16/11/08 Kalmthout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Lilleputter
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 11 nov 2007 21:25
Rijdt met: Scott Scale 35 2008

Bericht door Lilleputter »

Is dit eigenlijk dan ook op het industrieterrein in Kalmthout te doen?
Lee Towers
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: di 25 dec 2007 22:38

Bericht door Lee Towers »

Lilleputter schreef:Is dit eigenlijk dan ook op het industrieterrein in Kalmthout te doen?
Nee bij het Gitok, een schooltje in het dorp. :wink:
Lee Towers
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: di 25 dec 2007 22:38

Bericht door Lee Towers »

Lilleputter schreef:Is dit eigenlijk dan ook op het industrieterrein in Kalmthout te doen?
Nee bij het Gitok, een schooltje in het dorp. :wink:
PlattenTuub
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 13 feb 2008 11:41
Rijdt met: Roestig wrak

Bericht door PlattenTuub »

de joerie schreef:Heb vorig jaar met 2 beginnelingen komen rijden ik ben meer een ervaren rijder, die mannen vonden het een goed te doen parkoer 30km. Er is plek genoeg om andere voorbij te laten rijden ge hoeft ervoor niet in de boskes te gaan staan.
De 45km is natuurlijk ook mooi maar de 30 km is toch iets of wat het zelfde(maar korter natuurlijk) met ook de leuke stukken er in. Kalmthout heeft echt nen goeie funfaktor. Ook leuke singletracks. Kom maar af met je mannen ze zullen niet klagen.
Ah, bedankt.

Veel eten is precies wel leuk. Alleen vind ik dat concept van fietsafspuiten en parking in 1 wel straf, daar ben ik benieuwd naar.

Ons zie je zondag!


Edit: Is het daar iets beter bereidbaar als Oostmalle? Want daar hemmek afgezien #-o
de joerie
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 03 nov 2008 22:08
Rijdt met: TREK 8500

Bericht door de joerie »

Het parcour is goed berijdbaar, afzien kun je overal natuurlijk. =D>
Dat hangt en beetje van jezelf af hoe hard je ertegen aangaat natuurlijk.
Maar onze funfaktor gehalte ligt toch wel hoger. Er zijn toch wel stukken bij die je alleen maar moogt berijden als het deze veldtoertocht is, anders worden ze niet opengesteld voor publiek. hopenlijk tot op onze tocht en breng maar enkle bikers mee de aprés-bike is ook dik inorde zeker nu ge uw vuil fietske kunt achterlaten iets gaan drinken en een proper fietske meenemen naar huis als je doorgaat. :drunk:
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

PlattenTuub schreef:Edit: Is het daar iets beter bereidbaar als Oostmalle? Want daar hemmek afgezien #-o
Dat je daar hebt afgezien ligt aan het feit dat het op sommige plaatsen één grote modderpoel was! Omdat het 's nachts ervoor en ook 's morgens veel geregend had. In normale omstandigheden is het parcours in de omgeving van Malle goed berijdbaar. Zelfs in de Lilse Bergen was het één slijkboel en dat heb ik nog maar zelden meegemaakt. In Kalmthout kan het ook wel modderig zijn volgens mijn bike-dagboek. Mijn verslagje van Oostmalle (11/11/2008) kan je hier lezen! Misschien kom ik ook rijden in Kalmthout. Een andere optie is Galder. Altijd een probleem om te kiezen als er zoveel moois in de buurt te beleven valt! Want er zijn ook nog andere leuke plaatsen in de omgeving om te gaan rijden dit weekend.
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

Galder dat is wel vlak tegen Breda!
Dan kunde wel beter in Kalmthout blijven. I
ets dichterbij en altijd een tof parcours.
Trotsebelg
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: ma 24 mar 2008 20:59
Rijdt met: Merida...

Bericht door Trotsebelg »

Ik zal er namelijk ook zijn ( wer zone toerist van papegaaiclub van stabroek ;-) ). Ge moogt altij een duwke geven als ge mij voorbij steekt!!! ;-).

Dus ne vriendelijke groet al tegen al wie ik voorbij steek of die mij voorbij zouden steken.


Alle ik hoop daar te rijden aangezien het dicht is... maar zaterdagen zijn zo tof om weg te gaan :p.

Amusement!
PlattenTuub
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 13 feb 2008 11:41
Rijdt met: Roestig wrak

Bericht door PlattenTuub »

de joerie schreef:Het parcour is goed berijdbaar, afzien kun je overal natuurlijk. =D>
Dat hangt en beetje van jezelf af hoe hard je ertegen aangaat natuurlijk.
Maar onze funfaktor gehalte ligt toch wel hoger. Er zijn toch wel stukken bij die je alleen maar moogt berijden als het deze veldtoertocht is, anders worden ze niet opengesteld voor publiek. hopenlijk tot op onze tocht en breng maar enkle bikers mee de aprés-bike is ook dik inorde zeker nu ge uw vuil fietske kunt achterlaten iets gaan drinken en een proper fietske meenemen naar huis als je doorgaat. :drunk:
Ja, bier is overal. Al dachtek dat er hier trappisten van't vat waren?
Eerst wel fietsen e manne ;)
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

Deze week is heel het parcours nog gecontroleerd Het ligt er op veel plaatsen vettig bij, maar het water is flink aan het wegtrekken. En aangezien de Frank & Sabine geen regen van betekenis meer voorspellen ziet het er goed uit voor zondag.
Tot dan!
Plaats reactie