15/02/09 Schilde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Tja, van die 2 richtingen, dat vond ik niet echt storend, de uitgestrooide dolomiet gaf dit duidelijk genoeg aan.

Het fort van Oelegem wordt idd nogal dikwijls gemeden terwijl dat echt een leuk stukje is, maar ja, dat lassen wel dan wel in op één of ander trainingeske :lol:
Gebruikersavatar
cheeseman
Mountainbiker
Berichten: 288
Lid geworden op: di 23 sep 2008 21:50
Rijdt met: TREK FUEL EX 7 / CROSS SPECIALIZED CRUX

Bericht door cheeseman »

Daarstraks inderdaad lekker kunnen doorgeven op ideale ondergrond.
'k heb alleen soms een beetje moeite gehad om m'n maten hun wiel te houden. Bij deze BIKERKE04 , ge hebt er weer een lap op gegeven hé
Organisatie was dik in orde naar mijn gedacht .
Bepijling OK, bevoorrading OK, aprés bike OK
Moe en voldaan thuis neergestreken met dik 55 km in de beentjes .
Wij WBC wijnegem komen zeker terug volgend jaar .
Gebruikersavatar
dommelMTB
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 09 nov 2008 17:28
Rijdt met: Cube LTD Race 2009

Bericht door dommelMTB »

Prima toerke gereden ... alles dik in orde ... vroeg vertrokken en eigenlijk rustig (niet veel volk) kunnen rijden ... wat er in deze regio in zat, is er zeker uit gehaald !!

Omstandigheden waren ideaal hé ... lichtbevroren ondergrond en droog ... wat moet ne mens nog meer hebben op zondag !!

Pluim aan de organisatie !!
1musketier
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:10
Rijdt met: minerva

Toffe tocht voor herhaling vatbaar!

Bericht door 1musketier »

Weer een puike organisatie en daarbovenop goed en droog berijdbaar parcours, vlotte inschrijving, goede bevoorrading en bepijling, als spildoren-bikers amuseren we ons telkens op de tocht van onze dorpsgenoten! =D>
Bedankt en zeker tot volgend jaar! :-?


www.despildoren.be
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

Tof tochtje, lag er keihard bij, goede aanloop voor de tocht van Oelegem volgende week. Volgens mij zitten daar meer technische stukskes in.
trek-ts
Mountainbiker
Berichten: 227
Lid geworden op: zo 22 jun 2008 20:52

Bericht door trek-ts »

cheeseman schreef:Daarstraks inderdaad lekker kunnen doorgeven op ideale ondergrond.
'k heb alleen soms een beetje moeite gehad om m'n maten hun wiel te houden. Bij deze BIKERKE04 , ge hebt er weer een lap op gegeven hé
Organisatie was dik in orde naar mijn gedacht .
Bepijling OK, bevoorrading OK, aprés bike OK
Moe en voldaan thuis neergestreken met dik 55 km in de beentjes .
Wij WBC wijnegem komen zeker terug volgend jaar .
Ik heb niets aan toe te voegen wat mijn clubmaat heeft gezegd

heel tof
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Bericht door de ware »

Tocht was dank zij de vorst heel goed berijdbaar, een vlam-parkoer, ook dank zij de vele asfaltstroken.

En mag men dan meer in de provincie Antwerpen van Bos en groen?? Pijlen nieten op de bomen...... [-X [-X in Vlaams-Brabant zou het al na de eerste editie gedaan zijn = geen toestemming meer voor de komende jaren.
En der mochten er wel meer hangen...... een goede afpijling betekend aan elke afslag :3 pijlen
Eens iets anders na drie weken op en af in Vlaams Brabant en de bevoorrading was in mijn ogen maar poverkes... en ik hoef echt geen buffet!
Plaats reactie