21/06/2009 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jason B
Mountainbiker
Berichten: 532
Lid geworden op: vr 19 okt 2007 21:24
Rijdt met: Garry Fisher Hkek

Bericht door Jason B »

jawadde proficiat aan de organisatie

vanmorgen nog net de forumbende zien vertrekken toen ik me aant inschrijven was :lol:

het viel al van de eerste km's op dat dit georganiseerd was door echte bikers , overal waar ze konden stuurden ze je wel ergens offroad door

na 10km dacht ik al van aiai dit word een heel zware dag

aan de eerste bev. alweer de forumbende zien vertrekken :lol:
aan de 2e bev. nog eventjes getwijfeld of ik wel voor die 80 zou gaan maar dan besloten het toch te wagen , salut gezwaaid aan mijne copain die de 60 meer dan genoeg vond en verder alleen op pad

prachtige tocht om duimen en vingers van af te likken , de laatste 5-6km waren op karakter maar ben blij dat ik hem volledig heb uitgereden
vond die xtra lus op de 80 zeker de moeite

wel gene après meer kunnen genieten aangezien ik vanmorgen problemen had met bijna iedere bancontact-automaat int streek #-o

82,4km - avg 17,3 - hr 156
Donavan
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 10 apr 2009 00:03
Rijdt met: viper scandium

Bericht door Donavan »

Jason B schreef:jawadde proficiat aan de organisatie

vanmorgen nog net de forumbende zien vertrekken toen ik me aant inschrijven was :lol:

het viel al van de eerste km's op dat dit georganiseerd was door echte bikers , overal waar ze konden stuurden ze je wel ergens offroad door

na 10km dacht ik al van aiai dit word een heel zware dag

aan de eerste bev. alweer de forumbende zien vertrekken :lol:
aan de 2e bev. nog eventjes getwijfeld of ik wel voor die 80 zou gaan maar dan besloten het toch te wagen , salut gezwaaid aan mijne copain die de 60 meer dan genoeg vond en verder alleen op pad

prachtige tocht om duimen en vingers van af te likken , de laatste 5-6km waren op karakter maar ben blij dat ik hem volledig heb uitgereden
vond die xtra lus op de 80 zeker de moeite

wel gene après meer kunnen genieten aangezien ik vanmorgen problemen had met bijna iedere bancontact-automaat int streek #-o

82,4km - avg 17,3 - hr 156
Hebde gij een blauwe fiets ??
Ik heb alleszinds een blauwe Gary Fisher hkek ingehaald :P
Ik heb ook de 82 gedaan en heb 18.75 gem :-)
Voor het geval uwe fiets blauw is, ik heb een grijze rockrider 8.1, ben 14 jaar.
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

Proficiat Joost, Bart, de vele vrouwkes en de andere On2Wheelers =D>
Qua parcours was dit nog een stapjer hoger dan vorig jaar. Aangezien ik niet zoveel in de streek rij was het vaak: aja, dit herken ik van vroeger, of toch niet? :wink:

"En masse" vertrokken met de forumbende, op een typisch zondagstempo, kakelend en heldenverhalen-vertellend gaf ik geen stamp inspanning. Ideaal als opwarmer voor wat komen zou, niet?
De ene biker na de andere wou onze groep voorbij steken, ge zou voor minder, en ik was zowaar hinderlijk aant zwalpen over de weg :oops:
De bev'n kwamen mooi verdeeld, zo goed als telkens na 20km, en waren ruim voldoende.
Na Heynsdale beslist om de uitgedunde groep vaarwel te zeggen, het toeristentempo te laten voor wat het was, en langzaam mijn eigen tempo te ontwikkelen. De ene laagvlieger na de andere opgeraapt, dewelke duidelijk te snel gestart waren aangezien ze bijna stil stonden bergop, tot uiteindelijk er niemand meer voor was op de 80km lus.
Duidelijk merkbaar aan het maagdelijke parcours en mijn fiets die dienst deed als grasmaaier/pikdorser :lol:

Mooiste stukje parcours was ongetwijfeld de extra "10km lus" op de 80km en de finale die bij velen net teveel was.

De BL weide naderde met rasse schreden en ik werd aangemoeidigd door menig jonkvrouw: allé nonkel!
Aaah, die BL smaken na een stevige inspanning.

