11-12/07/2009 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Bericht door davy »

jootje schreef:kan je zondag voor de langste afstand ook tot 11 uur starten??
ik kom zeker af, maar zie nog wanneer ik er raak
tot 11u ja niet langer
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Bericht door davy »

filiep72 schreef:Hmm,... , 'n vraagske,....: De rest van de forumbikers doen 85 of zelfs 110 km. Ikke en Vinckiercke de 55. Waar is de splitsing van de 55 km en de grote toer ? Anders heeft het geen zin voor ons om ook om 7.30 te starten als we na 7 km al gesplitst worden.
splitsing is al aan start voor de 110 want die nemen eerst de 25km lus
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Bericht door filiep72 »

Moustache schreef:
filiep72 schreef:Hmm,... , 'n vraagske,....: De rest van de forumbikers doen 85 of zelfs 110 km. Ikke en Vinckiercke de 55. Waar is de splitsing van de 55 km en de grote toer ? Anders heeft het geen zin voor ons om ook om 7.30 te starten als we na 7 km al gesplitst worden.
Allez Filiep, nie plooien hee, de groten afstand op 't gemakske. :-D :-D :-D

Volgende keer. Beloofd :-D
Gebruikersavatar
tram4
Mountainbiker
Berichten: 781
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 20:34
Rijdt met: scott genius MC50

Bericht door tram4 »

koenvools schreef:
tram4 schreef:hier een duidelijk filmke met de matrasafdaling op van een paar dagen geleden
Zo'n zuiver beeld. =D> Met welke camera is dit opgenomen ? Ik kan al niet wachten tot morgen :drunk:
panasonic ft1
Gebruikersavatar
winnitou
Mountainbiker
Berichten: 973
Lid geworden op: di 15 apr 2008 20:40
Rijdt met: trek 6900

Bericht door winnitou »

Voila , we hebben het weer gehad.
Ik heb er mijn eigen superTT van gemaakt. :wink:

Gestart voor de 57 km , maar ieder technisch stukje die ik de moeite vond en waarvan ik het begin terugvond heb ik minstens 2 keer gedaan. :drunk:

Zo had ik bij aankomst een dikke 60 km.
Alweer een afstand erbij .

Parcours overal zeer goed berijdbaar , prima organisatie en verzorgde bevoorradingen ; wat heeft een mens nog meer nodig?

Om kort af te sluiten : =D> =D> =D>
jant
Mountainbiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 mar 2008 13:56
Rijdt met: Scott scale 710

Bericht door jant »

leuke tocht ,wie dacht hier ffkes boven de 20 avs te geraken was er meestal aan voor de moeite door de vele specialekes (bv cowboy stuk)
De herders waren alvast onder de indruk :-)
fotookes van de herders onderweg

http://picasaweb.google.be/jan.trouve/M ... ster110709#
Laatst gewijzigd door jant op za 11 jul 2009 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

Schitterende tocht
Genoten van de technische passages eender waar.
En waren ze er niet, dan maken we ze zeggen ze in Ingelmunster.
Cowboy, ge zijt ne krak!!

Jammer van die ene pipo, die zich dan nog groots voelde, die het nodig vond om een bordje weg te nemen (hij zou verdomme blij moeten zijn dat men er WIL doorrijden, dan komt het wat effen te liggen)

Verwarring alom en in het zog vd herders doorgereden.

Niks van opmerkingen.
Moesten alle TT zo zijn zoals deze én Maarkedal bv, 't zou iedere week dikke fun zijn.

Proficiat bike@holics Harelbeke
Gebruikersavatar
MX jorgy
Mountainbiker
Berichten: 976
Lid geworden op: di 01 mei 2007 13:57
Rijdt met: Niner EMD en Niner Air9 Cabon

Bericht door MX jorgy »

Deze morgen ook voor de 1e x hier gereden. Weliswaar wegens tijdsgebrek maar de 55km gedaan. Heel even in de regen een Tom Boontje gedaan,gecrasht langs de baan met enkele schaafwonden tot gevolg.
Persoonlijk vind ik voor (sorry Tom) marathonrijders dit maar een matige tocht.
De technische passages vond ik wel tof maar veel te traag door het feit dat ze zo vlug na de start kwamen werd er nogal veel gewandeld #-o
Ook een minpuntje vond ik , de laaghangende takken die weinig aangeduid waren. Bepijling vond ik ook af en toe misleidend.
Ik weet ook wat je zelf van en TT verwacht Mister T en ben dan ook ontgoocheld huiswaarts gereden.
Volgende keer zoek ik verdere oorden op.
O het zou moeten heel wat anders worden.
Hopelijk niet te veel regen meer voor de bikers die er nog op moeten .
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

Vroeg gestart en vroeg aangekomen op deze mooie tocht.
Bij de start meteen op het verkeerde parcours (85 gevolgd ipv 110), waardoor zo goed als niemand voor mij reed.
Leuke tocht, vooral de eerste 8km die veruit de mooiste technische stukjes uit de streek bevatten, knap knap.
De motor was goed opgewarmd, geen trage voorliggers, vlamparcours ... Swisspower :P
Na 80km stond ik terug aan de start, ketting wat voorzien van extra olie, en hop nog de eerste 26km lus erbij, zodat ik toch aan de 110 kom.
Na goed 4h25 en 105km zat het ritje er op en was de belgische zomer omgetoverd in een drasch national #-o
Mezelf binnen wat opgewarmd en ne goeien gedronken. Lekkere nootjes ook :wink:

Merci Brigands!
Suc6 aan de vrouwen/mannen die morgen starten.
Gebruikersavatar
just for fun
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 19:32
Rijdt met: Trek 6700 2009

Bericht door just for fun »

Mijn allereerste toertocht zit er ook op. Vanmorgen even getwijfeld tussen de 26 of 55 maar toch maar direkt voor het 2de gekozen.

Het was Fantastisch

Deze morgen vroeg gestart om 7.15.( Kwestie van de andere bikers niet teveel te hinderen want echt snel wasik nie).
Met volle moed gestart maar de cowboy meteen links laten liggen. Vond het niet erg verstandig om deze al bij de eerst keer te doen.

"klein zwitserland " wel afgewerkt maar bij de eerste echte hindernis (stukje omhoog met boomwortels was het al bijna prijs :roll: ) even afgestapt net als bij het einde van deze proef. Ook matras niet gedaan :oops:

In ooigembos toch wel even de grond gekust zekers #-o maar zonder erg. Hier en daar toch wel nog even het voetje moeten zetten maar het was een onvergetelijke ervaring.Laatste stuk ergens aan paanders vond ik behoorlijk lastig maar na dan al +- 50 km te hebben gedaan vond ik het voor mezelf toch een prestatie =D>
Het was een prachtparcours

O ja nog even dank aan de personen van het velokot die me enkele tips hebben gegeven ivm druk banden want die was blijkbaar veel te hoog #-o evenals een mtbiker die me op de 2e bevoorrading ook daarover iets wist te vertellen. Vriendelijke mensen dat mtb volkje =D> =D> .

Het is zeker voor herhaling vatbaar alleen heb ik technisch nog heeeel veel te leren.

tot de volgende
Plaats reactie