11-12/07/2009 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

davy schreef:
den wakkere bakker gits schreef:grysperre's komen af vraag is enkel met hoevele.
Hopelijk hebben jullie altenatief gevonden voor cross parcours in ooiegem wat ze plat aan het smijten zijn.
:-?
Crossparcours aan het platsmijten?

waar haal je die info?

Ben net terug van daar.
We hebben er wat snoeiwerk gedaan voor een vlot verloop.

geen probleem hoor we hebben goedkeuring du genieten maar van het crossparcours.

zit in de 55km en in de 110km.
Eigenlijk nergens maar reed laatst trainingsritje gits-kluisbergen-gits en zag der nen tisten bezig met een kraan de voorkant wat vlak maken en veronderstelde dat het helemaal plat moest.
Nu tmesant nie zulle :lol:
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

Was een tiental minuten na de afspraak aan het station. OM 18u.30 stond ik nog in Brugge. #-o Toch de Cowboytrack gevonden met de hulp van enkele brigandbikers die aan het snoeien waren. Proficiat Peter, want hij is heel mooi maar voor mezelf bij momenten te technisch. De liefhebbers zullen er van genieten. =D> =D>
Laatst gewijzigd door Fritsie op vr 26 jun 2009 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

mischien een woordje uitleg over het parcours:
een eerste lus trekt richting Meulebeke en Emelgem met oa zone x en het kasteelbos. Hierna volgt de Ingelmunsterse kanaalzone met tal van technische zones, waaronder 1 volledige nieuwe technische singeltrack van 500m, Klein zwitserland, de matrasafdaling, en andere. Dan is het ijd om wat te verpozen terwijl we richting Harelbeke rijden. Onderweg enkele nieuwe offroadzone's vooraleer we de Gavers aandoen. Deze wordt volledig uitgekamt en dan trekken we via onbekende offroad richting Ooigem. Vooraleer we ooigembos intrekken, presenteren we U nog een nieuw bosje van 500m met verassende hellingskes. Via het crossparcours, Jaskes bosje en het Wielsbeeks cyclocrossparcours rijden we naar de finale.
Een parcours met +- 60% offroad, dat zowel door laagvliegers en techneuten zal gesmaakt worden. Hoogtemeters zijn te verwaarlozen, maar de laatste zullen zeker voor een shifting zorgen.
Gebruikersavatar
soene
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: za 05 apr 2008 16:50
Rijdt met: corratec superbow team 29er , specialized fatboy

Bericht door soene »

ik denk dat de tocht vooral ook zal uitblinken in het aantal prive-zones:+/- 86 stuks astemblieft =D>
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Bericht door davy »

soene schreef:ik denk dat de tocht vooral ook zal uitblinken in het aantal prive-zones:+/- 86 stuks astemblieft =D>
Even kleine rechtzetting 86 off roed zones en niet 86 privé zones.

Al zitten er wel dit jaar meer privé stukken in dan anders.
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

Nonde nonde.

Vorig jaar al mijn courage samengeschraapt en voor de 100 kilometer gegaan in Ingelmunster. Zoals je ziet heb ik dat overleefd, maar overschot was er niet al te veel.

Nu is het verdorie 110 kilometer. Volgend jaar toch geen 120 zeker? #-o
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Moustache,uw conditie is wel 5 keren beter dan vorig jaar dezentijd,hé....en ze was toen ook al goed!!!

Dus zondag mee met heel de bende voor die 110!!!

Rusten moe je maar doen als ge in pensioen zijt :-D :-D :wink:
Gebruikersavatar
soene
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: za 05 apr 2008 16:50
Rijdt met: corratec superbow team 29er , specialized fatboy

Bericht door soene »

davy schreef:
soene schreef:ik denk dat de tocht vooral ook zal uitblinken in het aantal prive-zones:+/- 86 stuks astemblieft =D>
Even kleine rechtzetting 86 off roed zones en niet 86 privé zones.

Al zitten er wel dit jaar meer privé stukken in dan anders.
oeps foutje ,maar toch =D>
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Bericht door davy »

Moustache schreef:Nonde nonde.

Vorig jaar al mijn courage samengeschraapt en voor de 100 kilometer gegaan in Ingelmunster. Zoals je ziet heb ik dat overleefd, maar overschot was er niet al te veel.

Nu is het verdorie 110 kilometer. Volgend jaar toch geen 120 zeker? #-o
Wil je niet ontmoedigen maar de afstand zal nog aanleunen bij 115km.

Maar vorig jaar was er 100km km op de affiche en dat was toch een dikke 100km hé :wink: .
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Bericht door davy »

Vrijdagavond en zaterdag hebben we maaiwerk verricht.

Bij momenten netels en distels groter dan mezelf werden vlot door de huurmachine verteerd. (o)

Als jullie op de streek komen en jullie zijn oplettend dan zullen jullie merken dat tal van overgroeide paden terug bruikbaar zijn. :bounce:

Er zitten stukken bij die ooit door VVTtje geschapen werden, maar er zitten evengoed andere overgroeide paden bij zoals de afdaling op de paanders.

Er zitten een afgesloten Privéstuk bij mij maar er zijn ook veel stukken bij die altijd toegankelijk zijn zoals in de kanaalzone.:drunk:

Ook het crossparcours hebben we aangepakt want ook daar waren er veel netels doordat er nu minder Quads komen met die afsluiting.

Ik merk ook dat nog niemand hier blijkbaar het andere bosje vond waar Cowboy Peter met 2 andere medewerkers deze week de laatse hand aan legde (tip nodig?, moest de Leie er niet zijn zou Ooigem bos waarschijnlijk groter zijn...).

:wink:
Plaats reactie