02-11-08 Middelkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Bericht door Herder Alex² »

Jullie hebben toch dit jaar diene graag schrijvende motoragent een dagske verlof laten nemen hé ? :-D
adilo
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: za 11 nov 2006 12:08
Rijdt met: mtb en racefiets en beach bike

Bericht door adilo »

Wieder goan der ook weere bie zien en we goan der een ferme snok aan geven....
Gebruikersavatar
Sharkie
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: za 06 aug 2005 10:25
Rijdt met: Orbea Alma M15

Bericht door Sharkie »

@ leffingenoartje: Komende van Veurne, via kanaal Veurne-Nieuwpoort: hoeveel km is er dan al achter de rug van de grote toer als ik daar op jullie parcours invoeg?
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

Die extra lus in Nieuwpoort moeten we dus eerst doen en dan mogen we van de bevoorrading genieten.
Is de bevoorrading terug aan het monument?
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

slijkcrosserke schreef:Die extra lus in Nieuwpoort moeten we dus eerst doen en dan mogen we van de bevoorrading genieten.
Is de bevoorrading terug aan het monument?
Ja de bevoorrading is net voorbij het monument.

En nee je kan eerst genieten van de bevoorrading , daarna de lus van 10 km in Nieuwpoort en daarna terug genieten van de bevoorrading =D> =D> =D> om daarna je weg verder te zetten richting Oostende, vergeet ook niet in Leffinge te genieten van De Kathedraal van het Noorden :roll:
Gebruikersavatar
Secco
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 14 mar 2005 12:38
Rijdt met: Flanders

Bericht door Secco »

Sharkie,
Om je even te helpen, Als je via de vaart van veurne inpikt, heb je ongeveer 25 km van het parcour gedaan. als je dan nog op tijd na de aankomst verderfietst over het strand en de rest van het parcour,zal je zeker bijna alles gereden hebben. Nie te lang in de sporthal blijven is de boodschap. Of.........je laten afhalen kan ook natuurlijk.Is al allemaal gebeurt, geloof me maar.

See you guys at the beach
Gebruikersavatar
Tom_xt
Mountainbiker
Berichten: 779
Lid geworden op: za 30 aug 2008 10:09
Rijdt met: een zwart met witte

Bericht door Tom_xt »

Hoi

Ik zou graag de chouffetocht als eerste toertoch ooit rijden.

Ik zag staan dat er douchevoorziening is, is er ook een plaats om een rugzak weg te bergen?
(Ik zou met de fiets vanuit Oostende komen en zou niet graag met mijn douchegel en handdoek de hele toertocht rijden :lol: )

Wat kost de inschrijving? (dat ik gepast geld kan meenemen :wink: ) of kan er ook vooraf betaald worden?
Gebruikersavatar
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker
Berichten: 234
Lid geworden op: zo 18 feb 2007 11:53
Rijdt met: de "M" - carbon crossfiets

Bericht door Gigi (Tetters Torhout) »

tom_xt schreef:Hoi

Ik zou graag de chouffetocht als eerste toertoch ooit rijden.

Ik zag staan dat er douchevoorziening is, is er ook een plaats om een rugzak weg te bergen?
(Ik zou met de fiets vanuit Oostende komen en zou niet graag met mijn douchegel en handdoek de hele toertocht rijden :lol: )

Wat kost de inschrijving? (dat ik gepast geld kan meenemen :wink: ) of kan er ook vooraf betaald worden?
Awel Tom, 't is heel gemakkelijk.

Als dit je eerste tocht ooit wordt, dan moet je hem zo snel mogelijk weer vergeten nadien.

Want: de organisatie is af op ieder gebied, het parcours is heel mooi (het strand moet je gewoon doen. Je komt er jezelf 10 keer tegen, maar daar kan je alleen maar van leren...)
Den après is er ene om u tegen te zeggen.

Wat de douches betreft: Het is een sportcomplex. Niets tekort dus. En zelfs warm water...

Ik veronderstel dat je je gerief wel ergens in bewaring zult kunnen geven.
Die mensen zorgen voor alles. Spreek gewoon iemand aan de inschrijving aan. Ze zullen je zeker willen helpen.

Moet er niet mee inzitten. Gewoon genieten.
Wij laten zelfs van uitgaan de avond voordien (awel ja checco, je weet wel hé...) om deze rit niet te moeten missen.

Je zult nog heel veel mindere tochten rijden nadien.
Laatst gewijzigd door Gigi (Tetters Torhout) op za 18 okt 2008 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
snook
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: ma 06 aug 2007 13:15
Rijdt met: trek 8000, scale ltd '08

Bericht door snook »

hoeveel km wordt er op het strand gereden?
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

snook schreef:hoeveel km wordt er op het strand gereden?
ampertjes 7 km :P
Plaats reactie