31/01/2009 Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
W.T.C.OOTJE
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 27 jan 2008 09:52
Rijdt met: Trek

31/01/2009 Sijsele

Bericht door W.T.C.OOTJE »

Ik heb vandaag een laatste verkenning van het parcours gedaan. Wat goed is moet niet veranderd worden, dus werd het parcours grotendeels, op 3 nieuwe stroken na, behouden. Er zijn 3 afstanden: 26-37 en 47 km. De langste afstand bestaat uit 23 off-road stroken voor een totaal van dik 31 km (68%). We starten richting Donk (Maldegem) om daarna naar de controle op Oedelemberg te fietsen. Na een doortocht in Ryckevelde waarbij ook het militair domein wordt aangedaan sluiten we via Maleveld de tocht af. Daar onze streek vooral uit zandgrond bestaat is het parcours in alle weersomstandigheden goed berijdbaar. Jaarlijks komen de flyers binnen de 2 uren grens binnen.
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Mmm,

klinkt goe om eens door het militair domein te kunnen mountainbiken.
Vandaag jammer genoeg niet de TT van Jabbeke gereden wegens teveel
regen van de laatste dagen. Dan maar met de mtb 80 km op de weg gaan rijden. Dus, ik hoop om zaterdag terug te kunnen mountainbiken.

Zitten er nog stukken prive in ?

Groetjes Yves
Gebruikersavatar
betonboerke
Mountainbiker
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 24 nov 2004 21:18
Rijdt met: SPECIALIZED 29/hyp ht comp carbon cw
Contacteer:

Sijsele

Bericht door betonboerke »

@Barbeque, militair domein, vorig jaar stonk het er verschrikkelijk naar mazout, maar ja die gasten mogen er mee "morsen" he !!! Misschien dit jaar opgelost, nu de burgervader van Aalter minister van defensie is .Verder toch mooi tochtje .
Gebruikersavatar
sjaaki
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 21 jul 2008 15:43
Rijdt met: trek en xtrail fuly

sijsele

Bericht door sjaaki »

ja t ziet er goed uit die parcour en niet te veel modder we gaan ervoor
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Bericht door geertje »

Nadat Olympia Sijsele massaal aanwezig was op onze TT, waarvoor dank, kunnen wij hier natuurlijk niet ontbreken. :-D
We kennen de streek maar weten ook dat Sijsele telkenjare toch wel een verrassing in petto heeft, we zijn benieuwd. :bounce: :bounce:
We vertrekken per fiets vanuit Moerkerke om 8h

Groeten
geertje :wink:
W.T.C.OOTJE
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 27 jan 2008 09:52
Rijdt met: Trek

Bericht door W.T.C.OOTJE »

Zitten er nog stukken prive in ?

Een 4-tal stukken privé, waarvan 2 volledig nieuw .
Het weer zal ook meevallen. Het wordt de max. =D>
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

Ben nog niet zeker of ik zaterdag zal kunnen rijden, maar als ik rij is het zeker deze (en zeker niet alleen omdat er dan niet zoveel ritten zijn)

Dit is al jaren een klassieker op mijn kalender. Ik heb het absoluut niet voor de platte parcours van het noorden, maar deze eerder kleinschalige organisatie is er al jaren aan een stuk in geslaagd om mij te bekoren met een weliswaar plat, maar offroadrijk en gevarieerd parcours. Het is niet zo technisch als bv. Jabbeke, maar dat heeft hier echt niet. Bovendien hebben ze al bijna altijd goed weer gehad, we hopen dus op hetzelfde nu zaterdag!
Gebruikersavatar
kilted biker
Mountainbiker
Berichten: 187
Lid geworden op: wo 03 jan 2007 22:25
Rijdt met: bulls

Bericht door kilted biker »

Al verschillende keren gereden in Sijsele, en steeds tevreden teruggekeerd. :bounce: Dus, ben ik zaterdag opnieuw van de partij.
Mijn fietske moet wel eerst eens binnen voor GROOT onderhoud, want ik hoor de "bielekes" ruttelen. #-o
Met wat geluk zullen we met een man of vier afkomen.
pol
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 21 apr 2007 19:15
Rijdt met: One on inbred 29 teal

Bericht door pol »

BCT Saeco espresso team zal alsook aanwezig zijn
*Andy*
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 13 jul 2008 12:35
Rijdt met: Cube Reaction HS33

Bericht door *Andy* »

Ik zal ook present zijn want ik wil mijn aantal TT optrekken dit jaar. :lol:
Ik kom vanuit Ieper en zou graag van iemand het adres weten waar de start zich juist bevind. :roll:
Als ik het juiste adres heb kan ik die dan in mijn GPS inputten.
Welke afstanden zijn er ?
[-o<
Plaats reactie