15/03/09 Geel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Bericht door spooky »

De Kl**tzak die daarvoor gezorgd heeft...

Zelf ook plat gereden,
gelukkig waren we toen nog in groep, dus helpers genoeg,
na een tijdje wel de miserie dat er niemand nog een reserve band bij had...
Goei organisatie, het zonnetje was erbij (Zoals ik had voorspelt hé Dannes XC) kortom alles was er.

Na de bevoorrading, dat stuk terug richting Geel is zo leuk om te vlammen hé. Dat voel je wel in je rug en je benen...

Mijn nieuwe XT wielen zijn getest en zeer goed bevonden!
Gebruikersavatar
Steenrijen
Mountainbiker
Berichten: 212
Lid geworden op: di 24 jun 2008 08:56
Contacteer:

Bericht door Steenrijen »

niks van gemerkt.. enfin ik zal geluk hebben gehad :-) Of goei banden hebben.

dat was na de bevoorrading dacht ik dat jullie plat reden? (aan de stem van de rik te horen..)
anton
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 06 okt 2004 15:52
Rijdt met: f29 cannondale

Bericht door anton »

het was mooi ,leuk :P 8) parcour met leuke singeltrack's .de organisatie was ook goed =D> =D> =D> =D>
pinaridsco
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 10 feb 2009 16:55
Rijdt met: prince x-night scott

Bericht door pinaridsco »

't is de vierde of vijfde keer dat we daar komen biken en toch nog nieuwe singeltracks. Chapeau aan de organisatoren. Gelukkig geen lekke band gehad en tot de volgende maal.
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

Ook van mij een dikke proficiat - heb echt genoten van de vele singletracks. Het parcours ligt niet ver van bij mij thuis (Wezel - Heidehuizen ongeveer 10 km) en toch kom ik zelden deze kant op.

Vandaar een vraagje : ik had mijn gps mee in de rugzak om het parcours vast te leggen, zodat ik het in de zomer 's avonds eens een paar keren kon komen doen. Het stom kieken had echter vergeten hem op te zetten. Moest iemand de track hebben, dan zou ik het fijn vinden als die hem moest versturen via een pb of een mailtje. Alvast bedankt.
aanklamper
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 30 nov 2008 21:26
Rijdt met: cube

Bericht door aanklamper »

ik heb de 35 gedaan, en ook ik was uiterst tevreden =D> met het parcours en bevoorrading. Ben zelf niet platgereden ,maar heb er ook wel een paar minder gelukkige bickers gezien. Wat een zielig ventje moet dat zijn , die zich bezighoud met het verknoeien van het plezier van honderden mtb-kers . [-X [-X [-X
Dannes xc
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 04 aug 2004 20:38
Rijdt met: SS

Bericht door Dannes xc »

lowie schreef:

Vandaar een vraagje : Moest iemand de track hebben, dan zou ik het fijn vinden als die hem moest versturen via een pb of een mailtje. Alvast bedankt.
Vind dit géén goed idee" Lowie" [-X
Er zitten meerdere stukken in die privé zijn en dat willen "wij" zo houden.
We moeten al surieus smeken om overal te mogen rijden, en als er daar dan te pas en te onpas wordt gereden,krijgen we misschien in de toekomst géén toelating meer om er te rijden!!!
Je weet zelf toch(als org.Mol-Wezel)hoe gevoelig zulke materie ligt.

Conclusie:maak gebruik van de openbare tracks en lijf van de privé stukken aub weg [-o<
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

Dannes xc schreef:
lowie schreef:

Vandaar een vraagje : Moest iemand de track hebben, dan zou ik het fijn vinden als die hem moest versturen via een pb of een mailtje. Alvast bedankt.
Vind dit géén goed idee" Lowie" [-X
Er zitten meerdere stukken in die privé zijn en dat willen "wij" zo houden.
We moeten al surieus smeken om overal te mogen rijden, en als er daar dan te pas en te onpas wordt gereden,krijgen we misschien in de toekomst géén toelating meer om er te rijden!!!
Je weet zelf toch(als org.Mol-Wezel)hoe gevoelig zulke materie ligt.

Conclusie:maak gebruik van de openbare tracks en lijf van de privé stukken aub weg [-o<
Van stukken die als"privaat" worden aangeduid, blijf ik weg, en haal ze uit mijn tracks. Als je echter moet wegblijven van tracks over bvb private bosgronden die niet afgebakend zijn óf door een bord óf door een afsluiting, en waar onze streek van vergeven is, waar gaan we dan buiten een TT nog kunnen biken? Alleen nog op het (toekomstige) vaste parcours ?
De stukken die op onze TT privaat zijn, duiden we overigens aan met eigen borden, zodat degenen die het willen ze ook uit hun tracks kunnen halen.

Het was zeker niet mijn bedoeling om het "wildcrossen" te promoten. Mijn excuses als dat zo geïnterpreteerd is.
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Bericht door spooky »

Wat zijn we allemaal lief voor elkaar :-)

Klopt dat je moet oppassen met privé stukken.
Er zijn nog open stukken genoeg om te biken. je kan meer dan 200 km doen als je vertrekt in Lommel, richting Geel, Meerhout, Eindhout, Veerle, Averbode, Testelt, Wolfsdonk, Langdorp, Rillaar, Tielt.
Als je dan nog niet moe bent kan je doorcrossen richting Tienen, Waver, ...
Heel dit traject kan je bijna van bloso naar bloso rijden.

btw, Wezel en XC mannen, zijn jullie al ingeschreven voor onze 24 uur?
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Bericht door Geoffe »

Nog vergeten zeggen: net na de (eerste) bevoorrading 2 hertjes gezien, alwel zoiets vind ik een leuke extra aan het mtb'en (zie je niet direct met de koersfiets)
Plaats reactie