16/11/2008 Heusden-Zolder

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
peke66
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 18:55
Rijdt met: merida

Bericht door peke66 »

voor er hier mensen uitgemaakt worden voor paljas, moeten ze toch eerst is hun mening herzien, want het grootste deel liep dus inderdaad over de blose-route, niettegenstaande, mooie tocht, perfecte afpijling. =D>
Gebruikersavatar
bidonhouder1
Mountainbiker
Berichten: 194
Lid geworden op: za 29 sep 2007 18:40
Rijdt met: trek ridley

Bericht door bidonhouder1 »

Goeie tocht, alleen de 35 km naar huis in de regen viel wat tegen. #-o Toch nog een vraagske, zou dieje gast met dat truitje van mountainbike.be zich willen bekend maken. En voor dat iedereen zich hier gaat aanmelden....ik heb het over de man met de wollen muts, korte zomerbroek, zomersokken tot onder de enkels en zomerschoenen =D> Man, man, volgens mij is die aan het trainen voor ijsbeer.....OK het was niet echt koud, maar op dat parcours. :-D
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Bericht door Jolyrodger »

bidonhouder1 schreef:....ik heb het over de man met de wollen muts, korte zomerbroek, zomersokken tot onder de enkels en zomerschoenen =D> Man, man, volgens mij is die aan het trainen voor ijsbeer.....OK het was niet echt koud, maar op dat parcours. :-D
Hij had toch een wollen muts op, wat wilt ge nog meer. :lol:
Gebruikersavatar
bidonhouder1
Mountainbiker
Berichten: 194
Lid geworden op: za 29 sep 2007 18:40
Rijdt met: trek ridley

Bericht door bidonhouder1 »

Een muts, dat is de oplossing voor mij... Elke keer als er modder is op een tocht...garantie bevroren tenen bij mij, en ik heb alles al geprobeerd, ook de tips van deze site. Dus morgen zeg ik tegen ons moemoe dat ik een wollen pots moet hebben voor mijne kerstmis, garantie warmte. Eigenlijk vind ik dit gewoon een voorbeeld van hoe de mensen verschillen.
Gebruikersavatar
Crash Boom!
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 20:27
Contacteer:

Bericht door Crash Boom! »

Gebruikersavatar
FRENS
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 03 mei 2002 02:00
Rijdt met: Canyon

Bericht door FRENS »

Ik zou iedereen willen bedanken die vandaag heeft deelgenomen, in totaal 1095 vertrekkers waarmee we zeer tevreden zijn.

Probleem van de bevoorrading is gekend, momenteel hebben we daar nog geen oplossing voor gevonden. Hoe de rit momenteel gereden wordt kunnen we dat enkel oplossen door 2 afzonderlijke bevoorradingen (1 voor de 43km en een andere voor de 20km) te voorzien maar dat brengt voor de organisatie weer andere problemen mee. Dit punt wordt zeker nog uitgebreid besproken naar volgende keer toe.
Gebruikersavatar
bidonhouder1
Mountainbiker
Berichten: 194
Lid geworden op: za 29 sep 2007 18:40
Rijdt met: trek ridley

Bericht door bidonhouder1 »

Schoon filmpke =D>
Vrukkus
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 11 feb 2008 13:42
Rijdt met: Viper tr 3.5, Cube Analog 29 (2014)

Bericht door Vrukkus »

[quote="Peaches"] Wel een spannend stukje gehad in het begin waar je van de weg naar een lager gelegen pad moest gaan en op het einde van de afdaling zat een dikke boomstronk die wit geverfd was. quote]

Wel die boomstronk had ik dus mee. #-o en daar lag ik. en een paar km verder ook nog eens tegen de grond in een diepe plas. gelukkig wel langs de plas gevallen. Aan degene die iets verder stond en zei: "ik ben precies nie de enige die daar valt". Ge had me wel mogen waarschuwen. :-D
Ma voor de rest plezante tocht gehad en mijn medebiker toch 2 plezante momenten bezorgd. :lol:
Marcuss
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 05 nov 2006 16:13
Rijdt met: Trek Fuel EX7

Bericht door Marcuss »

Ik ben zelf van Zolder dus ik was zeer benieuwd naar wat de organisatie ervan zou maken. En ik moet zeggen: chapeau! Zeker de eerste 25 à 30 kilometers waren leuk. Het was wel veel modder vreten, maar dat hoort erbij! De laatste 10 kilometers waren iets minder boeiend, behalve dan het stukje waar er echt heel veel modder lag, met die korte klimmen en afdalingen. Ik denk dat de organisatie het maximum heeft gehaald uit de mogelijkheden. Dus goed gewerkt. Alleen de bevoorrading mocht wat vroeger komen en ik miste eigenlijk wel echte energiedrank.

Ik vroeg me af of het mogelijk is om toestemming te krijgen om de tocht door de bossen van de Kluis (nog meer dan nu, want daar zijn echt wel leuke - maar verboden - single tracks) en Terlaemen, of over de terril te laten gaan? Daar hoopte ik op, maar ik vermoed dat dit een natte droom zal blijven wegens wettelijk niet mogelijk? Tot volgend jaar, zou ik zeggen!
Gebruikersavatar
Peaches
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 22 sep 2008 20:51
Rijdt met: is sneller dan mij!

Bericht door Peaches »

bikeordie schreef: Ik ben reporter bij man bijt hond... Mag ik je interviewen??
Meen je dit of is het een flauwe grap? Wat zou je dan willen vragen en hoe zou je intervieuw verlopen? Anders stuur je me maar een persoonlijk bericht als je hier serieus over bent.
Plaats reactie