Minpuntjes:
- bepijling kon soms beter, 3x serieus getwijfeld, 2x 100m misreden
- er werd mij een 30% klim beloofd, maar niet gezien :'(
- afspuitinstallatie "lekte", mijn kraantje was niet goed gemonteerd op de slang :P
- veel vlaaien in de BL weide :P

Al de rest was pico bello!
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Donavan schreef:Jawadde :lol:
Vanmorgen 8 uur aangezet voor de volledige 80

gegevens: 83,61 km; tijd: 4:27:26; gem.18.75;

Zalige tocht en een dikke proficiat voor de organisatie !
Ik zou graag eens mijn gemiddelde snelheid vergelijken met enkele renners, aangezien ik er heel tevreden over ben. Kzou eens willen weten hoever ik al sta, ben namelijk nog maar 14 jaar. Hopelijk zijn er bikers die mijn 'prestatie' goed kunnen inschatten.

@ Filiep72: Sorry dat ik niet gewacht had. Ik kwam boven op de Hotondberg en zag dat jullie bende al een heel eind achter was. Ik was lekker op dreef en ben dan maar doorgereden
voor uw 14 jaar zijt ge goe bezig anders heb ik de indruk =D>
Ikzelf zat in het Vlaams Brabantse Buizingen vandaag.

Mac'red 8)
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

uncle sam schreef: - er werd mij een 30% klim beloofd, maar niet gezien :'(
Maar allé nonkel,ik heb wel die klim gezien (zelfs van heel dichtbij) :wink:
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Vandaag voor het derde jaar op rij terug naar Kluisbergen afgezakt en voor de derde maal geen meter laten links liggen.

Voor mij persoonlijk is deze tt de "hoogdag" van het voorjaar.(periode tot aan de congé)
Ne keer kijken hoever we staan,wat we aankunnen,waar we gaan stranden,grenzen verleggen,....ik maak het hier ieder jaar mee.
Groot was de vreugde weer en luid weerklonk de kreet toen ik de BL-weide opdraaide.Ik kwam weer in extase met de gekende acts weer als gevolg.

Om eerlijk te zijn vandaag enkel en alleen naar mijn eentje gekeken met als doel de 82 te rijden.Gemiddelde speelt echt geen rol.De klimmetjes echt zonder veel inspanningen verteerd.In de 80 km lus leek ik lange tijd alleen op de wereld.Persoonlijk vond ik dit ook een mooie lus.De A's waren zoals gewoonlijk weer veel te rap gaan vliegen en de B's kozen voor de 60.Na de VTT-draai nu ook de VTT-wortel ontworpen voor volgend jaar.Ik was er haast helemaal ondersteboven van.

Bij deze wens ik Jodelaitie nogmaals te bedanken voor het vele werk dat hij er heeft ingestoken.De laatste keer,zo zei hij.
Blijkbaar (als hij woord houdt) gaat hij ook met (parcours)pensioen.
Spijtig maar begrijpelijk na hetgeen ik achteraf te horen kreeg.

Gasten,bedankt voor een alweer geslaagde zondag.
Ik heb mij weer rotgeamuseerd.
Gebruikersavatar
contrejour
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 02 mar 2009 19:16
Rijdt met: mbt:TREK8500 race:RIDLEY Excalibur
Contacteer:

Bericht door contrejour »

Prachtig parcours. Ik heb de 45km gedaan.
prachtige afdalingen incl. de "cowboy".
ogendicht,verstand op nul en bollen maar. Sommige beklimmingen deden mijne tikker serieus in het rood gaan.
tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Wat is er met Moustache gebeurd hierboven????
Gebruikersavatar
winnitou
Mountainbiker
Berichten: 973
Lid geworden op: di 15 apr 2008 20:40
Rijdt met: trek 6900

Bericht door winnitou »

Hoewel dit niet echt mijn parcours is (lees : te lange , steile klimmen in 't begin) heb ik mij toch geamuseerd.

Mijn moteurke moet kunnen opwarmen om goed te zijn.

Toch gestart voor de 60 maar aan de centrale in Ruien was de power uit de poten en ben ik rechtstreeks naar den arrivee gereden.

Maar we zijn content , overal kunnen bovenrijden en toch een dikke 10km verder geraakt dan vorig jaar.Zoals reeds gezegd , dit is niet echt mijn type parcours.

Zeker een dikke pluim voor de organisatie =D> =D>
Gebruikersavatar
contrejour
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 02 mar 2009 19:16
Rijdt met: mbt:TREK8500 race:RIDLEY Excalibur
Contacteer:

Bericht door contrejour »

veeteeteetje schreef:Wat is er met Moustache gebeurd hierboven????
blijkbaar zelfde avatar,maar andere biker.
Plaats reactie