11/01/09 Beverlo-Korspel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Truus
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 29 dec 2008 20:26
Rijdt met: De Beste

Bericht door Truus »

Het is den Truus, Koen was me voor :P

Wel, nie veel te vertellen , maar aan allen die er wel waren vandaag , bedankt mannen. :lol: :lol:

Het gedane werk van mij en de andere is door jullie beloond na het lezen van de lovende commentaar .

De koude en verkleumde voeten nam ik er graag bij van de afgelopen week :-D

Hopelijk volgend jaar terug sneeuw :wink: :wink:
Gebruikersavatar
El Shetlando
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: za 15 mar 2008 23:15
Rijdt met: Niner AIR 9 CUSTOMIZED
Contacteer:

Bericht door El Shetlando »

Dit was een tocht waar je niets dan lof kan over schrijven,wat deze organisatie allemaal gedaan heeft,hier zijn geen woorden voor =D> =D> =D>
tot volgend jaar
groeten MTB Okselaar
Jokke
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: vr 01 aug 2003 13:44
Rijdt met: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Contacteer:

Bericht door Jokke »

De ZoeNKers zijn van ver gekomen en hebben gezien dat het goed was.
Aan al diegenen die in hun bed zijn blijven liggen omdat het te koud/te gevaarlijk/te glad/te groen of te geel was : jullie hadden DIK ongelijk.

Parcours was perfect te berijden en het was gewoon schitterend om in een wit landschap te rijden met het zonnetje dat bijna heel de tijd op post was.

Ik vond het zelfs spijtig dat de tocht ingekort was, het had van mij gerust nog een 10-tal km mogen duren.

Wel veel gasten gezien met bevroren body's (ook in eigen rangen) en zonder helm. #-o

Voor de rest =D> =D> =D>
Jokke
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: vr 01 aug 2003 13:44
Rijdt met: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Contacteer:

Beverlo

Bericht door Jokke »

De ZoeNKers zijn van ver gekomen en hebben gezien dat het goed was.
Aan al diegenen die in hun bed zijn blijven liggen omdat het te koud/te gevaarlijk/te glad/te groen of te geel was : jullie hadden DIK ongelijk.

Parcours was perfect te berijden en het was gewoon schitterend om in een wit landschap te rijden met het zonnetje dat bijna heel de tijd op post was.

Ik vond het zelfs spijtig dat de tocht ingekort was, het had van mij gerust nog een 10-tal km mogen duren.

Wel veel gasten gezien met bevroren body's (ook in eigen rangen) en zonder helm. #-o

Voor de rest =D> =D> =D>
Jokke
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: vr 01 aug 2003 13:44
Rijdt met: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Contacteer:

Beverlo

Bericht door Jokke »

De ZoeNKers zijn van ver gekomen en hebben gezien dat het goed was.
Aan al diegenen die in hun bed zijn blijven liggen omdat het te koud/te gevaarlijk/te glad/te groen of te geel was : jullie hadden DIK ongelijk.

Parcours was perfect te berijden en het was gewoon schitterend om in een wit landschap te rijden met het zonnetje dat bijna heel de tijd op post was.

Ik vond het zelfs spijtig dat de tocht ingekort was, het had van mij gerust nog een 10-tal km mogen duren.

Wel veel gasten gezien met bevroren body's (ook in eigen rangen) en zonder helm. #-o

Voor de rest =D> =D> =D>
etienne 7
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 18:35
Rijdt met: Merida TFS 900XC Magura

Bericht door etienne 7 »

Een pluim voor de organisatie, de manier waarop met een groot gedeelte
van het parcours heeft sneeuwvrij kunnen maken.

Bij deze aan diegene die niet zijn komen opdagen, jullie hadden weeral
eens ongelijk, want het was prachtig biken in het besneeuwde landschap.

Groetjes, Etienne :-D :-D
Gebruikersavatar
ilcanar
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 23 okt 2006 20:01
Rijdt met: Canyon Nerve XC 8.0

Bericht door ilcanar »

Idd prachtige toch... Spijtig van de inkorting. Tom Boonen was idd aanwezig. Of ja hij stond toch op de parking met zijne velo :wink:
Gebruikersavatar
wakke.
Mountainbiker
Berichten: 162
Lid geworden op: di 01 feb 2005 23:23
Rijdt met: 2 bikes met grote wielen

Bericht door wakke. »

nogmaals nen dikke proficiat voor de organisatie.wij zijn vanuit leuven naar jullie gekomen wegens het anulatie van andere TT's,maar we hebben ons super goed geamuseerd.het was een schitterend parkoer in de sneeuw. hopelijk ligt er volgend jaar weer sneeuw. dan komen we zeker terug.
Laatst gewijzigd door wakke. op ma 12 jan 2009 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
wakke.
Mountainbiker
Berichten: 162
Lid geworden op: di 01 feb 2005 23:23
Rijdt met: 2 bikes met grote wielen

Bericht door wakke. »

nogmaals nen dikkev proficiat voor de organisatie.wij zijn vanuit leuven naar jullie gekomen wegens het anulatie van andere TT's,maar we hebben ons zeker goed geamuseerd.het was een schitterend parkoer in de sneeuw. hopelijk ligt er volgend jaar weer sneeuw. dan komen we zeker terug.
Gebruikersavatar
koenvgn
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: di 17 okt 2006 22:16
Rijdt met: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Contacteer:

FOTO'S TOERTOCHT

Bericht door koenvgn »

Beste bikers

Normaal gezien zouden alle 526 foto's die tijdens de toertocht gemaakt zijn, online moeten staan op volgende locatie:
http://picasaweb.google.nl/BEVERCROSSER ... RCROSSERS#
Of je gaat naar onze website: http://www.bevercrossers.tk en klikt dan door naar de link die daar vermeld staat.
Je krijgt dan nog wel een melding maar dan kan je normaal gezien gewoon doorklikken naar de fotogalerij.
Hier en daar zijn er enkele wazige foto's bij maar over het algemeen zijn ze heel goed. Je kan ze makkelijk zelf downloaden door met de rechtermuisknop op een specifieke foto te klikken en dan "afbeelding opslaan als..." te selecteren.

Kan me iemand helpen met de andere quicksteppers op één van de foto's en de cofidis-renner? Eentje is Tom Boonen maar de rest heb ik niet dadelijk herkent :oops:

Moest het niet lukken, laat je het maar zo snel mogelijk weten, dan bekijk het nog eens.

:bounce: TOT VOLGEND JAAR ALLEMAAL!!! :bounce:
Plaats reactie