22/02/2009 Oelegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Bericht door petruske »

lokaal orka is dat op de ban oelegem schilde daar ergens aan vriesel hof ,of is dat baan oelegem,zandhoven daar ergens aan anti tankkanaal
grts
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

Volgens de kalender: Schildesteenweg 10, Oelegem. Het zal dus de baan van Oelegem naar Schilde zijn, want als het de baan naar Zandhoven was, dan zou ze geen Schildesteenweg geheten hebben! #-o Het is in het centrum van Oelegem, en aangezien dat geen mega-stad is, zult ge die plek wel vinden! Ge zult er wel bikers zien rijden in de buurt! Ik twijfel tussen Oelegem en Essen-Wildert. De andere Papegaaien gaan naar Wildert. En de zondag wordt 't slecht weer! En toch heb ik eens goesting om eens goed te komen baggeren om alle frustraties uit mijn lijf te rijden!
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

Heb zojuist de toer nog eens gereden en zelfs de vettige stukken zijn nog altijd te rijden. Als het er dus zondag niet met bakken uitvalt dan zal het goed te doen zijn.
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

petruske schreef:lokaal orka is dat op de ban oelegem schilde daar ergens aan vriesel hof ,of is dat baan oelegem,zandhoven daar ergens aan anti tankkanaal
grts
Er zullen wegwijzers hangen, geeft nie vanwaar da ge komt !
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

petruske schreef:lokaal orka is dat op de ban oelegem schilde daar ergens aan vriesel hof ,of is dat baan oelegem,zandhoven daar ergens aan anti tankkanaal
grts
Kijk hier, te vinden op de homepage van www.mountainbike.be bovenaan rechts: "In de kijker"! :wink:
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Bericht door petruske »

maar kom langs kanaal met de fiets waar slaag ik dan best af in de kom en langs anti -tankkanaal of richting dorp (industrie terrein)om korste weg te nemen naar nschrijving
groetjes
opeensbe
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 10 nov 2002 19:28

Bericht door opeensbe »

petruske schreef:maar kom langs kanaal met de fiets waar slaag ik dan best af in de kom en langs anti -tankkanaal of richting dorp (industrie terrein)om korste weg te nemen naar nschrijving
groetjes
best afslagen aan het dolomietpaadje aan de molen (die je ziet staan vanaf het kanaal.) Er is ook een verwijzing daar naar een taverne/crémerie vanaf de "dijk". Je komt dan pal in het centrum uit en de start is daar vlakbij. Als je daar dan nog geen mountainbikers ziet, dan wordt er niet gereden.... :-D :-D
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

opeensbe schreef:
petruske schreef:maar kom langs kanaal met de fiets waar slaag ik dan best af in de kom en langs anti -tankkanaal of richting dorp (industrie terrein)om korste weg te nemen naar nschrijving
groetjes
best afslagen aan het dolomietpaadje aan de molen (die je ziet staan vanaf het kanaal.) Er is ook een verwijzing daar naar een taverne/crémerie vanaf de "dijk". Je komt dan pal in het centrum uit en de start is daar vlakbij. Als je daar dan nog geen mountainbikers ziet, dan wordt er niet gereden.... :-D :-D
Pas op want het dit weekend Carnaval in Oelegem, als ge van de dijk komt moet ge even over de kermis rijden om aan de inschrijving te komen.
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Als ik niet te lui ben om men fiets te kuisen kom i af.
Zadel wat hoger zetten en hopen dat de kniepijn de kop niet opsteekt
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Bericht door petruske »

oke dankewel voor de inlichtingen tot zondag groetjes
Plaats reactie