21/06/2009 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Technisch??
t'Is te zien wat ge gewoon zijt zeker!!
Met de herdermarathon,de Hagelandse en enkele Ardennnenklassiekers in uw benen,rijdt ge hier met uw ogen dicht rond! :lol:
En voor u is dat maar ne keer of 3 stoempen en ge zijt dat "bergsken"al boven!! :lol:
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

cowboy peter schreef:vraagsken, is da daar technisch op en rond den kluis? :bounce: of is't alleen maar stampen en sleuren om de bergskens op te geraken :evil: .

Naar ik vernomen heb zou Traxer hier eens fel uit den hoek durven komen :-? .
Als ze er u op 4,5km van de meet er niet afgereden hebben , zult ge toekomen met voorsprong tenzij ge krampe krijgt met de meet in zicht . :wink:
En wie kan er u nu nog afrijden , slechts 15% minder snel dan Nys ? :-D
Der zitten dan ook nog een aantal afdalingskes in als ge ze als 1ste kunt aansnijden dat ge gerust 1tje zult kunnen paffen op een bankske tegen dat de volgende eruit komt. =P~
1 afdaling zat nog nooit in onze tocht en is toch wel tricky.
Zoals altijd biedt de streek natuurlijk ook een aantal rechtdoor hellingen.
We hebben terug ons best gedaan en aan vele eigenaars gevraagd om door hun slag, bos , tuin ,oprit, weide te mogen passeren zodat we toch elk jaar enkele primeurs kunnen aankondigen en het mooie van vorig jaar hebben we grotendeels kunnen behouden.
Laatst gewijzigd door jodelaietie op wo 10 jun 2009 00:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

Knurrebikers lady schreef: Vorig jaar na 10km in de gracht geduikeld, overige schitterende 70 kms goed uitgereden en na 10km lopen ofwel 2 dagen later naar dr voor fotoke van mijn gebroken rib :roll: .
Hoop dat er geen bordje hangt met "Knurrebikers Lady gracht" :oops:
:-D Ge hebt geluk , kan me niet inbeelden waar die gracht was na zo'n 10km want aan km10 vorig jaar moest je normaal in het bos zitten
:wink:
We hebben al nen vtt-draai, de laagvlieger gracht , de slijkske-voltie greppel , de pont veeteepeetje genoemd naar mtb'ers die op die plaats iets verwezenlijkt hebben. :wink:
herder pollie
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 04 dec 2005 14:50
Rijdt met: trek 9.9 carbon team issue

Bericht door herder pollie »

al vele jaren dat deze op dezelde dag als rdhf malmedy samenvalt,
dees jaar niet :-) dus moogt ge mij ook verwachten 8)

hoe zit dat trouwens met monsieur le bourgmestre de l'amougies,heeft hij niet te moeilijk gedaan?

@archie bunker:heel spijtig dat een mooie tt verloren gaat(da heeft wss ook te maken met diene moeilijke mens)
we hebben altijd van uw tocht genoten =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

cowboy peter schreef: Naar ik vernomen heb zou Traxer hier eens fel uit den hoek durven komen :-? .
K'zal heel braafkes zijn.... en veel genieten van deze prachtige rit. :bounce:
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

jodelaietie schreef:
Knurrebikers lady schreef: Vorig jaar na 10km in de gracht geduikeld, overige schitterende 70 kms goed uitgereden en na 10km lopen ofwel 2 dagen later naar dr voor fotoke van mijn gebroken rib :roll: .
Hoop dat er geen bordje hangt met "Knurrebikers Lady gracht" :oops:
:-D Ge hebt geluk , kan me niet inbeelden waar die gracht was na zo'n 10km want aan km10 vorig jaar moest je normaal in het bos zitten
:wink:
We hebben al nen vtt-draai, de laagvlieger gracht , de slijkske-voltie greppel , de pont veeteepeetje genoemd naar mtb'ers die op die plaats iets verwezenlijkt hebben. :wink:
Zie ik mij naam hier toevallig staan :-k
Ja man da was ne val zenne hoe ik daar in gesukkeld ben GOD mag het weten. De vrouw haar hart slaagt al sneller als ik tt kluisbergen vernoem :-D
Misschien ben ik van de partij, ben namelijk 19-20juni naar de rally in ieper en kweet hoe ne wanneer ik zaterdagavond thuis kom #-o
Zit da stukske er weer in hé,als ik hem rijd nu volledig zenne =D>
slakje
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 25 sep 2006 18:18
Rijdt met: stumpjumper marathon,stumpjumper 29 s works,Isaac Impact

Bericht door slakje »

Mochten ze hier nu eens een chronoritje van maken,da zou pas super zijn.
Zouden een pakje meer afzien dan in de hagelandse.
We zullen maar zelf onze tijd opnemen hé. :roll:
K'heb hem al een keer of 4 gereden en altijd meer dan dik in orde.

Wel altijd op dezelfde dag van de xc in Moerbeke :-? maar kom toch liever naar Kluisbergen.

tot dan :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
marge
Mountainbiker
Berichten: 324
Lid geworden op: do 13 jan 2005 13:33
Rijdt met: Summerbike: Orbea Oiz Carbon 3 / Mudbike Flanders

Bericht door marge »

La-Pierre schreef:examens :evil:
Een TT in Kluisbergen is altijd een beetje een examen :lol:
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

archie bunker schreef: Wij, de Tower Bikers, organiseren vanuit Amougies GEEN toertocht meer. Dus geen Kluis meer op en af in november.
.
Wat is dat hier allemaal ? Geen Oostrozebeke(plaatselijke groendienst) meer , geen Ronse (Joybikers) meer , geen Amougies (Towerbikers) en er zullen er nog volgen naar ik gehoord heb.
Spijtig allemaal tochten die dat ietske meer boden dan de bestaande paadjes waar je elke dag kan oprijden maar ik kan het perfect begrijpen de achtergrond kennende. :cry:
We hebben ook heel veel "geleurd" naar nieuwe stukken , enkele keren jammer genoeg deksel op onze neus gekregen maar nu en dan komt er wel iets nieuws uit waarvoor dank aan betreffende eigenaars want zonder die stukken zou ik er ook mee stoppen.
We zijn terug volledig in orde met den burgemeester zijn wensen die niet altijd even eenvoudig zijn , vraag het maar aan Jacques maar het heeft geen zin hem tegen de borst te stoten.
Waarschijnlijk zal hij den 21ste zijn toerke wel doen langs het parcours.
Langs vlaamse kant begint er ook een beweging in negatieve zin . Bvb. Patersberg offroad is nu ook verboden voor alle TT (ook voor Kluisbergense clubs) maar die gingen we zoviezo niet in het parcours steken dit jaar, andere stukken zullen volgen :off: .
Verlopig hebben we er nog niet onder te lijden dus rep jullie maar want misschien wordt dit in de toekomst anders en zullen jullie met heimwee tegen jullie kleinkinderen kunnen vertellen door welke boskes jullie nog gereden hebben. :-)
Laatst gewijzigd door jodelaietie op wo 10 jun 2009 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Killerbeetje
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 13:47
Rijdt met: B 1 killerbee

Bericht door Killerbeetje »

Geen paniek mannen denk dat er nog in september Wevelgem Kluisbergen Wevelgem is.110 Km en zeker dik in orde =D> =D> =D> organisatie en parkoers :bounce: :bounce: :bounce:
Plaats reactie