06/09/08 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
profi
Mountainbiker
Berichten: 818
Lid geworden op: wo 03 nov 2004 16:43
Rijdt met: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Bericht door profi »

:roll:
Laatst gewijzigd door profi op wo 03 sep 2008 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
ansbiker
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 15 jun 2007 16:15
Rijdt met: Rockrider 8.2

Bericht door ansbiker »

De tocht van Jabbeke was vorig jaar al heel mooi. Met de extra private stukken die er dit jaar bijkomen word het super. =D> Mij mag je zeker verwachten! :-D
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

Ik wil me niet moeien in deze hele discussie hierboven - die er eigenlijk geen hoort te zijn -, maar toch eventjes melden dat ik (en wellicht samen met mij vele forumlezers) dat hier niet op zijn plaats vind. [-X

De TT Jabbeke is al jaren een tocht die met stip in mijn kalender staat. Met alle respect voor de andere tochten in de streek springt deze er voo :bounce: r mij net iets meer uit. Zeer goede organisatie, mooi parcours met van alles wat (wat ik altijd een pluspunt vind), veel private stukken, ... =D> =D>

Zal er dus zeker in de voormiddag zijn.
(moet in de namiddag een mtb-tochtje in de streek leiden voor de vrijgezellendag/avond van mijn schoonbroer in spe, 'k zal, vrees ik, wel een klop van de hamer krijgen die avond)
Gebruikersavatar
oxirane
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: zo 04 jun 2006 20:08
Rijdt met: thompson Zeus en scott 610

Bericht door oxirane »

Jammer dat ik zo'n mooie tocht zal moeten missen want ik ben namelijk nog niet hersteld van mijn val in Westouter. :evil:
Alvast veel succes aan de deelnemers.
Gebruikersavatar
poollover
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: zo 13 jul 2008 19:07
Rijdt met: cube ltd team en een strangevelo

Bericht door poollover »

Mij mogen ze ook verwachten ( voor de 65 ) als ik hier al die goeie commentaren moet geloven :drunk:
Gebruikersavatar
stoempe
Mountainbiker
Berichten: 247
Lid geworden op: za 22 sep 2007 17:48
Rijdt met: een merida

vtt jabbeke

Bericht door stoempe »

Samen met mijn kompaan kom ik ook af voor de 52km.Zie er al naar uit, vooral omdat het altijd een heel goeie rit is.
Gebruikersavatar
frawiwi
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 01:38
Rijdt met: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Contacteer:

Bericht door frawiwi »

Vorig jaar ook deze tocht gereden. Door werk kan ik helaas dit jaar niet.
Ik kan het enkel maar bijtreden : een mooie tocht goed georganiseerd door een prima club. Ik dacht op het einde een lekkere pizza en bij de 'sportdrank' gratis chips. Vorig jaar veel chips gekregen :drunk:
vennum
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 30 aug 2006 23:01
Rijdt met: cube + scatto+giant anthem

Bericht door vennum »

Na de voorbereiding van gisteren kunnen we jullie garanderen dat er voor de durvers een 'Kluisbergen in 't klein' in het parcours zit... :drunk:
Dries B
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 18 jan 2008 15:49

Bericht door Dries B »

vennum schreef:Na de voorbereiding van gisteren kunnen we jullie garanderen dat er voor de durvers een 'Kluisbergen in 't klein' in het parcours zit... :drunk:

voor de deelnemers in Wevelgem-Kluis-Wevelgem voorzien we de ECHTE KLUIS :-D naast andere prachtige stukken....
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

vennum schreef:Na de voorbereiding van gisteren kunnen we jullie garanderen dat er voor de durvers een 'Kluisbergen in 't klein' in het parcours zit... :drunk:
Dat is wa voor ikke!!! :-D
Ook mogelijkheid tot bissen??? :roll:
Plaats reactie