27/12/08 Neerpelt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

27/12/08 Neerpelt

Bericht door Gf biker »

Ideaal tochtje om de overtollige kilo's van de kerstmaaltijd te verteren :P topic van vorig jaar :wink:
pacer
Mountainbiker
Berichten: 891
Lid geworden op: za 03 dec 2005 19:27
Rijdt met: Ebony SS - Unit 29er SS

Bericht door pacer »

de moeite om van het brusselse af te komen?!
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

pacer schreef:de moeite om van het brusselse af te komen?!

Lees het topic van vorig jaar en oordeel zelf hé, als ik zeg ja en het valt tegen ben ik het geweest #-o :wink:
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

pacer schreef:de moeite om van het brusselse af te komen?!
Dit schreef ik vorig jaar in mijn bike-dagboek. Ik was toen nog niet actief op dit forum. Drie dagen later heb ik me geregistreerd.

"Toertocht (40 km) van SV Herkol (voetbalploeg) te Neerpelt. Vlak, maar weinig asfalt, veel singletracks door de bossen. Ik raakte moeilijk vooruit door de zompige ondergrond (ontdooiend slijk) en de scherpe wind. Gelukkig geen last gehad van de koude. Somber weer. Verzorgde organisatie. "Tot volgend jaar", zei de man van de bewaakte fietsparking die me m'n fiets teruggaf! Volgend jaar, dat is op zaterdag 27 december 2008."

Verder kan ik me er weinig van herinneren. Ik denk dat men in het centrum ergens een brug van een autoweg onderdoor moest aan een spoorweg. Ik moest toen wat zoeken aan een bocht op een hoofdbaan in 't centrum van Neerpelt.

Misschien kom ik vanuit Antwerpen naar ginder. Dichterbij is er niks die dag. Ik kom liever naar Limburg biken dan in de Vlaanders. En blijkbaar was 't in 't bos! Dus 't kan niet slecht geweest zijn.
rendier
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: za 15 nov 2008 18:23
Rijdt met: orbea

Bericht door rendier »

hoe ligt de omloop rbij nat of droog zou dat graag weten mannen van de organisatie :P
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

rendier schreef:hoe ligt de omloop rbij nat of droog zou dat graag weten mannen van de organisatie :P
Op het moment net zoals overal nat. Maar het gaat vanaf vrijdag serieus vriezen dus dat zit wel snor. :wink:
rendier
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: za 15 nov 2008 18:23
Rijdt met: orbea

Bericht door rendier »

hoe nat das daar tog zandgrond is de toer al uitgepijlt dan kunnen de mannen van de organisatie tog iets meer vertellen ik dacht dat die kanten altijd droog was zou graag meer info weten van de organisatie :P
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

rendier schreef:hoe nat das daar tog zandgrond is de toer al uitgepijlt dan kunnen de mannen van de organisatie tog iets meer vertellen ik dacht dat die kanten altijd droog was zou graag meer info weten van de organisatie :P
Organitatie zelf is een voetbalclub, daarvan gaat ge niemand vinden op dit forum. :( Ik woon er in de buurt, en waar de tocht langskomt is niet alleen zandgrond hoor. Daar zitten serieuse baggerstukken stukken. Maar zoals gezegd, er word vorst voorspeld, dan zit het wel snor. :wink:
yanneboy
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 26 dec 2008 17:04
Rijdt met: merida

Bericht door yanneboy »

Gf biker schreef:
rendier schreef:hoe nat das daar tog zandgrond is de toer al uitgepijlt dan kunnen de mannen van de organisatie tog iets meer vertellen ik dacht dat die kanten altijd droog was zou graag meer info weten van de organisatie :P
Organitatie zelf is een voetbalclub, daarvan gaat ge niemand vinden op dit forum. :( Ik woon er in de buurt, en waar de tocht langskomt is niet alleen zandgrond hoor. Daar zitten serieuse baggerstukken stukken. Maar zoals gezegd, er word vorst voorspeld, dan zit het wel snor. :wink:
Ik voetbal bij esperanza neerpelt( een ploeg die samenwerkt met herkol)
'K wil wel gaan maar alleen heb je er ook niks aan ofwel?? :roll:
Gebruikersavatar
toon pertetotal
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 01 okt 2004 18:34
Rijdt met: Rocky Mountain Element 970rsl,trek madone,

Bericht door toon pertetotal »

Na een kleine medische ingreep tussen de benen(geboortebeperking :wink: ) lijkt dit het ideale tochtje om te kijken als het gehobbel terug gaat.
Om 13u staan er 4 ptc-ers aan de start.
Hopelijk lukt het om de grote toer uit te rijden dan zijn we terug vertrokken.
Plaats reactie