02/05/09 Borsbeke-Herzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

amai en die sommige singel tracks waren tingeltracks :lol: geworden [-(
slakje
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 25 sep 2006 18:18
Rijdt met: stumpjumper marathon,stumpjumper 29 s works,Isaac Impact

Bericht door slakje »

Zeer mooie tocht gereden, doch ook kennis gemaakt met den"prikkeldraad" de schade valt nog mee drie flinke schreven op de linker arm en rechts twee vingers met een schelleken vlees minder. :-?
Ook op de zelfde plaats als hierboven al beschreven.

Enkele zeer toffe passages voor de wielen gekregen =D> maar ook de tweede kontrole gemist.
Een ander kleur van pijltjes voor de "cyclo en vtt"zou geen slecht gedacht zijn(pas op dit is geen kritiek het zou wel gemakkelijker zijn om ze uit elkaar te houden)
Al bij al hou ik een goed gevoel over aan deze rit en kom volgend jaar zeker terug
Biky burger
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: do 25 okt 2007 12:22
Rijdt met: Thompson

Bericht door Biky burger »

slakje schreef:Zeer mooie tocht gereden, doch ook kennis gemaakt met den"prikkeldraad" de schade valt nog mee drie flinke schreven op de linker arm en rechts twee vingers met een schelleken vlees minder. :-?
Ook op de zelfde plaats als hierboven al beschreven.

Enkele zeer toffe passages voor de wielen gekregen =D> maar ook de tweede kontrole gemist.
Een ander kleur van pijltjes voor de "cyclo en vtt"zou geen slecht gedacht zijn(pas op dit is geen kritiek het zou wel gemakkelijker zijn om ze uit elkaar te houden)
Al bij al hou ik een goed gevoel over aan deze rit en kom volgend jaar zeker terug
De andere gele pijltjes waren voor de volgende dag (Sint-Lievens-Houtem), denk ik.
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Re: prachtige tocht

Bericht door Miejster »

olike11 schreef:
Ps er was maar één bevoorrading en die was dik in orde!!!
De tweede bevoorrading was 100m na de splitsing van 50km en 75km Ik heb ze niet gemist :-)

@action-Man

Ook mijn bikemaat Orangecrash heeft in die prikkeldraad gehangen en heeft zich thuis zelf verzorgd. Best dit baantje er uitlaten als er een alternatief is. Ik fiets altijd zeer traag door die passages, maar ik zou er liefst van al niet doorfietsen :-D Indien er geen ander deftig alternatief is, kan het uiteraard niet anders.
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

Prikkeldraadpassages: hoe fiets je erdoor?
Voor mij is dat zo snel mogelijk, zo hou ik een rechte lijn, en heb ik het minst kans om uit het spoor te geraken. Tot op heden is dit steeds goed afgelopen. Ik denk dat het vooral een kwestie van vertrouwen is. Ik nam bij iedere passage 15 sec. op mijn collega's alhoewel ik er naar mijn gevoel bij geen enkele risico's genomen heb.
Biky burger
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: do 25 okt 2007 12:22
Rijdt met: Thompson

Re: prachtige tocht

Bericht door Biky burger »

Miejster schreef:
olike11 schreef:
Ps er was maar één bevoorrading en die was dik in orde!!!
De tweede bevoorrading was 100m na de splitsing van 50km en 75km Ik heb ze niet gemist :-)

@action-Man

Ook mijn bikemaat Orangecrash heeft in die prikkeldraad gehangen en heeft zich thuis zelf verzorgd. Best dit baantje er uitlaten als er een alternatief is. Ik fiets altijd zeer traag door die passages, maar ik zou er liefst van al niet doorfietsen :-D Indien er geen ander deftig alternatief is, kan het uiteraard niet anders.
What's in a name?

@cowboy peter: Dat was ook altijd mijn motto...tot zaterdag laatstleden (zie hoger).
Gebruikersavatar
stelvio
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 15:33
Rijdt met: Giant Fully

Bericht door stelvio »

lauwaert schreef: Wat betreft de man die zwaar gevallen is : zijn toestand ging er gisterenavond al op vooruit volgens zijn vrouw . Wij hopen dat alles goed komt met hem en hij spoedig het ziekenhuis mag verlaten .
Heeft er iemand info hoe het nu met deze man gaat????
Gebruikersavatar
Rodenbach
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: di 31 okt 2006 16:22
Rijdt met: Granville Evo-R

Bericht door Rodenbach »

onze Borsbeekse passage met z'n vieren zal ook nog een tijdje nazinderen... enerzijds omdat onze 2 'medioren' (deden de 25km) ferm onder de indruk waren van het glooiende parcours en achteraf nogal wat gerstenat nodig hadden om te recupereren :lol: en anderzijds omdat de 2 jongelingen (op de 50km) toch ook wel hun ogen uitkeken naar al dat schoons: technische bos- en E40-passages, ferme up & downs met enkele steile afdalingskes, mooie vergezichten en weinig volk onderweg... tot die fameuze kilometerpaal 40 waar ook mijn compaan letterlijk met bike en al in de prikkeldraad eindigde #-o bedankt aan de 'rasta-biker' om hem eruit te helpen, hij had achteraf toch wel wat verzorging nodig en zijn bloot gat onderweg zal ook wel menig buurtbewoner afgeschrikt hebben :wink:

conclusie: beetje opletten met gevaarlijke punten (er kon hier en daar wel nog een gevaarsbordje bij) maar proficiat met de hoogstaande organisatie en *jaloers* op zo'n mooie bikestreek

wij kwamen van Torhout btw, dus in totaal anderhalf uur in de auto, maar het was het waard!
Gebruikersavatar
Queef
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 25 okt 2006 21:55

Bericht door Queef »

Wat een tocht! Prachtig! =D>
Hier kom ik volgend jaar terug :wink:


Ik heb van de gevaarlijke passage eigenlijk niet gemerkt, ik vond de gevaarlijke stukken duidelijk aangegeven. Beterschap aan wie minder geluk had :(
Gebruikersavatar
pertotal
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: di 07 aug 2007 20:26
Rijdt met: ne grijze Carrara 27,5 inch
Contacteer:

Bericht door pertotal »

mijne velo is ondertussen gemaakt,nogmaals dank aan de mannen da mij zijn komen oppikken.
heeft er iemand al nieuws van diene joeng dat daar zwaar ten val is gegaan
Plaats reactie