21/12/08 Rijkevorsel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Johny Flodder
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: za 01 nov 2008 18:50
Rijdt met: Specialized

Toertocht

Bericht door Johny Flodder »

Ik heb ze gisteren nog gewaarschuwd dat er stukken inzaten die gemakkelijk te vermijden waren. En een stuk dat zaterdag nog goed berijdbaar was, gaan ze er vandaag uithalen en vervangen door een strook met nog maar eens slijk. Maar dan zijt ge volgens die manne gene echte biker, als ge daar commentaar op hebt. En dan vinden ze het raar dat er elk jaar minder en minder vertrekkers komen.
Johny Flodder
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: za 01 nov 2008 18:50
Rijdt met: Specialized

Toertocht

Bericht door Johny Flodder »

Ik heb ze gisteren nog gewaarschuwd dat er stukken inzaten die gemakkelijk te vermijden waren. En een stuk dat zaterdag nog goed berijdbaar was, gaan ze er vandaag uithalen en vervangen door een strook met nog maar eens slijk. Maar dan zijt ge volgens die manne gene echte biker, als ge daar commentaar op hebt. En dan vinden ze het raar dat er elk jaar minder en minder vertrekkers komen.
scotterke
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: za 15 nov 2008 21:46
Rijdt met: Scott

Toertocht rijkevorsel

Bericht door scotterke »

Net terug van rijkevorsel,
Prachtige rit, en als het de dag er voor geregend heeft dan mag je modder verwachten, en zelfs dat viel goed mee 8) Je moet hier in oost vlaanderen maar eens komen rijden,dat is pas modder.Ook als je altijd in dezelfde buurt blijft rijden zal het al wel eens voorkomen dat je dezelfde route krijgt.
Dat stukje crossterrein is trouwens geweldig,dat rij je met plezier 2 keer =D>
opeensbe
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 10 nov 2002 19:28

Re: Toertocht rijkevorsel

Bericht door opeensbe »

scotterke schreef:Net terug Je moet hier in oost vlaanderen maar eens komen rijden,dat is pas modder.=D>
?? Gisteren in Wachtebeke gereden en vandaag in Stekene. Ben zelf van Antwerpen, rij normaal altijd in de kempen, maar wilde eens een ander parcours. Meer modder dan elders in OVl... Minder misschien niet maar zowel gisteren als vandaag was het bij jullie heel deftig...
Free Willy
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 07 dec 2008 17:50
Rijdt met: Flanders cross

Bericht door Free Willy »

Jongens wat een kritiek. Ben van Oost Vlaanderen en heb supergenoten van deze rit. Jullie weten niet wat modder is! Tegen een parkoers dat half zo mooi is zegt men hier: PRACHTIGE RIT!
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Bericht door moddercrosser »

Positief : veel prettige vettige stukjes die toch nog redelijk berijdbaar waren, behalve dat "peststuk" in 't begin naast kanaal. Goed afgepijld. X-parkoerske ook goed (minder als vorige week in Beerse, maar toch leuk), heb 't dan ook 2x gedaan :-) .

Negatief, als ge heel 't parkoers bekijkt zit er voor mij toch veel te saaie stukken bij, vooral na de bevoorrading. Te veel rechtdoor en weinig technisch. Maar dit wist ik van tevoren. Heb hier en daar maar wat zelf aangepast. Enkel het X-parkoers en de bossen errond zijn voor mij top, de rest was km-aanvulling.

.final
chickmagnet
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 13:55
Rijdt met: Sensa fiori pro

Bericht door chickmagnet »

Jongens, laat die kritiek toch gewoon achterwegen. Als ge niet tegen een spatje modder kunt, fiets dan enkel in de zomer he gasten. Mtb is fun!
Gebruikersavatar
franske323
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: zo 23 okt 2005 21:20
Rijdt met: Zanatta Z29

Bericht door franske323 »

NERMAL schreef:
neenee niet à vollonté een klein stukje maar ;)
Waar was dat klein stukje dan, heb toch alleen slijk en asfalt gezien :wink: But no problemo I love it :wink:

gezien de reactie van Garmin hebben de mensen van de organisatie jaar, NIETS MAAR DAN OOK NIETS GELEERD van de reacties van vorig, ik heb zelf het deel na de bevoorrading gedaan en toen ik wilde inschrijven voor de de tweede heflt kon dit niet, dan niet hé :cry:

Inderdaad geen enkele seingever gezien
hoe inschrijven??? schreef jij vorig jaar niet als dit een klotetoer was en dat ze U hier nooit meer zagen :oops:
wij als organisatoren hebben al wel geleerd als we het niet van de forummers moeten hebben maar van de BIKERS.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=43626
Gebruikersavatar
franske323
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: zo 23 okt 2005 21:20
Rijdt met: Zanatta Z29

Bericht door franske323 »

garmin1 schreef:net terug van den TT in rijkevorsel.
Man man wat was me dat daar. Het stukje naast het kempisch kanaal dat was er gewoon over. Het was baggeren van de ene brug naar de andere.
En daar sturen ze zelfs ne kids toer over. Dit had men zeker moeten verleggen naar den overkant ( jaagpad ) Inderdaad verhard dan maar dit was trop.... Toen kwamen we aan het crossparcourke en wat was de conclusie 98 % hetzelfde als vorige week in Beerse. Gebrek aan eigen inspiratie of wat, ik weet het niet. Daar had men zeker een heleboel andere varianten in kunnen maken. Bedank toch maar zekers de parcour bouwers van Beerse en de bladzuigers die vorige week de paadjes zo fijn hadden afgewerkt. Aan de bevoorrading 3 mensen aan den elektrik zien hangen die de koeien van Mtb'ers scheide. Op de gevaarlijke punten zelfs geen seingevers. Is niet verplicht maar wordt wel erg gewaardeerd.
Mijn conclusie 5/10 en dan ben ik nog gul geweest. Reden tot nadenken voor het volgend jaar mannen.

1e de kidstoer was verlegd naar de overkant (verhard)
2e Beerse had veel uitgebreider parcours op x parcours en was zeker geen copie.
3e waarom zouden wij beerse moeten bedanken. wij organiseren al 18 jaar op deze datum en beerse zit sinds 3 jaar de week voor ons!! Wij hadden zelf ook liever anders 2 weken achter elkaar +- dezelfde locatie dat is voor niemand goed dat weten wij ook wel.
Gebruikersavatar
briezer
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 16 jul 2007 19:00
Rijdt met: specialized epic

Bericht door briezer »

vandaag de 30km gereden want moest vroeg thuis zijn. Idd voor de bevoorrading seriuex wa modder maar behalve da stukske naast't kanaal ging het nog. Na de bevoorrading veel asfalt maar misschien kwam dat omdat we de 30 en niet de 43 gedaan hebben want had de indruk dat da stuk bos er wl lekker uit zag :roll:
Vorig jaar opgeschreven dak zeker terug kwam en heb er geen spijt van. =D>
Mijn enige opmerking is de lange wachtrij aan de afspuitplaats en het weinige water in de douche.
Vooral da eerste is tegenwoordig een algemeen probleem #-o . Het aantal TT riders neemt blijkbaar fors toe maar de organisators blijven in deze een beetje achter.
En voor het tweede kan ik alleen maar zegen god zij dank was da beetje nog warm want dat was de laatste weken ook al anders.
In elk geval ikke kom terug :-)
Plaats reactie