06/09/08 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Cannonneke
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 06 aug 2003 15:17
Rijdt met: Scott Spark RC WC

Bericht door Cannonneke »

Waar ligt dat foreestbos, nog nooit van gehoord, laat staan van een foreestHEUVEL ?
Gebruikersavatar
Bouwerke Ed
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: di 02 jan 2007 00:43
Rijdt met: Bulls

Bericht door Bouwerke Ed »

profi schreef:Ik vind dit toch een beetje vreemd , dat bouwerke ed zijn medewerking verleend aan Jabbeke is zijn zaak , maar waarom geeft hij training de woensdag avond in brugse bikers kledij , dus is hij nog lid van deze club of wat ??? :-?
Profi, ik ben geen lid meer! Ik had de nieuwe uitrusting pas enkele maanden in dubbel aangekocht, want iets voor niets krijgen bestond niet bij de bb's. Ik zou natuurlijk liever in een andere uitrusting rijden, maar weggooien kan ik niet. Ik heb wel de naam bb zo goed mogelijk trachten weg te krijgen en volgend jaar rijd ik hopelijk met andere kledij. :wink:
Gebruikersavatar
Bouwerke Ed
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: di 02 jan 2007 00:43
Rijdt met: Bulls

Bericht door Bouwerke Ed »

Cannonneke schreef:Waar ligt dat foreestbos, nog nooit van gehoord, laat staan van een foreestHEUVEL ?
Het Foreestbos met heuvel ligt 300 meter verwijderd van mijn voortuin in Sint-Andries en is strikt privaat! De heuvel is aangelegd boven een grot en niet boven een ijskelder. :wink:
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hey,

amaai, is da gezever van de BB nu nog nie gedaan ??? Je hoort hier precies maar 1 erover zagen. Trouwens Eddy, maak je geen illusies, iedereen is vervangbaar en ook in een fietsclub.....

Soms zeggen ze, Andere En Betere......

Wij twijfelen dus nog tussen Wevelgem en deze. Mijn vraag is dan ook in de topic. Zitten er stukken in die totaal nieuw zijn voor de streek ?
Ik zou ook eens graag in de bossen van Zevenkerke willen rijden. Is het mogelijk om eens het bos rond "Kasteel Ter Heide" te doen ?? Al een idee wat het eind totaal is in KM van deze rit ??
Gebruikersavatar
stoempe
Mountainbiker
Berichten: 247
Lid geworden op: za 22 sep 2007 17:48
Rijdt met: een merida

vtt jabbeke

Bericht door stoempe »

Zal ook present zijn.Steeds een mooie verzorgde mountainbikerit.Regen of geen regen ,kom zeker af, al is het maar voor het vele werk die deze mensen erin stoppen.Tot zaterdag iedereen, en hou het proper en sportief. :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

Met vrouwke en de kids overlegd. #-o Ik heb een gat van 5u .(8u-13u) Zal kunnen starten om 09U. Als er zijn van de trein met zware panne , geen nood leg u in de graskant , ik kom achter (1 uurtje verschil) :-D
Goed idee om de mogelijkheid te geven de mooiste stukken te bissen. =D> Ik heb nog nooit een bisbord genegeerd. [-X
Gebruikersavatar
Bouwerke Ed
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: di 02 jan 2007 00:43
Rijdt met: Bulls

Bericht door Bouwerke Ed »

Barbeque schreef:Hey,

amaai, is da gezever van de BB nu nog nie gedaan ??? Je hoort hier precies maar 1 erover zagen. Trouwens Eddy, maak je geen illusies, iedereen is vervangbaar en ook in een fietsclub.....

Soms zeggen ze, Andere En Betere......
Vragen zijn er om te beantwoorden! Iedereen is inderdaad vervangbaar maar hem evenaren is nog een ander paar mouwen. Andere en betere.... [-X Je zelf aansluiten bij een club dan mag je eens klappen! :wink:
vennum
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 30 aug 2006 23:01
Rijdt met: cube + scatto+giant anthem

Bericht door vennum »

Deze week zijn we met ons team volop bezig met het uitpijlen + berijdbaar maken van de verschillende off-road stukken. Hier kruipt voor de organisatie heel wat werk in, maar we weten waarvoor we het doen: het MTB-plezier voor onze deelnemers :-D !!! Een mooie rit voorschotelen waarin iedereen zijn gading vindt, dat is ons streefdoel...
Voor deze zomerrit, zitten er nieuwe stukken in en voor Barbeque: ook de bossen van Zevenkerken worden aangedaan! De km's worden: 30 - 40 - 52 en 65km.
Gebruikersavatar
profi
Mountainbiker
Berichten: 818
Lid geworden op: wo 03 nov 2004 16:43
Rijdt met: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Bericht door profi »

:roll:
Laatst gewijzigd door profi op wo 03 sep 2008 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
vennum
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 30 aug 2006 23:01
Rijdt met: cube + scatto+giant anthem

Bericht door vennum »

@ profi: gelieve persoonlijke problemen niet op dit forum uit te smeren aub. Hiervoor kunnen andere middelen gebruikt worden.
Alle mensen van WTC Jabbeke steken de handen uit de mouwen om voor, tijdens en na de rit alles in orde te brengen. Hier worden vele uren van voorbereiding en werk ingestoken maar wij doen dit voor ons plezier en voor onze sport en dat is toch het belangrijkste! :bounce: De rit van Jabbeke bestaat uit zoveel meer dan 'die' bepaalde privé-stukken...
Plaats reactie