22/01/2009 Grobbendonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
opeensbe
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 10 nov 2002 19:28

Bericht door opeensbe »

yajop schreef:Mooie tocht, alleen spijtig van de wind, de grote tour was eigenlijk 2x de tour in het militaire domein.Na de pidpa bossen maar naar huis gereden, ligt er vlakbij.
Zonde van de wind en regen, de bevoorrading heb ik nog nooit gezien,warme choco, koffie, water, sportdrank,bananen,mandarinen, en denk wel 15 verschillende koeken.
Weinig volk tegengekomen, maar ja, tis een weekdag he
ook net terug en goed geamuseerd !
sympathieke organisatie en inderdaad: wat een bevoorrading ! Er was zelfs een papier opgehangen waarop stond dat je meerdere koeken mocht nemen.Ik heb me tegoed gedaan aan , wat wij noemen, stollbrood. Heerlijk !!
Toen ik wilde wegrijden adviseerde men mij om 't een en 't ander in mijn zakken te steken want dat ze niets terug mee naar huis wilden nemen.
Dank U en tot volgend jaar !
Spark27
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: do 25 mei 2006 23:59
Rijdt met: Canyon, Salsa

Bericht door Spark27 »

idd tof toerke, alleen spijtig van het weer...
Toch schoon, in da kamp hé .
btw. ik heb 3 hertjes gezien in het kamp....en ze zaten nog binnen de omheining =D>
Overvolle bevoorrading..kon het wel gebruiken, want heb in totaal 87 KM gedaan.
En dan nog het aandenken bij aankomst...nog ne zak vol met vanalles: koeken, kaarten, zonnebril, placemats, kader,...
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Prachtige tocht inderdaad met een bevoorrading die ik ook nog niet gezien had en ik heb er al veel gezien in m'n " carriére ".
Heb de langste toer gereden dus ook 2 maal in de speeltuin van het leger mogen gaan fietsen. Als ge zo ne track op uw werk liggen heb dan ga je met plezier werken.
Ik had bij aankomst echter maar 52 km op den teller en ben toch nergens misreden dacht ik. Was het misschien de bedoeling om na de tweede doortocht door het militair domein terug naar rechts, dus naar de bevoorrading te rijden i.p.v. links, richting aankomst. ( is niet bedoeld als negatieve commentaar :wink: )
Bij aankomst nog een zak met vanalles en nog wat gekregen waar de kleinkinderen kontent mee zijn en dan terug richting naar huis.
Heel goed meegevallen en volgende keer zeker terug , maar eerst naar Belsele voor nog een prachtrit.

Jaro.
Spark27
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: do 25 mei 2006 23:59
Rijdt met: Canyon, Salsa

Bericht door Spark27 »

jaro schreef:Prachtige tocht inderdaad met een bevoorrading die ik ook nog niet gezien had en ik heb er al veel gezien in m'n " carriére ".
Heb de langste toer gereden dus ook 2 maal in de speeltuin van het leger mogen gaan fietsen. Als ge zo ne track op uw werk liggen heb dan ga je met plezier werken.
Ik had bij aankomst echter maar 52 km op den teller en ben toch nergens misreden dacht ik. Was het misschien de bedoeling om na de tweede doortocht door het militair domein terug naar rechts, dus naar de bevoorrading te rijden i.p.v. links, richting aankomst. ( is niet bedoeld als negatieve commentaar :wink: )
Bij aankomst nog een zak met vanalles en nog wat gekregen waar de kleinkinderen kontent mee zijn en dan terug richting naar huis.
Heel goed meegevallen en volgende keer zeker terug , maar eerst naar Belsele voor nog een prachtrit.

Jaro.
Heb je na de bevoorrading, die lus naar de pidpa dan gedaan ?
Langs de nete en het albertkanaal .
Volgens mijn berekening zou het toch ongeveer moeten kloppen:
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Ik heb na de bevoorrading een lus gedaan, eerst aan ene kant van het water ( nete ? ) en dan over die brug links draaien en langs andere kant van het water terug. Ben daar andere gevolgd.
Voor albertkanaal leek dat water wel wat klein of heb ik daar een stuk gemist ?

Wat is pidpa eigenlijk ?
opeensbe
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 10 nov 2002 19:28

Bericht door opeensbe »

Spark27 schreef:
jaro schreef:Prachtige tocht inderdaad met een bevoorrading die ik ook nog niet gezien had en ik heb er al veel gezien in m'n " carriére ".
Heb de langste toer gereden dus ook 2 maal in de speeltuin van het leger mogen gaan fietsen. Als ge zo ne track op uw werk liggen heb dan ga je met plezier werken.
Ik had bij aankomst echter maar 52 km op den teller en ben toch nergens misreden dacht ik. Was het misschien de bedoeling om na de tweede doortocht door het militair domein terug naar rechts, dus naar de bevoorrading te rijden i.p.v. links, richting aankomst. ( is niet bedoeld als negatieve commentaar :wink: )
Bij aankomst nog een zak met vanalles en nog wat gekregen waar de kleinkinderen kontent mee zijn en dan terug richting naar huis.
Heel goed meegevallen en volgende keer zeker terug , maar eerst naar Belsele voor nog een prachtrit.

Jaro.
Heb je na de bevoorrading, die lus naar de pidpa dan gedaan ?
Langs de nete en het albertkanaal .
Volgens mijn berekening zou het toch ongeveer moeten kloppen:
Ik had 50 km op de teller, maar heb het Pidpa-stuk dan ook "gemist". En blijkbaar was ik niet alleen. Maar alle lof voor de organisatie. Ik was bovendien content met die 50 km...

btw: Pidpa is het waterwinningsgebied van de watermaatschappij Pidpa. 't Is een knap stuk natuur.
Ik fietste er al enkele keren met de duathlon van Grobbendonk die traditioneel op 11/11 wordt georganiseerd.
Dit stuk is wel niet vrij toegankelijk.
Spark27
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: do 25 mei 2006 23:59
Rijdt met: Canyon, Salsa

Bericht door Spark27 »

jaro schreef:Ik heb na de bevoorrading een lus gedaan, eerst aan ene kant van het water ( nete ? ) en dan over die brug links draaien en langs andere kant van het water terug. Ben daar andere gevolgd.
Voor albertkanaal leek dat water wel wat klein of heb ik daar een stuk gemist ?

Wat is pidpa eigenlijk ?
Dan heb je idd een stuk gemist, als je naast de nete reed, moest je aan het zuiveringsstation rechts van de berm af.
Pas na een lus van een paar km kwam je naast het albertkanaal, wind en regen op kop :roll:. en daarna deed je pas de andere kant van de nete.

Ik heb bij de bevoorrading wel gehoord dat er daar tijdelijk een pijltje verdwenen was dus ... :-?
Plaats reactie