07/06/09 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
PVDM
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 11 feb 2008 21:45
Rijdt met: Trek feul ex9

Bericht door PVDM »

Komen met wat schuimend tandwielers ook naar hier afgezakt. Persoonlijk ga ik voor de grote toer, ben benieuwd wat ik moet verwachten heb hier nog niet gereden....
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

greenbikers tt

Bericht door bip bip »

JEPEDEWE schreef:Ik hoop dat we op het einde weer niet door die wegelkes rond dat domein moeten... dat ken ik nog van de vaste toer en vind dat niet echt aangenaam... is dat er bij of ni?
Groetjes
Als je met 'dat domein' het Breeven bedoelt,moet ik je teleurstellen.Hier ligt nu net onze start/finish-plaats =P~ .De wegeltjes rond het Breeven (langs de klimmuur) hebben in een vorige editie al eens als 'finale' gediend en vielen toen toch wel in de smaak #-o.
fonzarelie
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 08 aug 2008 20:29
Rijdt met: orbea

Bericht door fonzarelie »

mtbha8 komt ook langs
Gebruikersavatar
IC
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 apr 2006 15:12
Rijdt met: Scott Scale 910 / Scott Scale 29" - 2 x 10 / On-One Scandal 26" - 1 X 9

Bericht door IC »

zondag zal't wat frisser zijn en vermoedelijk ook veel zuurstof in de lucht,
ideaal dus om te rijden, tot dan!
Gebruikersavatar
catwomen
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: za 22 dec 2007 14:48
Rijdt met: specialized jett

Bericht door catwomen »

Komen zeker af. Leuke tocht daar in Bornem, willen we niet missen. :lol:
Vroeg gaan stemmen en hopen dat ze ons niet daar houden [-o<
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Bericht door TaurineR »

Nee nee, eerst fietsen en daarna stemmen met een verlichte geest!
Altijd het belangrijkste (of plezantste) eerst.
Gebruikersavatar
IC
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 apr 2006 15:12
Rijdt met: Scott Scale 910 / Scott Scale 29" - 2 x 10 / On-One Scandal 26" - 1 X 9

Bericht door IC »

eerste stemmen, eerst biken, ... dat maakt ieder voor zich uit - als je er maar bent

(als je eerst gaat stemmen kan je achteraf natuurlijk wat langer blijven hangen :lol: :drunk: )
Gebruikersavatar
Murdock
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: di 14 jun 2005 21:57
Rijdt met: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Bericht door Murdock »

IC schreef:eerste stemmen, eerst biken, ... dat maakt ieder voor zich uit - als je er maar bent

(als je eerst gaat stemmen kan je achteraf natuurlijk wat langer blijven hangen :lol: :drunk: )
Als ze ons dat nog eens lappen (is al de tweede keer dat er verkiezingen ingepland worden op de datum van onze toertocht), dan zorgen we voor een speciaal kiesbureau bij de start, dan kan iedereen vroeg starten en nadien ongedwongen genieten van de afterbike ...
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

Murdock schreef: Als ze ons dat nog eens lappen (is al de tweede keer dat er verkiezingen ingepland worden op de datum van onze toertocht), dan zorgen we voor een speciaal kiesbureau bij de start, dan kan iedereen vroeg starten en nadien ongedwongen genieten van de afterbike ...
lol is inderdaad de 2de keer dat ze jullie dit lappen. Ga wel eerst stemmen zenne wil diene après nie missen bij jullie.
Gebruikersavatar
Cokeman
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: wo 25 jun 2008 10:06
Rijdt met: Giant Terrago 29er 1 GE 2018

Bericht door Cokeman »

Bij leven en welzijn ook zondag aanwezig voor de langste afstand. Hopelijk blijft het een beetje droog 8)
Plaats reactie