04/01/2009 Bonheiden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Canyon Luc
Mountainbiker
Berichten: 212
Lid geworden op: do 22 feb 2007 20:59
Rijdt met: CANYON NERVE XC8

Bericht door Canyon Luc »

Ik ga morgen vroeg is zien of er al pijltjes hangen en dan ook de tocht eens doen natuurlijk
Gebruikersavatar
frederikc
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 22 aug 2008 23:36
Rijdt met: Trek Remedy 8, BH Trail Hunter D60K

Bericht door frederikc »

Canyon Luc schreef:Ik ga morgen vroeg is zien of er al pijltjes hangen en dan ook de tocht eens doen natuurlijk
=D>
goed plan :lol:

aangezien de start van de opening aan de sportkeet is, zou ik daar eerst gaan zien de kans is het grootst dat je daar dan het infopaneel vind of pijltjes tegenkomt daar in de buurt
zou zegge laat eens iet weten, as er pijltje staan ga ik deze zondag ook wrrs rijde

greetz
K10
Mountainbiker
Berichten: 667
Lid geworden op: za 07 okt 2006 20:07
Rijdt met: speci epic

Bericht door K10 »

ik zal mijn piepers ook ns openhouden, heb de rijmheide net in de bus gehad en heb het inderdaad ook gelezen...
ben benieuwd!
Den Deze
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 23:44
Rijdt met: Cl!mb Adept 1.0 2011

Bericht door Den Deze »

Mijn nonkel heeft de tour reeds gereden, zal hem eens vragen waar hij ongeveer gelegen is.
Hij wist me te vertellen dat het best een hele mooie route was die ze hebben uitgestippeld.
Ik ga zeker eens informeren :)
3 mei staat reeds in mijn kalender, ben maar recent begonnen met mtb'en en dan kan ik mijn eerste TT rijden :)
En bovendien woon ik maar 3 km van de start =D>
Gebruikersavatar
frederikc
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 22 aug 2008 23:36
Rijdt met: Trek Remedy 8, BH Trail Hunter D60K

Bericht door frederikc »

Den Deze schreef:Mijn nonkel heeft de tour reeds gereden, zal hem eens vragen waar hij ongeveer gelegen is.
Hij wist me te vertellen dat het best een hele mooie route was die ze hebben uitgestippeld.
Ik ga zeker eens informeren :)
3 mei staat reeds in mijn kalender, ben maar recent begonnen met mtb'en en dan kan ik mijn eerste TT rijden :)
En bovendien woon ik maar 3 km van de start =D>

was de tour dan al aangeduid met de bloso-pijltjes of nog niet?
heeft hij deze toevallig met gps gereden? dat hem anders het bestandje op routeyou zet, dan kunne diegene die wille deze route ook al rijden :lol:

greetz
fre
Den Deze
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 23:44
Rijdt met: Cl!mb Adept 1.0 2011

Bericht door Den Deze »

frederikc schreef:
Den Deze schreef:Mijn nonkel heeft de tour reeds gereden, zal hem eens vragen waar hij ongeveer gelegen is.
Hij wist me te vertellen dat het best een hele mooie route was die ze hebben uitgestippeld.
Ik ga zeker eens informeren :)
3 mei staat reeds in mijn kalender, ben maar recent begonnen met mtb'en en dan kan ik mijn eerste TT rijden :)
En bovendien woon ik maar 3 km van de start =D>

was de tour dan al aangeduid met de bloso-pijltjes of nog niet?
heeft hij deze toevallig met gps gereden? dat hem anders het bestandje op routeyou zet, dan kunne diegene die wille deze route ook al rijden :lol:

greetz
fre
Heb net even een stukje van de tocht gaan opzoeken, zijn gele bordjes met zwarte pijltjes.
Ofwel is het parcours nog niet volledig aangeduid ofwel zijn er mensen die bordjes weggenomen hebben, maar het is zeer onduidelijk aangegeven.
Meer de route moeten zoeken dan kunnen rijden :s
Canyon Luc
Mountainbiker
Berichten: 212
Lid geworden op: do 22 feb 2007 20:59
Rijdt met: CANYON NERVE XC8

Bericht door Canyon Luc »

Ben er net langs geweest en heb geen info bord gevonden

@Den Deze ben je zeker dat die gele bordjes van de tocht zij , want er was daar veel volk aan het lopen en die volgden die bordjes?

De pijltjes van een vaste route is toch twee rondjes en een pijl.
Den Deze
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 23:44
Rijdt met: Cl!mb Adept 1.0 2011

Bericht door Den Deze »

Canyon Luc schreef:Ben er net langs geweest en heb geen info bord gevonden

@Den Deze ben je zeker dat die gele bordjes van de tocht zij , want er was daar veel volk aan het lopen en die volgden die bordjes?

De pijltjes van een vaste route is toch twee rondjes en een pijl.
Ben er zeker van, op de bordjes stond iets van MTB toertocht.
En idd, er waren veel linten gespannen voor een loopwedstrijd, maar die waren in het bos zelf anders aangegeven (wit bord met zwarte pijl als ik me niet vergis)
Gebruikersavatar
Wicked_Uncle_Ernie
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: do 21 sep 2006 21:33
Rijdt met: Spark & Scale

Bericht door Wicked_Uncle_Ernie »

't waren toch geen geel-zwarte Mavic-pijlen die er nog hingen na den TT van januari ? :-D
Gebruikersavatar
frederikc
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 22 aug 2008 23:36
Rijdt met: Trek Remedy 8, BH Trail Hunter D60K

Bericht door frederikc »

Wicked_Uncle_Ernie schreef:'t waren toch geen geel-zwarte Mavic-pijlen die er nog hingen na den TT van januari ? :-D

lol,
wie weet al #-o
Plaats reactie