aarschot 24/08/08

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Dirty Daddy
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: di 27 mei 2008 18:58
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Contacteer:

Bericht door Dirty Daddy »

Was ook daar samen met de rest van de Slijkfretters....achteraf bekeken gelukkig dat we niet voor Kasterlee hebben gekozen(afgaande op de commentaren op het forum) =D> =D> =D> =D> =D> voor de organisatie, werkelijk schitterende beleving gehad gisteren, dit is waarom MTB-en zo veel fun is...enige minpunt voor mij persoonlijk was dat ik op de trapjes(ongeveer 500m na de start) al op men "sjokkedaizen" [-X ging maar de schade bleef beperkt tot vandaag( was precies 80 toen ik opstond)...voor de rest keep up the goed work & ons zien jullie zeker terug....
Gebruikersavatar
Benneke
Mountainbiker
Berichten: 2202
Lid geworden op: za 13 okt 2007 16:13
Rijdt met: Isaac Impact/Ridley Ignite

Bericht door Benneke »

Dirty Daddy schreef:Was ook daar samen met de rest van de Slijkfretters....achteraf bekeken gelukkig dat we niet voor Kasterlee hebben gekozen(afgaande op de commentaren op het forum) =D> =D> =D> =D> =D> voor de organisatie, werkelijk schitterende beleving gehad gisteren, dit is waarom MTB-en zo veel fun is...enige minpunt voor mij persoonlijk was dat ik op de trapjes(ongeveer 500m na de start) al op men "sjokkedaizen" [-X ging maar de schade bleef beperkt tot vandaag( was precies 80 toen ik opstond)...voor de rest keep up the goed work & ons zien jullie zeker terug....
Ik reed vlak achter u toen ge viel van die trappe'kes :lol:

Ik zei " da begint hier al goe"

:-D
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

Heb met Benneke de 65km afgelapt.

Heel goede TT maar ik heb hier al veel betere tochten gereden.
Uitgebreid verslag staat op m'n blog. Hiere

Grtz
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

het was zeer amusant, hier en daar wat veel asfalt waar er zeker een off-road alternatief was (misschien wel gevraagd maar geen toestemming).
Ik had 1135 hoogtemeters op 71 km (eerste spiltsing de 85 gevolgd, laatste de 65).
Gebruikersavatar
Dirty Daddy
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: di 27 mei 2008 18:58
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Contacteer:

Bericht door Dirty Daddy »

Benneke schreef:
Dirty Daddy schreef:Was ook daar samen met de rest van de Slijkfretters....achteraf bekeken gelukkig dat we niet voor Kasterlee hebben gekozen(afgaande op de commentaren op het forum) =D> =D> =D> =D> =D> voor de organisatie, werkelijk schitterende beleving gehad gisteren, dit is waarom MTB-en zo veel fun is...enige minpunt voor mij persoonlijk was dat ik op de trapjes(ongeveer 500m na de start) al op men "sjokkedaizen" [-X ging maar de schade bleef beperkt tot vandaag( was precies 80 toen ik opstond)...voor de rest keep up the goed work & ons zien jullie zeker terug....
Ik reed vlak achter u toen ge viel van die trappe'kes :lol:

Ik zei " da begint hier al goe"

:-D


Idd #-o was daar weer ne lompen totter dat ik daar maakte...voor de rest redelijk goe kunnen recht blijven :lol:
Gebruikersavatar
LaGamuza
Mountainbiker
Berichten: 204
Lid geworden op: za 09 dec 2006 00:33
Rijdt met: Reeds zonder trainingswieltjes

Bericht door LaGamuza »

Ik he daar ook gaan rijden samen met mijn maat. We hebben de 45km gereden maar na de bevoorrading heb ik hem wel moeten lossen. Was een superchique tocht en de bevoorrading en après waren ook goe. Tot volgend jaar wij komen zeker terug. =D> =D>
Gebruikersavatar
Fille Fox
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 13 apr 2008 21:00
Rijdt met: Bulls Copperhead 2

Bericht door Fille Fox »

Heb de 45 km gereden en de tocht was dik in orde. Het was wel niet de beste tocht die ik dit jaar gereden heb maar ik klaag niet. Ik vond het begin niet al te zwaar maar dat komt misschien door mijn ervaring met de heuveltjes: klein schakelen helpt echt, dan moet je er minder snel af :wink:

Tot de volgende.
Gebruikersavatar
frederikc
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 22 aug 2008 23:36
Rijdt met: Trek Remedy 8, BH Trail Hunter D60K

Bericht door frederikc »

walter 123 schreef:De dag dat u slotje op de grond ligt en uwe fiets ribbedebie is .
dan piept ge toch heel anders ik heb het eenmaal meegemaakt en ik kan je garanderen uwe dag is naar de klo....
Ik wil maar zeggen je voelt je niet op je gemak das al.

bike-lover schreef:er is geen bewaakte fietsparking.

ik begrijp niet dat er zo dikwijls problemen gemaakt worden over wel of geen fietsparking,ik heb altijd een klein slotje in mijn zak zitten ,kost ongeveer 4€ het weegt bijna niks en het neemt geen plaats in in uw achterzak en ge hebt nooit problemen om uw fiets achter te laten

toen mijn vader op weg was met de motor samen met vrienden, was er iemand zijn combinatie kwijt van zijn nieuw slot met een speciale kabel (uitgeharde staaldraden gewoven tot kabel, zogezegd onbreekbaar) van 2cm dik, andere vriend uit die groep pakte een simpele kniptangetje en knipte 1 voor 1 al die kleine staaldraadjes die tot 1 dikke kabel gewoven waren op nog geen 20sec door, als men da zo kan doen zijn ze met een klein kabelslotje op 5sec weg met uw fiets.
maar idd een klein kabelslot verminderd de kans wel op diefstal van gelegenheidsdieven, maar mensen die daarnaartoe kome vo te pikken hebben meestal wel een kniptang bij :evil:

enige diefstalpreventie die effecient is, zelf bij je fiets blijven of familie/clubgenoten bij je fiets laten wachten
Plaats reactie