13/12/2008 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
the grandmaster
Mountainbiker
Berichten: 321
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 22:35
Rijdt met: scott

Bericht door the grandmaster »

Yups Moeners,
komen ook af voor een dagje moen:
den tt, aprés en aprés-aprés: gaan eens da cafeetje bezoeken van diene ex-pistier, waarvan vandaag een artikel van in t nieuwsblad stond( zulke dingen interesseren me nu ook, in de eindejaars-relatieve rust-periode) :-D
Gebruikersavatar
Jempy One
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: vr 17 aug 2007 22:48
Rijdt met: genius 20, specialized epic comp '08, Cube Agree, Trek 4000

Bericht door Jempy One »

Lichterveldenaere schreef:@Rodenbach, Het leidt uiteraard geen twijfel dat ik alle zaterdagbikende TOF-ers in Moen verwacht :wink: (tip: je vindt me zaterdag aan de bar)
(de uitdaging van Casper gekregen om met meer TOF-ers in Moen aanwezig te zijn dan er Steenbakkers in Torhout waren #-o )
En hoeveel Steenbakkers waren er dan ? Zal toch even op de kaart moeten kijken waar Moen te vinden is...
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

Na hertsberge deze week (6 december), komen wij af naar Moen voor mij al mijn 4 de deelname :P

Heb mezelf al ieder jaar in diverse weersomstandigheden goed geamuseerd =D>

Ook den après mag er wezen :wink:
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

Jempy One schreef:
Lichterveldenaere schreef:@Rodenbach, Het leidt uiteraard geen twijfel dat ik alle zaterdagbikende TOF-ers in Moen verwacht :wink: (tip: je vindt me zaterdag aan de bar)
(de uitdaging van Casper gekregen om met meer TOF-ers in Moen aanwezig te zijn dan er Steenbakkers in Torhout waren #-o )
En hoeveel Steenbakkers waren er dan ? Zal toch even op de kaart moeten kijken waar Moen te vinden is...
't waren er 15, dus we moeten er met 16 aanwezig zijn!
Moen is niet moeilijk te vinden vanuit Ruddervoorde: E403, dan E17 (via de ring van Kortrijk of de verkeerswisselaar), afrit 3a Zwevegem, door Zwevegem city, aan de kerk rechts en continu die baan volgen. Je passeert Zwevegem-Knokke met de brug over de vaart, en aan een splitsing ga je rechtdoor naar Moen (links kom je in Heestert uit).
Gebruikersavatar
Rodenbach
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: di 31 okt 2006 16:22
Rijdt met: Granville Evo-R

Bericht door Rodenbach »

Lichterveldenaere schreef:'t waren er 15, dus we moeten er met 16 aanwezig zijn!
was dat op vrijdagavond, zondagmorgen of alletwee ? :wink:

net agenda gecheckt voor Moen en zit net die voormiddag met een belangrijke doktersafspraak voor dochterlief in Brugge #-o zal dus nog moeten zien wat mogelijk is :(
Gebruikersavatar
vermeulen
Mountainbiker
Berichten: 241
Lid geworden op: di 17 mei 2005 20:17
Rijdt met: Granville - Evo

Bericht door vermeulen »

Mocht er een prijs zijn voor "de elk wat wilstoer" dan zou die zeker naar Moen gaan. =D> Golvend,niet extreem klimmen,zeker genoeg offroad,stukskes bos,tegelpadjes, singeltrackske langs de vaart. Het beste uit hun streek. =D>
Vorig jaar aanwezig met gans de familie de zaterdagnamiddag. :bounce:
Heel mooi met de zon over de golvende landschappen tussen Moen en Kortrijk. Kan er een staat van het parcours worden weergegeven volgend weekend na de regen om de keuze van de afstand te bepalen? [-o<
Gebruikersavatar
zanneis
Mountainbiker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 07 dec 2004 18:38
Rijdt met: Cube

Bericht door zanneis »

vermeulen schreef:Kan er een staat van het parcours worden weergegeven volgend weekend na de regen om de keuze van de afstand te bepalen? [-o<
Komt in orde ! Gisteren nog een stuk van ons parcours gereden, en toen lag het overal nog goed bij
8)
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

Ieps gasten,


Ben ier ook se #-o
Dit jaar kunnen we nog iets meer off-road in onze tocht steken =D>
Een eerste stukje is langs de 'trimaerzoate'.
Vorig jaar reden we rechtstreeks van de vaart naar St-Denijs via de trimaerzaete( halfversleten beton ) . Daardoor kon de indruk ontstaan dat er in het begin wat meer road zat. nu halen we 500m van de trimaerzaete en vervangen ze door een ommetje langs hoeve 'De Boevrie', dat betekent 900m 'echte' off-road meer.
Een 2de stukje van 900m is aan de 'zwijnshoek' in St Denijs, pal tussen het Grandvalbos en de 'Tonte'


De andere stukjes ga ik nu nog nie prijsgeven, de 'onderhandelingen' met privé eigenaars zijn nog volop aan de gang [-o<
We houden jullie op de hoogte :wink:


Gr,
Casper :-D
djambo
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: c'd

Bericht door djambo »

Enige mogelijkheid om de 27 wat in te korten ? Mijn verslaafde beginner van 9 blaast zich ander op zo rond de 20 en 7 duwen is me er wat veel aan :oops: :lol:
djambo
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: c'd

Bericht door djambo »

Enige mogelijkheid om de 27 wat in te korten ? Mijn verslaafde beginner van 9 blaast zich ander op zo rond de 20 en 7 duwen is me er wat veel aan :oops: :lol:
Plaats reactie