25/01/09 Wechelderzande

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Bericht door Trekkie 800 »

Kstond deze morgend op, at een boke en heel mijn maag kromp samen. Ben maar terug in mijn bedje gekropen. Spijtig want ik had er zin in.
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Toffe tocht in leuk gezelschap.
Na een tijdje vond ik het tijd voor een modderbad,zeker toen ze voor mij ineens stil stonden.Lekker lang uit gaan liggen in de grote slijkpoel.
Barny is nen toffe pee
Enkele categorieen hoger dan ik maar ik heb men best gedaan zeker een stuk op de baan echt aan het door vlammen geweest samen met iemand van Forza.Maar het was blijkbaar nog te traag voor Barny.Hij gaf extra gas en heb hem enkel nog gezien aan den arrivéé.
Tot de volgende.
Gebruikersavatar
Dub-Wrecker
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 03 mar 2008 13:34
Rijdt met: VN redwood & swingbike
Contacteer:

Bericht door Dub-Wrecker »

Ik heb vandaag 40 km in jullie zandbak komen spelen en het was fantastisch ! Zeer berijdbaar, genoeg singletracks, bos en af en toe streepje slijk. Goede bepijling en xtra info stond op logische plaatsen. Op de bevoorrading was er veel keuze. Iets wat ik al even niet meer gezien had was een spuitstand zonder hogedrukreiniger. Ik en vooral mijn fiets was daar heel gelukkig mee. Dus bravo voor de organisatie =D>

Enigste wat wel vrij hard verschieten was als je na de eerste singletrack achter het voetbalveld uikomt en de baan op komt. Het was daar spekglad en den bocht erna nog erger ! Eén van onze makkers is daar hard gevallen en heeft daar zijn rit moeten beeindigen. #-o
Padcleaner
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 01 nov 2008 17:22
Rijdt met: Ridley X-fire

Bericht door Padcleaner »

Prachtige toer, prima afpijling en infoborden, goede bevoorrading,... kortom een dikke pluim voor de organisatie!! Deze toer steekt duidelijk boven de gemiddelde toertocht uit. Wij komen volgend jaar zeker terug!
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

het was een mooie toffe tt zeker het militair domein was de moeite met al zijn pracht. =D>
het weer was er ook naar 8)
heb me geamuzeerd op deze zonnige zondag voormiddag.

bevoorrading was top en de bepijling ook
alleen lag er bekan op de baan, spekglad was het er.

tot volgend jaar met hopenlijk evengoed weer


devil 8)
Laatst gewijzigd door devil biker op zo 25 jan 2009 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
rollemol
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 18:50

Bericht door rollemol »

Prima organisatie , prachtig parkoer zeer goede bevoorrading .
Het geen wat ik ook geweldig vind is dat er een maand of drie geleden ook een prachtige rit vertrok op dezelfde plaats en deze totaal anders was , bravo .
Enig min puntje was dat er geen bewaakte fietstaling was .
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

rollemol schreef:Prima organisatie , prachtig parkoer zeer goede bevoorrading .
Het geen wat ik ook geweldig vind is dat er een maand of drie geleden ook een prachtige rit vertrok op dezelfde plaats en deze totaal anders was , bravo .
Enig min puntje was dat er geen bewaakte fietstaling was .
Ik vind dat een groooooot minpunt,na de tocht stonden er wl 200 dure fietsenklaar om mee te nemen, want ze staan aan de achterzijde van de kantine,ik stond geparkeerd op een afgelegen weide, bij aankomst stonden er een massa fietsen op en de rijders waarschijnlijk gaan drinken of douchen.
Dat is de reden waarom ik niet ben gaan douchen of iets gaan drinken.
Ik wil het echt niet meemaken dat men fiets of die van men zoon weg is.En ik weet het, ze moeten met hun fikken van andermans spullen afblijven maar het gebeurd toch maar he.GROOT MINPUNT, en de reden waarom ik hem volgend jaar links laat liggen.sorry
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

ik heb wel nog een tijdje in het gezelschap van een bende P-babes gereden :lol: .Goeie babbel gehad met degene die altijd wat voorop reed, een zwartharige. reden echt goed allemaal en een klein meisje op een specialized reed de 30 km met haar pa, dat meiske reed ook echt goed,bravo =D> =D>
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

dat van de onbewaakte fietstalling kan ik yajop meegven
dus organisators van deze pracht tt, doe er eens it aan, zon bewaakte fietstalling inrichten kan toch niet zoveel werk zijn.
Gebruikersavatar
Piero
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 17:29
Rijdt met: Merida Matts Sport 500

Bericht door Piero »

yajop schreef:
rollemol schreef:Prima organisatie , prachtig parkoer zeer goede bevoorrading .
Het geen wat ik ook geweldig vind is dat er een maand of drie geleden ook een prachtige rit vertrok op dezelfde plaats en deze totaal anders was , bravo .
Enig min puntje was dat er geen bewaakte fietstaling was .
Ik vind dat een groooooot minpunt,na de tocht stonden er wl 200 dure fietsenklaar om mee te nemen, want ze staan aan de achterzijde van de kantine,ik stond geparkeerd op een afgelegen weide, bij aankomst stonden er een massa fietsen op en de rijders waarschijnlijk gaan drinken of douchen.
Dat is de reden waarom ik niet ben gaan douchen of iets gaan drinken.
Ik wil het echt niet meemaken dat men fiets of die van men zoon weg is.En ik weet het, ze moeten met hun fikken van andermans spullen afblijven maar het gebeurd toch maar he.GROOT MINPUNT, en de reden waarom ik hem volgend jaar links laat liggen.sorry
Een tip : mijn makkers en ik zetten eerst onze fietsen op de fietsendragers, beveiligen ze dan met een slot en gaan dan pas douchen en iets drinken. Veel bikers zijn blijkbaar bang of zien er tegenop om een slotje mee te nemen. Ik vind een slot beter dan een 'bewaakte' fietsstalling waar iedereen zonder controle binnen en buiten wandelt.

Voor de rest : een pracht van een toertocht, puike organisatie en een parcours dat alles gebruikt wat de omgeving biedt. Ik woon in een buurdorp, maar ik stond toch versteld van de goede staat van de ondergrond (vooral na de hoeveelheden regen van vorige dagen).
Plaats reactie