Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 06/09/08 Jabbeke

06/09/08 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht wo 03 sep 2008 13:47
profi Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

:roll:
Laatst bijgewerkt door profi op wo 03 sep 2008 19:33, in totaal 1 keer bewerkt.

Bericht wo 03 sep 2008 14:34
ansbiker Mountainbiker

Mijn bike: Rockrider 8.2
De tocht van Jabbeke was vorig jaar al heel mooi. Met de extra private stukken die er dit jaar bijkomen word het super. =D> Mij mag je zeker verwachten! :-D

Bericht wo 03 sep 2008 18:07
Lichterveldenaere Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: xtme
Ik wil me niet moeien in deze hele discussie hierboven - die er eigenlijk geen hoort te zijn -, maar toch eventjes melden dat ik (en wellicht samen met mij vele forumlezers) dat hier niet op zijn plaats vind. [-X

De TT Jabbeke is al jaren een tocht die met stip in mijn kalender staat. Met alle respect voor de andere tochten in de streek springt deze er voo :bounce: r mij net iets meer uit. Zeer goede organisatie, mooi parcours met van alles wat (wat ik altijd een pluspunt vind), veel private stukken, ... =D> =D>

Zal er dus zeker in de voormiddag zijn.
(moet in de namiddag een mtb-tochtje in de streek leiden voor de vrijgezellendag/avond van mijn schoonbroer in spe, 'k zal, vrees ik, wel een klop van de hamer krijgen die avond)

Bericht wo 03 sep 2008 18:42
oxirane Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: thompson Zeus en scott 610
Jammer dat ik zo'n mooie tocht zal moeten missen want ik ben namelijk nog niet hersteld van mijn val in Westouter. :evil:
Alvast veel succes aan de deelnemers.

Bericht wo 03 sep 2008 21:10
poollover Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cube ltd team en een strangevelo
Mij mogen ze ook verwachten ( voor de 65 ) als ik hier al die goeie commentaren moet geloven :drunk:

Bericht wo 03 sep 2008 21:58
stoempe Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: een merida
Samen met mijn kompaan kom ik ook af voor de 52km.Zie er al naar uit, vooral omdat het altijd een heel goeie rit is.

Bericht do 04 sep 2008 08:55
frawiwi Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Vorig jaar ook deze tocht gereden. Door werk kan ik helaas dit jaar niet.
Ik kan het enkel maar bijtreden : een mooie tocht goed georganiseerd door een prima club. Ik dacht op het einde een lekkere pizza en bij de 'sportdrank' gratis chips. Vorig jaar veel chips gekregen :drunk:

Bericht do 04 sep 2008 10:17
vennum Mountainbiker

Mijn bike: cube + scatto+giant anthem
Na de voorbereiding van gisteren kunnen we jullie garanderen dat er voor de durvers een 'Kluisbergen in 't klein' in het parcours zit... :drunk:

Bericht do 04 sep 2008 10:27
Dries B Mountainbiker

vennum schreef:
Na de voorbereiding van gisteren kunnen we jullie garanderen dat er voor de durvers een 'Kluisbergen in 't klein' in het parcours zit... :drunk:

voor de deelnemers in Wevelgem-Kluis-Wevelgem voorzien we de ECHTE KLUIS :-D naast andere prachtige stukken....

Bericht do 04 sep 2008 12:34
veeteeteetje Avatar gebruiker
Kerstman

vennum schreef:

Dat is wa voor ikke!!! :-D
Ook mogelijkheid tot bissen??? :roll:

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten