven op de single tracs(zodat da gelkungel wa minder opvalt) en kon er verder goe gevlamd worden.
Al bij al zeer content over de prestatie 103 km tegen 23.3 gem en 1370 hm rijker.
Op het laast toch nog ff gedemonstreerd (in m'n belgische 3 kleur tenue) hoe je door de zandbak vlamt, want da kan ik wel.
Perfect bepijlde toer zoals naar vaste gewoonte, proficiat met jullie organisatie en tot volgend jaar.
Alleez, ge hebt dan toch het parcours gevolgd. Ben je op tijd thuis geraakt? :wink:

Ik heb je aan de bevoorrading de tip gegeven om verder over het parcours te rijden ipv over de weg
Volgens mij hebt gij nen andere voor.....
Gebruikersavatar
LaGamuza
Mountainbiker
Berichten: 204
Lid geworden op: za 09 dec 2006 00:33
Rijdt met: Reeds zonder trainingswieltjes

Bericht door LaGamuza »

Vandaag daar de 100km gebold alles was goed, bepijling alsook de signalisatie van gevaarlijke afdaling enz. De bevoorraadingen waren ook meer dan OK en vooral goed ingeplant in het parcours. Alles bij elkaar erg leuke tocht met mooie natuur en zeer technische single-tracks, volgend jaar waarschijnlijk weer van de partij.
GRTZ en tot volgend jaar mannen.
Gebruikersavatar
victor
Mountainbiker
Berichten: 164
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 23:02
Rijdt met: emd 9 2012/ pinarello dogma
Contacteer:

Bericht door victor »

graag bedank ik de organisatie voor de goede zorgen van mijn zoon
zeker het meisje en het vervoer dienst ( zwarte bmw ) en ook ehbo
voor mij en andere zoon zoals anders een fantastiche toertocht
( verdraaide kuit ) is een scheurtje in de spier

mvg
Gebruikersavatar
Dreamer
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 06 sep 2005 21:43
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Dreamer »

Zijn er ergens foto's genomen?
Gebruikersavatar
ikke met de fiets
Mountainbiker
Berichten: 1056
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 09:39
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9 ssl / Scott Spark 29 Pro

Bericht door ikke met de fiets »

Dreamer schreef:Zijn er ergens foto's genomen?
ik heb daar wél ne fotograaf zien rondhuppelen, maar voorlopig nog niks te bespeuren op de site.
Plaats reactie