21/06/2009 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

Donavan schreef:Aah, ik heb het dan op iemand anders met dezelfde fiets en een truitje van zwitserland aan #-o :P
Dat was ik ja :wink:
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Bericht door filiep72 »

Ik heb een supervoormiddag gehad met een superbende .Dit op een parcours uitgestippeld door een superparcourbouwer met zijn bende (proficiat Joost).
Dit was de 1e maal dat ik op en rond de kluis reed en die rit ga ik niet rap vergeten. Tot nu toe was dit één van de mooiste die ik in vlaanderen gereden heb. Ik weet nu wel wat 'hoogtemeters' willen zeggen. 60 km was dan ook voldoende.
Tof dat Eddy er ook bij was :wink: We hebben hem wel een keer of 8 (acht) van de grond, uit de gracht of vanuit de struiken mogen halen. #-o
Ik weet nu ook wat 'BL-weide ' wil zeggen. Bedankt Jodelaitje voor de Leffe :drunk:
En niet vergeten : na bergop komt .......

Ik heb horen zeggen van iemand die het gezien heeft da Traxer een dag congé genomen heeft om de filmkes te monteren. :^o
Ben benieuwd naar Motorbiker zijn opnames. Schijnt dat ie er al een patent heeft opgenomen op zijn installatie =D>

@ Donavan: Het is best niet te wachten op mij als ge vroeg thuis wilt zijn. Mijn gemiddelde ligt dan ook stukken lager dan het uwe (al ben je dan nog maar pas 14 jaar). Proficiat met uw prestatie =D> =D>
Donavan
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 10 apr 2009 00:03
Rijdt met: viper scandium

Bericht door Donavan »

filiep72 schreef:
@ Donavan: Het is best niet te wachten op mij als ge vroeg thuis wilt zijn. Mijn gemiddelde ligt dan ook stukken lager dan het uwe (al ben je dan nog maar pas 14 jaar). Proficiat met uw prestatie =D> =D>
Als je op de hotondberg ietsje dichter was geweest had ik misschien gewacht, maarja.. Ik was eigenlijk vooral gekomen om eens te kijken wat ik waard ben op zo'n parcours en het was ook mijn bedoeling om naar niemand te kijken, gewoon constant mijn eigen tempo en dan volgend jaar kijken naar de vorderingen. Het spijt me voor m'n wat egoïstisch gedrag, maar langs de andere kant had je me daar ook niet verwacht hé :lol:
Gebruikersavatar
DavidDM
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 00:46
Rijdt met: Cube Acid 2009

Bericht door DavidDM »

Enorm genoten vandaag. Ik vond het alleen een nogal zware start. Maar misschien is dat omdat ik nog niet zoveel gewoon ben :-D

Ze zullen me nog terug zien!
Gebruikersavatar
Keystof
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: do 10 nov 2005 17:49
Rijdt met: ne goen

Bericht door Keystof »

jullie hebben de omgeving alsvast mee; ik dacht: dat kan niet mislukken. Maar volgens dak daar toch al een paar keer ben gaan rijden hebben jullie alsnog baantjes en strookskes gevonden waar ik van z'n leven nog niet geweest was. Proficiat! zeer mooi parcours! wel een beetje mispakt aan de zwaarte, wij zijn al de klimmen nie gewend. Jullie zien me volgend jaar zeker terug!!!!
=D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Cokeman
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: wo 25 jun 2008 10:06
Rijdt met: Giant Terrago 29er 1 GE 2018

Bericht door Cokeman »

