19/04/2009 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Steven.sp
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: di 28 aug 2007 08:29
Rijdt met: Cube

Bericht door Steven.sp »

Het is inderdaad zo dat er voorlopig door het droogstaande beekje moet gereden worden. Maar als we van de eigenaar van de bos mogen, dan kan het zijn dat wij nog het nodige doen om het daar wat veiliger te maken. En anders zullen er zeker GEVAAR borden staan.

Wat het parcours betreft : Het ligt er inderdaad Kurkdroog bij. En, als we het weersbericht mogen geloven zal er enkel vanacht en morgen wat regen vallen en nadien weer droog. Ik heb er dan ook het volste vertrouwen in dat het parcours er ook op zaterdag en zondag prachtig zal bijliggen. Extreme "baggerstroken" [-X zullen er zeker niet in zitten, daar wij ons parcours zo goed mogelijk hebben aangepast.
Gebruikersavatar
Fille Fox
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 13 apr 2008 21:00
Rijdt met: Bulls Copperhead 2

Bericht door Fille Fox »

Steven.sp schreef:Het is inderdaad zo dat er voorlopig door het droogstaande beekje moet gereden worden. Maar als we van de eigenaar van de bos mogen, dan kan het zijn dat wij nog het nodige doen om het daar wat veiliger te maken. En anders zullen er zeker GEVAAR borden staan.
Je kan vrij goed door het beekje rijden hoor. Gewoon wat opletten en dan komt alles in orde.

Ik plaatste het bericht enkel voor diegenen die denken dat ze de Ijsbeek kennen, daardoor met meer risico naar beneden rijden, om dan te beseffen dat het verwachtte brugje er niet meer is.

De afdaling is gewoon leuk, zeker doen dus!
Rillaarse Biker
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 26 mar 2007 20:31
Rijdt met: Stevens

Bericht door Rillaarse Biker »

@ Bulls 69 : je hebt er een tijdje moeten op wachten maar de hoogtemeters komen eraan.
Op de tocht van de 45 km heb je 520 hoogtemeters te overwinnen en op onze marathon zijn het 685 meters.

Zijn er die het aandurven om deze twee tochten na mekaar te rijden op zondag ?
Ben je het van plan, laat het dan zeker weten via dit forum.
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Bericht door Bulls69 »

Rillaarse Biker schreef:@ Bulls 69 : je hebt er een tijdje moeten op wachten maar de hoogtemeters komen eraan.
Op de tocht van de 45 km heb je 520 hoogtemeters te overwinnen en op onze marathon zijn het 685 meters.

Zijn er die het aandurven om deze twee tochten na mekaar te rijden op zondag ?
Ben je het van plan, laat het dan zeker weten via dit forum.
Ik kom alvast op zaterdagavond met 3 man de konijnen in het donker opjagen om dan op zondag onze verontschuldiging aan diezelfde konijnen aan te bieden tijdens de marathon. :wink:
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

Bulls69 schreef:Ik kom alvast op zaterdagavond met 3 man de konijnen in het donker opjagen om dan op zondag onze verontschuldiging aan diezelfde konijnen aan te bieden tijdens de marathon. :wink:
Wanneer zijt ge van plan om de zaterdagavond te vertrekken? Dan vertrek ik iets vroeger, ik ben een trage rijder! En dan stuur ik m'n gsm-nummer per PB, zodat we elkaar na de toer eens te zien krijgen. Dan kunt ge me bellen bij aankomst!
Gebruikersavatar
Steven.sp
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: di 28 aug 2007 08:29
Rijdt met: Cube

Bericht door Steven.sp »

Fille Fox schreef:
Steven.sp schreef:Het is inderdaad zo dat er voorlopig door het droogstaande beekje moet gereden worden. Maar als we van de eigenaar van de bos mogen, dan kan het zijn dat wij nog het nodige doen om het daar wat veiliger te maken. En anders zullen er zeker GEVAAR borden staan.
Je kan vrij goed door het beekje rijden hoor. Gewoon wat opletten en dan komt alles in orde.

Ik plaatste het bericht enkel voor diegenen die denken dat ze de Ijsbeek kennen, daardoor met meer risico naar beneden rijden, om dan te beseffen dat het verwachtte brugje er niet meer is.

De afdaling is gewoon leuk, zeker doen dus!

We hebben dat gisteren op de vergadering nog even besproken en we gaan het houden bij enkele gevaarborden en een noodnummer.
Dus, iedereen is gewaarschuwd. Als er gevaarborden staan heeft dat zeker een betekenis !!!
Gebruikersavatar
Steven.sp
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: di 28 aug 2007 08:29
Rijdt met: Cube

Bericht door Steven.sp »

Voor de bikers die na de rit nog van de Après-Bike willen genieten geven wij in onze Kantine (en bij goed weer ook op het terras) Leffe met een blokje kaas aan de schitterende Crisis-prijs van2€.
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

Mr H. schreef:
binnenbanden? waarvoor hebde da nog nodig???
Volgens mijn bescheiden mening rijden er meer bikers met binnenbanden
dan zonder :wink:
Ik kom zondag alleszins de 65km rijden :-D
Inderdaad dat zijn die prutsers die ge overal met platte banden naast het parcours zit sukkelen :lol: :lol: :lol:
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

Steven.sp schreef:Voor de bikers die na de rit nog van de Après-Bike willen genieten geven wij in onze Kantine (en bij goed weer ook op het terras) Leffe met een blokje kaas aan de schitterende Crisis-prijs van2€.
Klinkt goed!
Zijn er dan ook voorzieningen om ons naderhand naar huis te brengen ????????
Gebruikersavatar
Steven.sp
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: di 28 aug 2007 08:29
Rijdt met: Cube

Bericht door Steven.sp »

Er zijn twee mogelijkheden:

- Breng een BOB mee en dan raak je altijd veilig thuis.

- Kom met de fiets naar de start, dan kan je al ne LEFFE meer drinken.
Plaats reactie