08/03/09 Kortrijk-Dutsel Holsbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
X10
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 08 sep 2004 20:25
Rijdt met: specialized epic

Bericht door X10 »

prima tocht hoor jongens =D> kom zeker nog terug. mooie hellingen. de aanhoudende zachte regen maakte het nog wel zwaar naar het einde toe. de wachtrij bij de afspuitstand heb ik maar links laten liggen, leek me iets te lang, wat heel normaal is bij dit weer. geen kritiek daarop. zelfs een tweede bevoorrading met zeer enthousiaste giro kerels. ik heb genoten, dank je wel
freewoody
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 11:01
Rijdt met: gran canyon 29 er

Bericht door freewoody »

prachtige parcours;veel klimmen ,mooie afdalingen ,goede bevoorrading het was gewoon een goede tt, ik kom terug volgend jaar
Gebruikersavatar
funkstar
Mountainbiker
Berichten: 723
Lid geworden op: vr 27 apr 2007 13:58
Contacteer:

Bericht door funkstar »

Knappe tocht, net als vorig jaar genoten van de 60 km.
Dit wordt een klasieker op onze kalender.
Gebruikersavatar
sportyboy
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 09 jul 2004 19:22
Rijdt met: Canyon AL 9.0 2009

Bericht door sportyboy »

De 45 km komen bollen, had er 49,5 op den teller.
da laatste luske van 3.5 km toch maar links laten liggen want de man met de hamer was kort in de buurt. Voor de rest mountainbiking pur sang vandaag, op sommige stukken men bike-skills toch allemaal nodig gehad. 2 keer tege de vlakte gegaan waarvan ene keer vrij hard, 30 sec. bekomen en verder stoempen. Zo'n 2 bevoorradingen vond ik nie slecht, zeker niet gezien het parcour, moge ze van mij overal doen. De laatste 5 km dacht ik ook nog ff af te vlamme met de laatste restjes energie, ja noegabolle, slijk stoempe amai. Heb genoten van de rit. Mijne maat vond er iets te veel asfalt inzitten in het 2de gedeelte, zelf vond ik het nogal meevallen, wel redelijk wat kaseien.

swat, veloke is weer proper en klaar voor een volgende rit.
Gebruikersavatar
davefsr
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 31 mei 2005 08:55
Rijdt met: Scott Spark SL

Bericht door davefsr »

ook de 45 gedaan die er 48 waren, eerste deel goed geamuseerd, tweede deel meer op karakter en stoempen. ook onzacht kennis gemaakt met het asfalt in een bocht tegen +/- 25km/h onderuit gegaan.... toch uit gereden. prima tocht. ik begin mijn val nu pas te voelen, hopelijk geen gebroken ribben ... :-?
Gebruikersavatar
Dreamer
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 06 sep 2005 21:43
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Dreamer »

Ik heb mij kostelijk geamuzeerd op de 60km,het was weer een tijdje geleden dat ik de MTB nog is boven had gehaald.(vind het een kostelijke zaak om elke week door het slijk te vroeten)Maar deze TT heeft het neusje van de zalm in de buurt PERFECT aan elkaar gelapt.Proficiat.De bepijling was dik in orde (paar keer gemist ''eigenschuld'')Evenals de bevoorading er was blijkbaar veel keuze :lol: was precies een dinee.
beoordeling:8.5/10
(ze komen heel goed in de buurt van de hagelandsechrono die krijgt van mij een 9 dus niet getroost een 10 geeft ik heel zelden.zelfs een houffa marathon krijgt maar een 9.5)
Thanks for reminding me why I like MTB.
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Bericht door Trekkie 800 »

Kwou vandaag ook de 60km's komen doen maar ook om dezelfde redenen de 45 maar gekozen. Eindelijk het kleinste blad vanvoor nogeens nodig gehad. Twas weer zeer lang geleden dat ik dit nog heb gebruikt. Een paar stevige hellingen zoals die in het eerste deel (die ik volledig ben opgeraakt) en die lange in het latere deel waarbij de laatste steen (dal) op de laatste moeilijke meter mijn wiel deed spinnen en ook weer een paar toffe afdalingen. Zoals sportyboy al zei, een klein beetje te veel asvalt in het tweede deel maar eigenlijk was dit niet zo erg want anders hadden we toch maar blubber. Kheb wel een moment gehad dat ik het beu was maar toen kwam een lange afdaling waarbij er niemand voor mij hing en alles was weer vergeten en de fietsvreugde was terug. Kvond zelfs de allerlaatste hellingkes bij de aankomst helemaal niet erg. De douchewagen, warm genoeg maar veel te weinig druk op het water. Al bij al ondanks het weer heb ik me toch goed geamuseer. Ohja, tis toch wreed dat ge op elke tocht van die KLOJO's tegenkomt die dan op de onmogelijkste plaatsen voorbij willen steken. Er gingen bijna twee venten op de vuist vanwege deze toestanden. Jongens leer het nu toch eens, een TT is voor het hele gezin, van jong tot oud !!!

Volgend jaar, zeker als het beter weer is.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

ik rij altijd en alleen op mijne grote plateau en ben 3 keer te voet naar boven moeten gaan, ik kan niet kleiner schakelen mijn shifters zijn gepikt denk ik ...
Anyway, voor break 1 was het goe, heb enkele borden met handjes tegengekomen, hmmm hoe krijgen ze het geregeld toffe signles zijn dat !
Gebruikersavatar
JefB
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 17:24

Bericht door JefB »

phille schreef:ik rij altijd en alleen op mijne grote plateau en ben 3 keer te voet naar boven moeten gaan, ik kan niet kleiner schakelen mijn shifters zijn gepikt denk ik ...
Anyway, voor break 1 was het goe, heb enkele borden met handjes tegengekomen, hmmm hoe krijgen ze het geregeld toffe signles zijn dat !
Zijn we ergens op paadjes ingereden met handjes? Ik heb er ook gezien, op de zijwegen, maar dahct nooit eentje in gereden te zijn. Correct?
velooke
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: di 15 aug 2006 19:34
Rijdt met: specialized

Bericht door velooke »

schoon tochtje spijtig dat het weer roet in het eten heeft gegooid.
wa regen en slibberen maar (khad michelin dry'kes liggen)
maar het aller strafste vind ik toch het feit dat de organisatie op verschillende plaatsen de weg had laten opbreken (chapeau jongens) kwestie van zoveel mogelijk offraod te blijven zeker.
in ieder geval volgend jaar ben ik weer daar. =D> [/i]
Plaats reactie