24/12/08 Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
ToxicWaste
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: do 26 jun 2008 17:40
Rijdt met: Vlaams-Brabant
Contacteer:

Bericht door ToxicWaste »

Simoni schreef:Perfecte organisatie & schitterend parcours! Kom zeker terug volgend jaar.
AMEN
=D> =D> =D>
Super tocht!!!

:wink:
Gebruikersavatar
Fons Moors
Mountainbiker
Berichten: 1331
Lid geworden op: di 02 nov 2004 22:44
Rijdt met: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Bericht door Fons Moors »

hoekske schreef:Mijn vrouwke had op deze tocht haar ketting overgereden. Mijn vrouwke wil de vriendelijke man bedanken die haar verder geholpen heeft. We hebben achteraf nog naar hem gezocht maar niet meer gevonden. Mijn vrouwke droeg een tenueke van MC-Donalds.

De tocht zelf was volledig af. Dikke proficiat aan de organisatie.
Is ze dat?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wimbeest
Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: di 08 aug 2006 20:27
Rijdt met: Santa Cruz Nomad

Bericht door Wimbeest »

Dit was de eerste keer dat ik in Hechtel kwam rijden. Ik was aangenaam verrast! Heel mooie singletracks. In het midden wel een saai stuk met de vele rechte paden door Eksel, maar dat werd op het einde weer mooi goed gemaakt. In totaal ook een goeie 80km gedaan op deze kerst-avond dag. Moe, maar voldaan... En sebiet goed eten!! njammie 8)
viper2
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 22:45

Bericht door viper2 »

Prachtige tocht.
Super georganiseerd.

DOE zo door.
Gebruikersavatar
Guy S.
Mountainbiker
Berichten: 1441
Lid geworden op: do 03 mei 2007 21:39
Rijdt met: Eene met overal vering en nen harde
Contacteer:

Bericht door Guy S. »

K2-er schreef:Inderdiedo, erg mooie tocht. Enkel het middelste stuk was saaier dan de rest. Goede bevoorrading met lekker wortelsoepke. Zelfs gefilmd door Fons tijdens het uitvoeren van een werk van barmhartigheid :drunk: .
Fijne afsluiter van het jaar!
Helaba! 't is nog niet gedaan è! Op 31 december is er o.a. in Retie nog nen TT.
bikeordie
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 18:04
Rijdt met: trek (ouder model maar wel snel)

Bericht door bikeordie »

Toffe tocht! Alleen wa treuzelaars die bij elke molshoop afstappen!
Bestaan er geen toertochten voor slakken?
LMTB
Mountainbiker
Berichten: 633
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 19:12
Rijdt met: een nieuwe met groene strepen

Bericht door LMTB »

Na 4 km ketting over :evil: nie in de leffeval gelopen dit jaar maar nog ne goeie apres gehad en door de depannage naar huis gebracht
thx mannen
Gebruikersavatar
nero
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: do 13 jul 2006 22:03
Rijdt met: Een Niner Air 9 Rdo carbon

Bericht door nero »

=D> Supertocht. Ik heb wel ma de 32 km gedaan, want ik moest nog kerstpakjes kopen. Bij de beginkilometers was al duidelijk da dit ne topper zou worden. De regen van de voorbije dagen had hier weinig spel, buiten 1 grote modderplas waar juist Fons aan het filmen was toen ik hier te voet passeerde. Ook was er één onneembare berg in het begin. Ben benieuwd of daar iemand vandaag was opgereden. Voor de rest was het echt plezier...
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

nero schreef:=D> Supertocht. Ik heb wel ma de 32 km gedaan, want ik moest nog kerstpakjes kopen. Bij de beginkilometers was al duidelijk da dit ne topper zou worden. De regen van de voorbije dagen had hier weinig spel, buiten 1 grote modderplas waar juist Fons aan het filmen was toen ik hier te voet passeerde. Ook was er één onneembare berg in het begin. Ben benieuwd of daar iemand vandaag was opgereden. Voor de rest was het echt plezier...
die berg met het mulle zand?

denk niet dat daar iemand boven geraakt is
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Denk da alles hier gezegd is, supertocht zoals geweten van vorig jaar. Vond de lus van van 44 na de bevoorrading wel saai, maar da kwam waarschijnlijk door de zwaarte van de ondergrond vandaag. Had een week of 6 nie meer oppe bike gezeten en heb da serieus gevoeld vandaag :oops: Doch moe maar voldaan en zekers van de partij volgend jaar. =D>
Plaats reactie