Alles is reeds gezegd. Lof voor deze organisatie. Zelf gekozen voor de 60 km en dat was voor mijn normen voldoende. Op km 40 (afdaling flanken Kwaremont) serieus gevallen op dat kiezelpaadje met een pak schaafwonden als gevolg. De tocht verder afgewerkt en me nadien laten soigneren door de hulpdiensten. Tot volgend jaar.
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Durf het haast niet neer te pennen,maar ik vond hem precies ietsje minder dan de vorige jaren,qua parcours??
Net zoals vorig jaar ook dat gemaaid stuk in't begin gekregen,veel maaiwerk voor enkele honderden meters hobbel de bobbel!
En gratis lange grashalmen tussen den derrie,zelfs verscheidene keren!
Bevooradingen en bepijling vond ik zeer goed,bijna nooit getwijfeld! =D>
Heb zo de indruk dat de Limburgers zullen denken dat er nog vrij veel weg inzat?
Vond het ook soms wel,gezien de iets mindere conditie en nog last in het linkerbeen,bijna nog aan 20 avs geraakt,wat het
vermoeden bevestigd van een licht lopend,niet al te technisch parcours met langere roadstukken(vooral rond de oude spoorwegbedding)??
Enkele malen pech,2xketting geblokkerd en lekke band in Melden(doornnagel);
Na de spit van de 80 werd het wel heel rustig op't parcours,ik had de indruk dat de meesten voor 8 uur weg waren?
Mocht er nu vroeger gestart worden,of niet,van een gratis pakket was bij de inschrijf om 8 uur geen sprake?
Ik vind als je 8 uur vooropsteld als startuur,dat je achteraf niet meer moet veranderen onder druk van sommigen!
k'Vond het vrij rustig op den aprés met niet zo veel sfeer als anders,misschien het iets minder weer??
Parcours lag vrij droog,zelfs Heynsdale vormde geen probleem deze keer.
30% Helling in de kluis opgereden,maar het pironpad met de steenbrokken lukte ditmaal niet!
De klim naar de spijker vond ik vrij zwaar en goed(meestal wordt hier bergaf gereden)alsook het Elenebos en de klim in de goot.
Volgend jaar,bij leven en welzijn,misschien nog wel een keertje,voor een iets kleiner toerke??
Donavan
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 10 apr 2009 00:03
Rijdt met: viper scandium

Bericht door Donavan »

@ biebaleloela: en ? :-D
Donavan
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 10 apr 2009 00:03
Rijdt met: viper scandium

Bericht door Donavan »

zwiebertje schreef:Durf het haast niet neer te pennen,maar ik vond hem precies ietsje minder dan de vorige jaren,qua parcours??
Net zoals vorig jaar ook dat gemaaid stuk in't begin gekregen,veel maaiwerk voor enkele honderden meters hobbel de bobbel!
En gratis lange grashalmen tussen den derrie,zelfs verscheidene keren!
Bevooradingen en bepijling vond ik zeer goed,bijna nooit getwijfeld! =D>
Heb zo de indruk dat de Limburgers zullen denken dat er nog vrij veel weg inzat?
Vond het ook soms wel,gezien de iets mindere conditie en nog last in het linkerbeen,bijna nog aan 20 avs geraakt,wat het
vermoeden bevestigd van een licht lopend,niet al te technisch parcours met langere roadstukken(vooral rond de oude spoorwegbedding)??
Enkele malen pech,2xketting geblokkerd en lekke band in Melden(doornnagel);
Na de spit van de 80 werd het wel heel rustig op't parcours,ik had de indruk dat de meesten voor 8 uur weg waren?
Mocht er nu vroeger gestart worden,of niet,van een gratis pakket was bij de inschrijf om 8 uur geen sprake?
Ik vind als je 8 uur vooropsteld als startuur,dat je achteraf niet meer moet veranderen onder druk van sommigen!
k'Vond het vrij rustig op den aprés met niet zo veel sfeer als anders,misschien het iets minder weer??
Parcours lag vrij droog,zelfs Heynsdale vormde geen probleem deze keer.
30% Helling in de kluis opgereden,maar het pironpad met de steenbrokken lukte ditmaal niet!
De klim naar de spijker vond ik vrij zwaar en goed(meestal wordt hier bergaf gereden)alsook het Elenebos en de klim in de goot.
Volgend jaar,bij leven en welzijn,misschien nog wel een keertje,voor een iets kleiner toerke??
Enkel de forumbikers mochten voor 8u starten :wink:
Niet al te technisch ???? Jawadde, dan hebde gij wel een heel goede techniek #-o :lol:
biker tino
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: do 19 apr 2007 22:54
Rijdt met: balance 450 a

Bericht door biker tino »

vandaag gestart met de forumbende en na een paar km al het gevoel dat ik alleen in de F ploeg zat . Het draaide voor geen meter. :oops: :oops:
dus voor mij veel lastige hellingen en toch zalige afdalingen waarvan sommige met voet aan de grond gestart door twijfelende bikers

na de eerste bevoorrading terug kunnen aanpikken met de bende waarna alles toch iets beter begon te draaien
de rest van de tocht in het spoor van de B ploeg afgewerkt en moe maar tevreden met just geen krampen de BL weide opgedraaid

aan Joost en zijn bende =D> =D> =D>

hopelijjk volgend jaar terug [-o< [-o< [-o<

totton
Plaats reactie