25/01/09 Wechelderzande

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kom niet voorruit
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: do 04 jan 2007 12:18
Rijdt met: bolt nooit

Bericht door kom niet voorruit »

wat de foto's betreft, wij hebben spijtig genoeg geen site.
eclipse
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 29 dec 2008 18:36
Rijdt met: trek 4500

Bericht door eclipse »

het eerste stuk asvald was spekglad.... vlak voor dat ik het veld in moest slaan moest ik remmen, met de snelheid van op de weg maakte ik een slipper van een 2 tot 3 m... maarja als je voor een beetje aangevroze mist al moet gaan strooien.
de reden is volgens mij dat het een relatief nieuwe baan was, en vooral het fietspad schoof enorm.

mooie toer =D>
Gebruikersavatar
SKimmie
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: za 16 apr 2005 14:25
Rijdt met: Scott Genius Ltd

Bericht door SKimmie »

Winterbanden en sneeuwkettingen,
en alles is geregeld...
leeuwke
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: za 10 jan 2009 15:13
Rijdt met: bulls

Bericht door leeuwke »

ben dus blijkbaar nie de enige die daar zwaar is neergekomen
voortaan als organisatie gevaarsbordje zetten
Gebruikersavatar
zwolle
Mountainbiker
Berichten: 1255
Lid geworden op: do 07 aug 2008 19:26
Rijdt met: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Bericht door zwolle »

bij aankomst aan de kantine stonden er buiten enkele vriendelijke dames
die me een gratis thee aanboden.

Deze was echt zeer lekker . maar was het nu door vermoeidheid of iets anders maar kan toch niet meer op de naam komen zekers.

is er iemand die deze nog kan herinneren??? of iemand die weet waar deze te verkrijgen is???

alvast bedankt
Sjoemmi
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: vr 18 jan 2008 09:08
Rijdt met: ridley scorpion

Bericht door Sjoemmi »

die thee was concap thee met beetje rietsuiker in....

Ondanks dat ik normaal de kalender van de VWB bijna volledig volg op zondag heb ik nu gezondigd en in Wechel gaan rijden.
Ik moet toegeven, echt heel goeie organisatie. Zeer degelijke bevoorrading, prachtig parcours en prima afpijling. Proficiat mannen, volgend jaar mag je terug op ons rekenen =D>

Als ik toch iets moet zoeken om te verbeteren, misschien wat palletten of dergelijke leggen aan afspuitstand, de mensen stonden daar in 5cm slijk te ploeteren om hun fietsen af te spuiten.

Mijn mening over gladheid, als je gaat mtb'en bij zo'n weer dan weet je dat je moet rekening houden met gladheid, ne racing ralph of nobby nic met 1.8kg en ni te hevig door de bochten :wink:
Ik denk niet dat het te doen is om als organisatie te gaan strooien op het volledige parcours. Je gaat hier en daar toch altijd wel iets vergeten hoor.
eclipse
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 29 dec 2008 18:36
Rijdt met: trek 4500

Bericht door eclipse »

Sjoemmi schreef:die thee was concap thee met beetje rietsuiker in....

Ondanks dat ik normaal de kalender van de VWB bijna volledig volg op zondag heb ik nu gezondigd en in Wechel gaan rijden.
Ik moet toegeven, echt heel goeie organisatie. Zeer degelijke bevoorrading, prachtig parcours en prima afpijling. Proficiat mannen, volgend jaar mag je terug op ons rekenen =D>

Als ik toch iets moet zoeken om te verbeteren, misschien wat palletten of dergelijke leggen aan afspuitstand, de mensen stonden daar in 5cm slijk te ploeteren om hun fietsen af te spuiten.

Mijn mening over gladheid, als je gaat mtb'en bij zo'n weer dan weet je dat je moet rekening houden met gladheid, ne racing ralph of nobby nic met 1.8kg en ni te hevig door de bochten :wink:
Ik denk niet dat het te doen is om als organisatie te gaan strooien op het volledige parcours. Je gaat hier en daar toch altijd wel iets vergeten hoor.
ja daar heb je een punt, de stukjes die je dan vergeet worden nog extra gevaarlijk....

ik heb daar geluk gehad, mss beetje teveel druk in men banden
Gebruikersavatar
zwolle
Mountainbiker
Berichten: 1255
Lid geworden op: do 07 aug 2008 19:26
Rijdt met: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Bericht door zwolle »

Sjoemmi schreef:die thee was concap thee met beetje rietsuiker in....

Ondanks dat ik normaal de kalender van de VWB bijna volledig volg op zondag heb ik nu gezondigd en in Wechel gaan rijden.
Ik moet toegeven, echt heel goeie organisatie. Zeer degelijke bevoorrading, prachtig parcours en prima afpijling. Proficiat mannen, volgend jaar mag je terug op ons rekenen =D>

Als ik toch iets moet zoeken om te verbeteren, misschien wat palletten of dergelijke leggen aan afspuitstand, de mensen stonden daar in 5cm slijk te ploeteren om hun fietsen af te spuiten.

Mijn mening over gladheid, als je gaat mtb'en bij zo'n weer dan weet je dat je moet rekening houden met gladheid, ne racing ralph of nobby nic met 1.8kg en ni te hevig door de bochten :wink:
Ik denk niet dat het te doen is om als organisatie te gaan strooien op het volledige parcours. Je gaat hier en daar toch altijd wel iets vergeten hoor.

neen gelijk heb je over het strooien
het was mijn eigen domme fout , door te hevig te willen starten weeral
maar ja toen had ik weer even goede benen he' :wink: :wink:

en bedankt voor de naam van de thee
Gebruikersavatar
WebEdje
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 26 nov 2008 09:38
Rijdt met: Seven Sola SL

Bericht door WebEdje »

Beste,

Zijn er ergens foto"s beschikbaar van de toertocht ?

Thx
Edje
Plaats reactie