11/04/2009 Templeuve (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pacer
Mountainbiker
Berichten: 891
Lid geworden op: za 03 dec 2005 19:27
Rijdt met: Ebony SS - Unit 29er SS

Bericht door pacer »

Daar ik aan andere kant van de wereld zit moeten passen dit jaar, en samen met chocolade mis ik de steentjes toch enorm :cry: hier...

Roubaiix is idd eerlijk, geen pardon. En idd eindeloos respect voor de profs, 270 km beuken (Frankrijk is niet echt plat hé) op een koersvelo, amai.

Aan de deelnemers, proficiat gelukzakken!
pacer
Mountainbiker
Berichten: 891
Lid geworden op: za 03 dec 2005 19:27
Rijdt met: Ebony SS - Unit 29er SS

Bericht door pacer »

Daar ik aan andere kant van de wereld zit moeten passen dit jaar, en samen met chocolade mis ik de steentjes toch enorm :cry: hier...

Roubaiix is idd eerlijk, geen pardon. En idd eindeloos respect voor de profs, 270 km beuken (Frankrijk is niet echt plat hé) op een koersvelo, amai.

Aan de deelnemers, proficiat gelukzakken!
Mon Ten Bike
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 02 jun 2008 13:01
Rijdt met: On One Pompetamine singlespeed / GT PEACE 29' singlespeed

Bericht door Mon Ten Bike »

Roubaix treft geen vergelijking. T is de hemel en de hel tegelijk. Les pavés zijn heilig en ook weer te vervloeken. T is léven en sterven. Liefde en haat. Maar de liefde overwint, keer op keer.

Goeie vriend (& mijn eeuwig bike-goeroe) Pacer heeft niet per toeval vorig jaar hier zijn Orbea mtb-frame in de prak gevlast (kader gescheurd).

K kan maar 1 ding zeggen: eenieder die deze tocht ooit ondernomen heeft verdient groot respect. Maakt niet uit of het 'slechts' 60km of de volle 250km waren, you did it! Op deze kasseien kom je jezelf altijd wel ergens tegen. Wind die plots recht op kop staat, net iets steiler dan vals plat bergop, terug optrekken na een bocht, botteren & stuiteren omdat je even de kadans kwijt bent...t doet pijn. In't kopke en in't lijf. C'est ici que l'enfer commence pour les cyclistes!

Afspraak volgend jaar? Ik zal er terug zijn!
Gebruikersavatar
Taghonske
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 17 aug 2007 13:56
Rijdt met: Granville pulse team replica

Bericht door Taghonske »

Ik heb dit jaar terug enorm genoten van deze prachtige tocht, mede door het zalige weer. Aan de organisatie een grote proficiat. Vriendelijke mensen en goede bevoorrading(wafels, rijsttaartjes,... =P~ Da komde nie vele tegen). Een echte aanrader voor wie niet aanwezig was!
En om niet te overdrijven met al het positieve, toch nog wat opbouwende feedback: De witte pijltjes waren niet altijd goed zichtbaar en de handgeschreven borden aan de splitsing konden ook wat duidelijker.

Mij zie je volgend jaar zeker terug. =D>

P.S. Weet iemand waar de foto's zullen verschijnen?
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

Taghonske schreef:En om niet te overdrijven met al het positieve, toch nog wat opbouwende feedback: De witte pijltjes waren niet altijd goed zichtbaar en de handgeschreven borden aan de splitsing konden ook wat duidelijker.
Er mocht blijkbaar geen enkele andere kleur dan wit gebruikt worden (regels van de prefectuur ginder)! De organisatie zou maar al te graag fluo-pijlen gebruiken, maja...
Ze waren misschien niet altijd even zichtbaar, maar als je het weet kan je er toch wat op letten..
Gebruikersavatar
Roel K
Mountainbiker
Berichten: 399
Lid geworden op: zo 22 mar 2009 17:30

Bericht door Roel K »

vandaag een tochtje van 30 km gedaan met wat hellingen, ik voelde de kasseien toch nog in de benen :oops: We hebben ons daar zaterdag toch goed geamuseerd en toen we zondag naar de "echte" mannen aan't kijken waren kregen we al heimwee :drunk: We komen volgend jaar zeker terrug!! Ook vanuit de limburg een dikke proficiat aan de organisatie =D> =D> Ons enig minpuntje was dat er 's morgens aan de inschrijving maar één WC-ke was... (met +/-8 wachtende voor ons :oops: )
Gebruikersavatar
Pietje
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: do 03 apr 2003 19:32
Rijdt met: Scott Voltage YZ2

Bericht door Pietje »

Weet iemand waar we de foto's kunnen vinden?
Gebruikersavatar
winnitou
Mountainbiker
Berichten: 973
Lid geworden op: di 15 apr 2008 20:40
Rijdt met: trek 6900

Bericht door winnitou »

Eerst vergeten , dan altijd maar uitstellen maar nu is het eindelijk zover :
Hierbij een schouderklopje voor de organisatie

De vernieuwde aanloop vond ik wel geslaagd en als je op de bevoorradingen een rijstgebakje , banaan en drank krijgt is het voor mij al goed

Ik ben gene moeilijke zulle

Tot zover mijn persoonlijke mening en tot volgend jaar :lol:
Laatst gewijzigd door winnitou op za 18 apr 2009 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

Onze avonturen zijn te lezen op :
www.steenbakkers.be
met ook een mooie fotoreportage #-o

Gr,
Casper :-D
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

Beter laat dan nooit: ons verslag!

http://www.herders.be/verslagen/2009/0411c.html

Veel leesplezier!
Plaats reactie