26/10/08 BETEKOM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zagato
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 22:01
Rijdt met: SPECIALZED FOR EVER ......

Bericht door zagato »

knappe toch en organisatie wat een buffet echt de moeite laatste 2O km alle hens aan dek met drie gasten tenueke rood zwart Heylen of zoiets allen zelfde Specialized helm éne was zo sterk dat hij zen mater er al vrij vloeg afreed, dan maar met twee gas open gedraaid en aangekomen avs 25,5
Gebruikersavatar
Dirty Daddy
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: di 27 mei 2008 18:58
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Contacteer:

Bericht door Dirty Daddy »

Had er enorm graag bij geweest vandaag doch ziekte besliste er anders over..lees hier dat ik een enorme knappe tocht heb gemist.volgend jaar zeker van de partij dan..

PS: heeft er iemand de "Slijkfretters" gezien, eindelijk zijn onze tenue's af...
Gebruikersavatar
Deere Power
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: do 20 okt 2005 22:20
Rijdt met: Cannondale FLASH 29, Cannondale SYNAPSE HIMOD
Contacteer:

Bericht door Deere Power »

Net terug, was de eerste echte test voor de nieuwe Rush, was super!!


Leuk parcours, perfecte organisatie echt niets op aan te merken.
Conditie kon gerust een beetje beter zijn, maar tja, als je de laatste maanden meer op uwe traktor zit als thuis komt er van trainen ook niet veel in huis.....

Nog drie mannen geholpen waarvan er ene met zijn ketting in de hand stond. Met cherub die gast zijn ketting op 5 minuten hersteld en gesmeerd, dus mijne goede daad van vandaag zit er weer op. En zo raak ik nog van mijn oude powerlinks vanaf!


Eén opmerking: Vandaag toch weer redelijk veel mensen zonder helm gezien, waaronder enkele gasten die echt snel reden en topmateriaal hadden. Teveel gewicht zo nen helm? Snap dat echt niet.
Verleden jaar spijtig genoeg iemand zien sterven door stoeme val op fietspad, zonder helm. Met helm was het veel minder erg geweest. Ben je eigenlijk verzekerd zonder helm?

Allee sorry voor mijn gekreft.

Dikke bravo aan de extreme bikers!!!!!! Volgend jaar zeker terug.
Gebruikersavatar
albatros
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 21 okt 2007 20:30
Rijdt met: bulls

Bericht door albatros »

was weer dik in orde
10/10 organisatie, alles was gewoon perfect.
je kan je daar dan oook de gas eens goed open draaien.
volgende week hopelijk hetzelfde in Langdorp.

:P (o)

de mannen van wtc tilt
Gebruikersavatar
zyves
Mountainbiker
Berichten: 302
Lid geworden op: di 02 aug 2005 14:26
Rijdt met: Cannondale F4 2008

Bericht door zyves »

Dit was mijn eerste TT, gekozen voor de 45km. Deze tocht was echt af, heb me super geamusseerd hoewel sommige klimmen me toch voet aan grond laten zetten hebben. Ik kan niet echt vergelijken met andere tochten, maar ik kan wel zeggen dat deze de lat erg hoog gelegd heeft voor de volgende die ik zal rijden.
Gebruikersavatar
Simple Mind
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 31 dec 2006 00:35
Rijdt met: Iets dat mijn ventje ineen gestoken heeft :-)

Bericht door Simple Mind »

Eerst de 44km tocht gevolgd en na de prima bevoorrading de 25km. Op tijd en stond eens opzij gaan staan voor de rappe mannen, af en toe eens moeten afstappen om boven te geraken maar twas een plezante en afwisselende rit met goei bepijling en waarschuwingen waar nodig. Tip Top Tochtje!! =D>

PS : de mannen die de behoefte hadden om aan Bar Extreme "blote tetten, blote tetten, blote tetten" te roepen, moeten misschien es wa meer op hun vrouw kruipen ipv op hunne velo! :wink: :P
Gebruikersavatar
Fred
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 24 jun 2007 16:25
Rijdt met: Specialized

Bericht door Fred »

weeral nen hele dikke =D> =D> =D> voor de xtreme bikers en hun gevolg voor ons in de watten te leggen.
Hele schone toer er zat alles in wat er moet in zitten swingende single tracks, kuitenbijtende klimmetjes en enkele rappe afdalingen en ze hebben het geploeter er uit gelaten zodat we bijna met nen propere bike naar huis gaan. Bepijling en waarschuwingen voor gevaar perfect aangegeven en de bevoorading had meer iets weg van een buffet. Zeer goede en veeeel parking met assistentie en een vlotte afhandeling aan den toog. =D>
Tot op de volgende TT
Spark27
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: do 25 mei 2006 23:59
Rijdt met: Canyon, Salsa

Bericht door Spark27 »

Echt een mooi tochtje, zoals gezegd alles zat erin, goeie bevoorrading...=D>
'k heb ervan genoten en ik moest thuis juist het stof van mijne velo doen om hem terug te laten blinken :lol:

Ik heb er wel 1ne met een truitje van de Knoet, op den asfalt zien liggen :(
D'r stonden al 2 gasten bij...maar dieje had precies wel zeer.
Hoop dat het ni te erg was.
Gebruikersavatar
jend
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: di 09 jan 2007 21:19
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door jend »

in al die jaren ik mountainbike is dit zeker eens van de mooiste die ik heb gereden.

Twas zalig, gans de tocht lang dacht ik, dat het beste gedaan was. Maar niets van, super rit. Kheb die gast van knoet ook geziene, het was al bij la nog te doen zei hij, vooral lanst van de luchtwegen en knie.

Tot volgend jaar.
dflament
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: di 10 jun 2008 22:30
Rijdt met: Trek Fuel EX9, Cube Reaction

Bericht door dflament »

45km, rond de 30km kreeg ik de man met de hamer op bezoek, hopende dat het ergste voorbij was en de laatste 10km een uitbolritje werd, niks was minder waar... amai, ik heb afgezien. niks vergeleken met de BLOSO's in de buurt.

Gewoonweg zalig, genoten en dood gegaan ;)

volgend jaar zien ze mij hier weer!

PS; chapeau voor de bevoorrading; koekjes, water, aquarius, sinaas, banaan...
Plaats reactie