30/12/08 Lommel - Stevensvennen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
VanBiLL.com
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: di 19 aug 2003 22:47
Rijdt met: Cannondale Flash Himod 2 race-rig + Red BuLL Xeon HT XTR mudbike

Bericht door VanBiLL.com »

edit, d'r ging verdomme nog iets vaut (manneke voor de computer) GRRR :oops:
Laatst gewijzigd door VanBiLL.com op wo 31 dec 2008 01:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
VanBiLL.com
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: di 19 aug 2003 22:47
Rijdt met: Cannondale Flash Himod 2 race-rig + Red BuLL Xeon HT XTR mudbike

Bericht door VanBiLL.com »

Hee Max, daarom zeggen ze dus dat je altijd voldoende moet drinken tijdens het biken!

'T was weer mooi weer vandaag, lekker gebiked. Ik heb echter "gewoon" een ronde tussen Bergen op Zoom en Ossendrecht gereden maar ik kan me indenken dat jullie daar rond Lommel weer een prachtige tocht gemaakt hebben!

Voor mij zit het bike jaar erop, ben aan 10.011,3km dit jaar gekomen (yes nog net gelukt) met iets van 44.822 hoogtemeters.

Op naar 2009 en voor wie morgen nog een oudjaarsdagtoer doen, veel plezier! Saluut en een fijne jaarwisseling!
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

VanBiLL.com schreef:Voor mij zit het bike jaar erop, ben aan 10.011,3km dit jaar gekomen (yes nog net gelukt) met iets van 44.822 hoogtemeters.
=D> =D> =D>

Ja, ik dacht al wel dat jij een fervent mountainbiker zou zijn! Ik haal nog niet de helft. Op basis van m'n dagboek (want ik heb m'n tellertje in de loop van het jaar moeten vervangen) kom ik nu op 4461,7 km. In de veronderstelling dat ik morgen in Retie nog zou gaan biken zou ik de kaap van 4500 km kunnen overschrijden. Dat is nog niet de helft van uw afstand, maar toch niet slecht voor iemand die in zijn leven voordien nooit aan sport heeft gedaan. Een gezellig eindejaar en 't beste toegewenst voor 2009 met veel plezante kilometers op de fiets...
Gebruikersavatar
bettes
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: wo 11 sep 2002 02:00
Rijdt met: norco 853 Team Trial, Haro Mary SS

Bericht door bettes »

peke schreef:vond het stuk bovenop langs het kanaal (na de bevoorrading) te lang. :(
Ik zou mij in uw plaats nu een hoekje gaan staan schamen!

Zo een stukken mogen eeuwig blijven duren gewoon!

Spijtig dat ik net na de eerste splitsing zo hard tegen de korst gegaan ben, anders zat ik nu nog na te genieten van de flow van die tracks! Heerlijk.

greetz
bettes
RobbieS
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 30 dec 2008 21:29
Rijdt met: Trek 8500

Bericht door RobbieS »

peke schreef:vond het stuk bovenop langs het kanaal (na de bevoorrading) te lang. :(
de bepijling en bevoorrading waren uitstekend,
ook de boterham met spek was hartelijk na deze tocht
enig idee hoeveel vertrekkers er waren
Ik kan me hier helemaal in vinden. Alles perfect geregeld en georganiseerd, maar om voor de rust kilometers over een dijk langs het kanaal te rijden, na de rust een kilometer of 5 (of nog meer) over dezelfde dijk, vervolgens langs de dijk dezelfde 5 kilometer weer terug...hop, het kanaal over. En jawel hoor, daar lag weer zo'n dijk...Dus maar weer kilometers over de dijk....

Voor mij was de lol er wel af. Maar blijkbaar zijn er mensen die zich hiermee prima kunnen amuseren....

Het stuk door de Sahara was supermooi, een totale verrassing voor me!
Plaats reactie