11/01/09 Beverlo-Korspel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
koenvgn
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: di 17 okt 2006 22:16
Rijdt met: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Contacteer:

Bericht door koenvgn »

Heb vandaag mee de Paalse kant uitgepijld dus ja we komen nog in Paal. De Klitsberg zit er dus niet meer in wegens echt wel te gevaarlijk.

Was echt een zaligheid om bij dit weer door de bossen te rijden. Oké, je kan niet even snel rijden als anders en je moet bij momenten goed geconcentreerd zijn maar het landschap is echt geweldig.

De plaatsen waar de sneeuw niet geruimd is, zijn behoorlijk zwaar zelfs. Ik had soms de indruk dat ik over het strand aan het rijden was maar de sneeuw blijft helemaal niet aan de banden kleven wat alleen maar positief is.

Ik moet zeggen dat ik zelf niet de meest technische biker van de club ben (meer ne stoemper) en ben nergens tegen de vlakte gegaan dus zal het wel allemaal goed te doen zijn zeker :P

Dus nu allemaal goed wat warme kledij klaarleggen voor morgen en na de rit graag zoveel mogelijk commentaar hier of in de kantine achteraf of gewoon tegen één van de medewerkers, zowel negatief als positief natuurlijk!!! :drunk:

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
koenvgn
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: di 17 okt 2006 22:16
Rijdt met: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Contacteer:

Bericht door koenvgn »

Straf!!! Zonder het te weten schreef Truus (die het andere deel van het parcours gedaan heeft), ongeveer hetzelfde als ik. Sterk clubgevoel heerst er bij de Bevercrossers eh!!! :P
mtbgast
Mountainbiker
Berichten: 637
Lid geworden op: zo 28 aug 2005 16:37

Bericht door mtbgast »

wij zijn er met 4 of 5 man, wel een beetje spijtig dat de rit wat ingekort is maar de fun zal wel even groot blijven. tot morgen, succes met de tocht en hopelijk voor jullie veel volk.
Gebruikersavatar
Mystix
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 23 aug 2004 08:35
Rijdt met: Granville Fuse 2008 & Ridley Thunder... tailored - kader = orig.

Bericht door Mystix »

goed dat de klitsberg er niet meer bij is.
Ben daar eerder al op mijn klitsen gevallen, vandaar de naam! In dat geval kom ik.
Ik ben degene met piepschuim op mijn bovenste buis!
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Bericht door Jolyrodger »

koenvgn schreef:Straf!!! Zonder het te weten schreef Truus (die het andere deel van het parcours gedaan heeft), ongeveer hetzelfde als ik. Sterk clubgevoel heerst er bij de Bevercrossers eh!!! :P
Volgens mij zijn jullie een koppel. :P of........minnaars!!
Gebruikersavatar
koenvgn
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: di 17 okt 2006 22:16
Rijdt met: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Contacteer:

Bericht door koenvgn »

Ge moest eens weten!!! Probeer het morgen tussendoor eens uit te zoeken en laat me hier dan maar weten of uw nieuwsgierige snuit iets heeft opgeleverd :^o
Wel niks doorvertellen dan aan zijn vrouw en kinderen en ook niet aan mijn vrouw en kleine eh :P

Amuseert u morgen maar en zie maar da ge rap genoeg fietst om warm te krijgen en anders... ook ne minnaar zoeken zeker :P

PS: We moeten onze roze outfit toch ergens eer aandoen, niet?
Gebruikersavatar
koenvgn
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: di 17 okt 2006 22:16
Rijdt met: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Contacteer:

Bericht door koenvgn »

Op dit moment is het buiten -10° dus eigenlijk al relatief warm ten opzichte van de vorige nachten. :P

Komaan opstaan allemaal!!! Banaantje eten en koers zetten naar Bevero is de boodschap!!! :bounce:
Gebruikersavatar
forrest
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 13 dec 2007 23:03
Rijdt met: focus LTD xt en ridley cyclocrosser

Bericht door forrest »

=D> =D> =D> prachtig gewoon. diegene die het er niet voor over hadden om door de sneeuw te ploeteren hadden ongelijk. het was ideaal om te fietsen, mede dankzij het goede werk dat er geleverd is door de organisatie. nogmaals chapeau. maar spijtig van , denk ik, de kleine opkomst. =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Mystix
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 23 aug 2004 08:35
Rijdt met: Granville Fuse 2008 & Ridley Thunder... tailored - kader = orig.

Bericht door Mystix »

inderdaad, énorm goede inspanningen geleverd van de organisatie om deze tocht toch tot een goed einde te brengen.
Zo'n tocht organiseren is niet niks en dan nog zoveel extra doen, dikke chapeau.
k heb jammer genoeg niet uitgereden wegens té koud. Kon de koude niet aan en ben in de eerste helft gestopt.

ferm werk mannen alleen jammer van de opkomst.

Rob
www.teamfortuna.be
mtbgast
Mountainbiker
Berichten: 637
Lid geworden op: zo 28 aug 2005 16:37

Bericht door mtbgast »

heel mooie tocht, en de paden waren goed vrij gemaakt zodat ze goed reden, eens je naast het spoor zat was het wat anders. mooie singletracks, wat draaien en keren, korte klimmetjes, ...., petje af voor de organisatie. Voor mij was alles dik in orde . tot volgend jaar met mss terug sneeuw een dikke =D> =D> =D> =D> =D>
Plaats reactie