26/10/08 BETEKOM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bonie+kevin
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: do 13 apr 2006 20:24
Rijdt met: is my biggest love

Bericht door bonie+kevin »

Inderdaad één van de mooiste tt's die er zijn en een goede organisatie. :-D
Waren laat vertrokken voor de 45 km en hebben in 't begin zelf een stukje 2 keer extra gereden omdat 't zo plezant was.
Prima afwisselende single traks en berg(jes).
Slechts één opmerking aan die mannen :^o zonder helm :^o die ook wij gezien hebben en die toch harder reden dan ons"DIT IS HET SLECHTE VOORBEELD" [-X #-o :^o .Een helm is het minste dat men zou moeten verplichten op alle tt's vind ik. VEILIGHEID boven alles.En ook wij hebben de 60 per uur gehaald,hopelijk zijn zij niet gevallen.
Aan de organisatie een dikke profriciat en tot volgende jaar.
Gebruikersavatar
Wowtre
Mountainbiker
Berichten: 484
Lid geworden op: ma 06 sep 2004 12:48
Rijdt met: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
Contacteer:

Regelrechte schande

Bericht door Wowtre »

blijkbaar zijn er nog altijd bikers die het niet snappen, de eerste kilometers na de bevoorrading zag ik nog hier en daar Aquarius blikjes langs het parcours ik ben daar zowel boos als ontgoocheld over

hopelijk zitten die mannen hier niet ook op de topic te jubelen over de prachtige organisatie want dan zijn het schijnheiligaards (en nog veel meer maar ik ga beleefd blijven), ze horen noch hier noch op een MTB te zitten
Gebruikersavatar
Mr. Stitchen
Mountainbiker
Berichten: 495
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 18:05
Rijdt met: kzien 'm zoe geire

Re: Regelrechte schande

Bericht door Mr. Stitchen »

Wowtre schreef:blijkbaar zijn er nog altijd bikers die het niet snappen, de eerste kilometers na de bevoorrading zag ik nog hier en daar Aquarius blikjes langs het parcours ik ben daar zowel boos als ontgoocheld over

hopelijk zitten die mannen hier niet ook op de topic te jubelen over de prachtige organisatie want dan zijn het schijnheiligaards (en nog veel meer maar ik ga beleefd blijven), ze horen noch hier noch op een MTB te zitten
Mijn blikje was het alleszins niet. Ik heb namelijk een mooie 3-punter gescoord.
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Bericht door Bulls69 »

Iemand toevallig in het bezit van de GPS track van deze tour?

Zalig om nog eens na te rijden :wink:
Molteni
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 24 okt 2005 21:13
Rijdt met: Granville

Bericht door Molteni »

Het was weer een sublieme organisatie van de X-treme bikers. We hebben de 25 km gereden en deze waren zeer afwisselend. Mijn neefjes zijn ook overal opgereden. Aan de extreme-bar heb ik de jongste wel moeten toeroepen 'groter zette, groter zette, groter zette! :bounce: ' want hij trapte zot. Van de voorzitter heb ik wel geen pistolet gekregen [-X maar het aquarius-meisje gaf me aan de bevoorrading wel gratis een aquarius :drunk: (als ze dit moest lezen; volgend jaar komen we zeker terug !)
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

De foto's !!!

Afbeelding

link :http://www.pixagogo.be/1686044216

hier is een klein vb

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

amaai, raar ventje hierbove met dieje isaac. :lol: :oops: :oops:
kvoel mij vereerd om hier ook te mogen poseren.
het was echt een superleuk tochtje, goed afgepijld, goei bevoorrading, schoon parcourke, niet te nat. juist wat we nodig hebben! =D> =D>
kevin1980
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: di 04 nov 2008 21:24
Rijdt met: Thompson challenger/ Trek 8500XT

Bericht door kevin1980 »

weet er iemand of deze tocht dit jaar doorgaat??
Plaats reactie