06/12/2008 Hertsberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
m-biker
Mountainbiker
Berichten: 127
Lid geworden op: do 19 mei 2005 14:06
Rijdt met: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

06/12/2008 Hertsberge

Bericht door m-biker »

Dit jaar brengt de Sint een magnifiek mooi cadeautje : de 2008-versie van de onvolprezen Bossen van Vlaanderen-VTT, een organisatie van de Hertetrappers.

Net zoals de vorige jaren brengen we een prachtig parcours in een toffe sfeer met een super-après. Verzorgde bevoorradingen en een ervaren organisatie garanderen je een dag van pure bike-fun.

Wij verwachten jullie alvast talrijk... als je nog verdere motivatie nodig hebt : luister alvast naar de ervaringen van de bikers die ons de voorbije jaren bezochten!
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

En hier is er al ene!!!

Staat met stip genoteerd op mijn agenda.
Afstand zal van de fysiek afhangen (is nu niet zo goed eigenlijk)maar het worden er minstens 45.
Vorig jaar de 26+45 gereden en genoten van iedere meter.
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Troost je Veeteeteetje,

die van mij ook niet maar blijven doorzetten en we raken er terug... Ik kom misschien ook wel afgezakt.

Groetjes Yves
Gebruikersavatar
balance2007
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 21 okt 2007 20:36
Rijdt met: Balance

Bericht door balance2007 »

Dit jaar vallen de tochten van Avelgem en Hertsberge tesamen, da's jammer, want het zijn beiden klassiekers, met telkens een prachtig parcours. IK kies dit jaar voor Hertsberge!!
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

Ik zal er den 6de ook bij zijn in Hertsberge.
Net als vtt-tje ga er ook nog een stukje breien aan de 45.
Het zal afhangen van de ondergrond.
Kheb in de namiddag nog een afspraak #-o #-o
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

Hier mij vorig jaar meer dan ferm gejeund voor mijn 1ste deelname. Ondanks de felle regen van de week ervoor was mijn fietske met moeite vuil. Die sponsgrond in het bos kan toch heel wat verdragen daar. Kilometers privaat plat bos aan een stuk ,slalommen tussen de boomkes , daar kan ik niet aan weerstaan. Schrijf mij maar op voor minstens 1 toerke. Als we terug zijn tegen dat frietjes klaar zijn is het goed :wink: .Kan dit jaar in de voormiddag starten met de bende . :bounce: :bounce:
Laatst gewijzigd door jodelaietie op wo 19 nov 2008 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

jodelaietie schreef:Hier mij vorig jaar meer dan ferm gejeund voor mijn 1ste deelname. Ondanks de felle regen van de week ervoor was mijn fietske met moeite vuil. Die sponsgrond in het bos kan toch heel wat verdragen daar. Kilometers privaat plat bos aan een stuk ,slalommen tussen de boomkes , daar kan ik niet aan weerstaan. Schrijf mij maar op voor minstens 1 toerke. Als we terug zijn tegen dat frietjes klaar zijn is het goed :wink: .Kan dit jaar in de voormiddag starten met de bende . :bounce: :bounce:
De eerste van mijn 2 frigoritten voor december .
Frietjes? :roll:

Count me in want dit is steeds en fantastische tocht! :bounce:
Gebruikersavatar
Marcus 2
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: za 24 sep 2005 21:02
Rijdt met: Cube

Bericht door Marcus 2 »

balance2007 schreef:Dit jaar vallen de tochten van Avelgem en Hertsberge tesamen, da's jammer, want het zijn beiden klassiekers, met telkens een prachtig parcours. IK kies dit jaar voor Hertsberge!!
Inderdaad, maar als het zo nat blijft dan is mijn keuze snel gemaakt, 't was vorig jaar veel teveel ploeteren in Avelgem.
Gebruikersavatar
balance2007
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 21 okt 2007 20:36
Rijdt met: Balance

Bericht door balance2007 »

Ik ben van uw gedacht Marcus, t'was daar vorig jaar veeeel te veeeel ploeteren !
Gebruikersavatar
mountainbiker66
Mountainbiker
Berichten: 565
Lid geworden op: ma 10 mar 2008 21:15
Rijdt met: Cube Ltd team

Bericht door mountainbiker66 »

Vorig jaar deze ook gereden. Zéér veel bospaden en- dreven, max 5 km baan. :-D Zéér goed te berijden na de zware regenval van de dagen ervoor. Ook veel volk maar toch vlot kunnen rijden. Hopelijk dit jaar er terug bij.
Plaats reactie