26/10/08 Zonhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
sjappie
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 04 aug 2006 18:20
Rijdt met: Rocky Mountain Element 70
Contacteer:

Bericht door sjappie »

Zeer knappe tocht. Proficiat aan de organisatie! =D> =D> =D>
viper2 schreef:Mooie tocht, enkel zonde dat het stilaan een trend begint te worden dat er geen hoge druk reinigers zijn om de fiets te kuisen.
Persoonlijk vind ik dit een zeer goede trend (iedereen zijn eigen mening natuurlijk) want op deze manier kunnen wij het materiaal toch een beetje ontzien!!
Bobbie
Mountainbiker
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 09 okt 2007 11:29
Rijdt met: Scott Scale

Bericht door Bobbie »

biker84 schreef:net terug van de 42 km,was een fijne en zeer mooie tocht!wel een koprol gemaakt maar dat kon de pret niet bedaren! :bounce:

grtz
Je was niet alleen (tenzij je dezelfde persoon bent als ik voor heb), voor de lange zand strook kwam rap nog iemand voorbij geschoten. Blijkbaar niet opgemerkt dat 80% te voet ging dus afstand laten voor als iemand zich vast rijde was de boodschap. Zijn voorganger rijd zich vast in het zand en hij *knal* vol tegen zijne achterband en geweldig over zijn stuur door de lucht uit, om daarna de proeven van het Limburgse zand (zonder helm dan ook nog). Staat hij op en begint te geroepen "Waarom stopt ge GVD". Ik lach eens en zij hoe zou het komen dat hij hier stopt...

Ik ben nog steeds na een genieten, samen met de pijn in mijn kaken van het lachen. Ik vraag mij wanneer sommige het is gaan leren...

PS: de tocht zelf was ook zeer goed, deftig uitgepijld en zeer goede bevoorrading. Niets nieuw voor mij (woon hier).
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Bericht door Biestie1 »

Tjiens, ik heb blijkbaar een ander mening dan de meesten #-o
Ik vond het niet zo super ; het begon wel heel knap maar het ganse stuk tussen km 15 en 35 was een aaneenschakeling van brede lange lanen die in grote lussen genomen werden om afstand te maken [-X Vind ik niet zo leuk, het deed me denken aan de saaie tocht van As.
Na km 35 was het terug leuker.
Helft dus plezant, helft maar saai. Van mij een 6 op 10 :wink:
Freezing
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 26 feb 2005 22:41
Rijdt met: Thompson Mach5 (2004),Granville Pulse Team
Contacteer:

Bericht door Freezing »

Heb deze tocht gereden vandaag,
de 47 km gedaan gemiddelde van 22.5 overgehouden ondanks al dat
getaffel bij die singletracks. Ieder zijn eigen tempo hé :P
Was een mooie rit, goed aangegeven, goede bevoorrading (met lekkere rijstpap)

Top =D>
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Bericht door Erik.B »

Geecee schreef: Waar kunnen we de foto's bekijken die getrokken zijn?
ik denk hier http://www.heuvenskliekske.be/
dit is de organiserende club. er staan ook foto's van vorig jaar
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Bericht door Biestie1 »

Bobbie schreef: ... (zonder helm dan ook nog). ...
Viel mij idd. ook op hoeveel mensen er hier zonder helm onderweg waren #-o
Zelfs ne vader met zijne kleine, beide zonder helm : goe bezig zenne !

Ook op een plaats zeker 10 gasten met lekke band zien staan op een afstand van een paar honderden meters ; duimspijkers ??
Corvers
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 21:24
Rijdt met: merida

Tocht Zonhoven

Bericht door Corvers »

De groep "Corvers" was met 4 aanwezig met allen dezelfde mening.
Chapeau voor de organisatie!
Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Bedankt en tot volgend jaar!
Merida-da
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 11 feb 2008 18:30
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door Merida-da »

Mooie tocht, goed uitgepijld en prima bevoorrading.
Het eerste stukje na de bevoorrading was iets minder maar ik heb me in ieder geval prima geamuseerd.
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

In de "winter" doe ik weinig TT's (ben ne zomer-ardennist). Toch nog eens naar deze kant van de Limburg afgezakt en er ferm van genoten. Zeker de de kilometers tot de eerste 42-47 splitsing. Nadien inderdaad technisch saaie dreven-kilometers, maar de herfstkleuren maakten dat allemaal goed.
Op de heuveltjes zie je ook de belabberde techniek van de laagland-vliegers, maar die bikers zullen er op hun manier ook wel van genieten.
Den Teut is toch wel een prachtig gebied; hier kom zeker eens een wandelingske placeren.
Organisatorisch zat het ook wel goed. In de topic van vorig jaar las ik kritiek over de slechte afpijling. Hier heb ik dit jaar niets van gemerkt, behalve dat ik geen bevoorrading ben tegengekomen - maar dat zal wel aan mij liggen, want iedereen waar ik mee ge-après-d heb heeft die dus niet gemist. Ik dus wel - na 35 km toch een eigen koekje gegeten, en het blijkbaar rijkelijk buffet moeten overslaan.
Een mooie zondagvoormiddag was mijn deel, zeker toen ik in het café nog zomerbekenden en nieuwe Duchenne Heroes ben tegengekomen.
Gebruikersavatar
Timberwolve
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: di 18 sep 2007 20:37
Rijdt met: Merida Matts TFS 500 Magura
Contacteer:

Bericht door Timberwolve »

zoals meermaals gezegd ... een prachtige TT, met een zéér uitgebreide bevoorrading =D>

een pluim voor de parcoursbouwer(s), zéér mooie technische stukken :wink:

volgend jaar komen we hier zeker terug :lol:
Plaats reactie