19.10.08 Houthalen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vrukkus
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 11 feb 2008 13:42
Rijdt met: Viper tr 3.5, Cube Analog 29 (2014)

Bericht door Vrukkus »

biker84 schreef:nu ik verhuisd ben van dilsen naar zonhoven ga ik hier ook mijn eerste paden ontdekken,dus zal morgen van de partij zijn
Dan gaat ge hier nog veel mooi paadjes ontdekken. Zonhoven is een ideale gemeente om te MTBen. Met de teut en de terril van winterslag vlakbij.
Gebruikersavatar
sTTevie
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 10:37
Rijdt met: On One Inbred 650B & 29 / Lynskey M230 & Pro29

Bericht door sTTevie »

Vrukkus schreef:
biker84 schreef:nu ik verhuisd ben van dilsen naar zonhoven ga ik hier ook mijn eerste paden ontdekken,dus zal morgen van de partij zijn
Dan gaat ge hier nog veel mooi paadjes ontdekken. Zonhoven is een ideale gemeente om te MTBen. Met de teut en de terril van winterslag vlakbij.
wie dacht de Zonhovense paadjes te gaan ontdekken was verkeerd vandaag ... geen cm gereden in Zonhoven, maar dat maakte de pret 'r niet minder om

vooral net voor & na de bevoorrading 'n schitterend parcours aangedaan ... =D> =D>

heb me eigenlijk nergens verveeld, behalve mss de 2 lange rechte stukken op Terhaegdoornheide, maar als dat 't maar is :drunk: :drunk:

bepijling was ook super ... dit was de eerste keer dat ik de tocht reed, maar vanaf nu 'n vaste klant =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
nero
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: do 13 jul 2006 22:03
Rijdt met: Een Niner Air 9 Rdo carbon

Bericht door nero »

:lol: Ben ook gaan rijden. Singletrails, singletrails... Voor en na de bevoorrading in Kelchterhoef en omgeving de Plas veel singletrails gedaan. Ook de bos van Hengelhoef aan de vijvers volledig doorkruist van links naar rechts en van achter naar voren. Vond het wel een leuk tochtje. Aan de bevoorrading was het even aanschuiven, maar toen ik er was was er vanalles genoeg, zelfs lekkere warme soep. Heb vandaag wel 2 keer een kleine valpartij gezien omdat er ingehaald werd. Ik heb me alleszins geamuseerd voormiddag. Groetjes
Gebruikersavatar
sportyboy
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 09 jul 2004 19:22
Rijdt met: Canyon AL 9.0 2009

Bericht door sportyboy »

heb mij vandaag kostelijk geamuzeerd in de bossen van het fietsvriendelijke limburg. echt leuke single-tracks
aan de bevoorrading idd redelijk druk, de soep heb ik blijkbaar over het hoofd gezien, had er anders wel ingegaan.
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Bericht door Trekkie 800 »

Vandaag met Sportyboy de 42 gereden. Een geweldige tocht. Heel wat single tracks, weinig zuiggrond, een goede bepijling, nog net warm genoege douches en nog een gratis inkomkaart voor de beurs volgende week in Leuven... Wat moet een mens nog meer hebben.
Een heel klein minpuntje, meer pijlen naar de start vanop verschillende invalswegen. We warer er met de GPS en op het laatst was het toch wel tweifelen. En we waren niet de enigste.
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Bericht door G-m@n. »

mss tegen volgend jaar ook de gevaarlijke punten (betonpaaltjes laag aan de grond enzo) eens markeren :wink:
voor de rest mooie rit =D>
Frankyspec
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: wo 14 jul 2004 18:50
Rijdt met: Cannondale F-SI Carbon 2

Houthalen

Bericht door Frankyspec »

zijn met de mannen van mtb st-truiden met 10 man afgezakt naar Houthalen vandaag en moet zeggen zeer leuke rit,met talrijke singel trails =D>
enig puntje van verbetering was de bevoorrading,kan volgens mij beter,toen wij daar waren was de drank bijna op en nog maar enkele stukjes fruit [-X
Maar voor het overige niets op aan te merken.
voor de parkoersbouwers,dikke proficiat =D>
46biker
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 25 sep 2008 13:54
Rijdt met: Trek 4500

Bericht door 46biker »

Inderdaad 43km gedaan, heerlijk parcour bij de bevoorrading was de soep op en we waren toch redelijk vroeg daar?


Wij komen volgend jaar zeker terug... :-)
Gebruikersavatar
GeeCee
Mountainbiker
Berichten: 1361
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 19:15
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
Contacteer:

Bericht door GeeCee »

Mooie TT, wat zwaarder dan verwacht...
Bevoorrading kwam wel erg laat (30km) maja, beter laat dan nooit he :bounce:
Gebruikersavatar
Emdrieke
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 02 dec 2007 23:56
Rijdt met: Cube LTD CC 2008

Bericht door Emdrieke »

Mooie tocht gereden,prachtig weertje en de benen luisterden deze keer goed.Zeer veel single tracks en een paar molshoopjes.Maar juist achter zo een molshoop stak een betonnenplaatje in t midden van de rijlijn=zeer gevaarlijk.toen wij er voorbij kwamen was er iemand toch serieus getuimeld.Stond wa volk bij en riepen dat t in orde was.Dus mss toch maar aanduiden.Tocht is zeker een aanrader. =D>
Plaats reactie