01/03/09 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

phille schreef:
lowie schreef:
ikkel schreef:daarjuist nog op de site zitten loeren voor de kostprijs.
en als ik mij niet vergis dan vragen ze voor de 70km ook maar 3 euries ???? kan dit ???? dacht dat dat meer ging zijn.
alles aan 3 eurokes !
zoiets onderscheid de goeden van de besten ! En zeggen dat men het voor het geld doet ...
ik weet zeker dat er TT's zijn met 1000 deelnemers die meer verdienen dan wij, maar probeer dat maar eens uit te leggen !
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

G-m@n. schreef:
lowie schreef:
G-m@n. schreef:mss nog even het juiste gps adres vermelden :wink:
Kloosterplein / 2490 Balen
bedankt lowie, vond het raar dat het daar kloosterplein noemde daarmee mijn vraag :wink: tot morgen!
dat klooster is nu ondergebracht in onze tent, een beetje devotie is dus wel op zijn plaats
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

[quote="lowie"][quote="G-m@n."][quote="lowie"][quote="G-m@n."]mss nog even het juiste gps adres vermelden :wink:[/quote]
Kloosterplein / 2490 Balen[/quote]
bedankt lowie, vond het raar dat het daar kloosterplein noemde daarmee mijn vraag :wink: tot morgen![/quote]
dat klooster is nu ondergebracht in onze tent, een beetje devotie is dus wel op zijn plaats[/quote]


amen [-o< ... en tot straks :wink:
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Bericht door Biestie1 »

9 bladzijdes volgezeverd ... en we moeten nog starten #-o
Ik hoop voor die mannen dat het zo goed zal zijn als er drukte over gemaakt werd :-D
kom niet voorruit
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: do 04 jan 2007 12:18
Rijdt met: bolt nooit

Bericht door kom niet voorruit »

net terug van deze tocht, ik begrijp nog steeds niet waarom er toch zovele MTBers afzakken naar hier, er komen inderdaad mooie bosstroken in voor maar er zijn toch ook vrij veel verharde wegen waarover we rijden. Is het dan echt voor die enkele sprietjes frites en die ene Tongerlo dat die 4000 vertrekkers het doen?
Gebruikersavatar
cornholio
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 18 dec 2006 14:50

Bericht door cornholio »

ik denk het wel ... het zal niet voor het constante gewroet en gewring zijn.
rendier
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: za 15 nov 2008 18:23
Rijdt met: orbea

Bericht door rendier »

vond het een mooie tocht veel variatie :P zeer goed uitgepijlt en schitterde bevooradingen, heb de70km gedaan en was echt de moeite, en dat allemaal voor 3 euro :P ze klagen atijd dat er te veel weg inzit, maar vond dit geen enkel probleem.pluim aan de mannen van de organisatie had trouwens 25 km gem op de 70 km tot volgend jaar =D>
Gebruikersavatar
forrest
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 13 dec 2007 23:03
Rijdt met: focus LTD xt en ridley cyclocrosser

Bericht door forrest »

het was druk en af en toe drummen. ik was om 8.30u vertrokken en toen dacht ik, amai wat een volk. natuurlijk met momenten was het dus druk, maar dan met een groepje pittig doorgereden en dan hebben we eigenlijk toch lange stukken kunnen doorrijden zonder dat we veel slakjes tegenkwamen. het spijtige vond ik weer dat sommige mensen geen geduld of begrip hebben voor de tragere. bv.: dan staat het soms stil en dan zijn er toch nog die willen voorbij vlammen en dan achteraf haal je die dan terug in. Een prachtige organisatie, als je dit kunt verwezenlijken voor zoveel volk, :-({|= . volgend jaar ga ik toch wel iets vroeger vertrekken.
Gebruikersavatar
Lau Loenen
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 28 dec 2008 20:55
Rijdt met: Merida

Bericht door Lau Loenen »

He Lowie, toffe organisatie vandaag. En zo als het een echte manager beaamt had je alle poppetjes op de juiste plaatst staan zodat jij mooi een praatje kon maken met de deelnemers. Sjapoo!! :-D

Vooral de logistiek in de feesttent was er een om een puntje aan te zuigen. Bij de inschrijving maar zeker ook nadien bij de snackbar en de bediening aan de tafels. :drunk:
Gebruikersavatar
Ghost-biker
Mountainbiker
Berichten: 528
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 21:46
Rijdt met: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Contacteer:

Bericht door Ghost-biker »

Mooie tocht, goede bevooradingen, goede bepijling, zeer goede douches =D> =D> =D> De organisatoren mogen fier zijn op het gepresteerde werk. Alleen die drukte, ik begrijp inderdaad ook niet dat hier meer dan 3000 bikers komen , terwijl op de tt van de keiheuvel, welke trouwens even mooi is slechts 800 bikers aanwezig waren :-k .Wel had je hier nog extra keuze met de 60 en 70km's, heb trouwens de 60 gereden. Moet trouwens nog mijn excuses aanbieden aan de bikers die ik gehinderd heb in het voorbijsteken, maar als ik onder stoom sta moet het vooruitgaan :-? Misschien nog een tip aan de organisatoren, stel die aquariustent bij de eerste bevoorrading in het midden op, kan je aan 4 kanten bedienen en hoef je bijgevolg zo lang aan te schuiven
Plaats reactie