17-8-08 Haasrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5027
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Bericht door madskatingcow »

Wij hadden 68.1 km volgens GPS aan de meet. Wel een stukje verkeerd gereden, had Adri's post eerder in dit topic pas na de rit. Dacht dat het inderdaad om de oprit van een woning ging :lol:

Tegen alle verwachtingen in super benen, parcours was niet al te zwaar (vrijdag naar Stree-Lez-Huy geweest, dat was toch andere koek). Alles perfect bereidbaar, nergens te voet moeten gaan. Volgend editie zeker present :drunk:
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

X-treme bikers begijnendijk waren er ook

S'morgens vertrokken rond 8H10 en wat een begin bij de eerste straffe afdaling plots bang een grote scheur in mijn achterband daar liep al mijn notubes produckt. Wat een smeerlapperij om hier snel een binneband te plaatsen. Met wat hulp van guido snel weer weg en het tempo opgedreven Maar mijne maat had pijnlijke benen van te veel km's en bij elk bergopje moest hij wat achterblijven.
Dus rustig verder gereden, goede bevoorrading behalve de drank wat ne kattepis was da en de lichte regen kost de pret niet bederven.
tot de volgende keer =D>

totaal 46,5 Km
gem 21,3
Gebruikersavatar
Mr. Stitchen
Mountainbiker
Berichten: 495
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 18:05
Rijdt met: kzien 'm zoe geire

Bericht door Mr. Stitchen »

Gekozen voor de tour van 52km. ging lekker, beentjes gingen vlot telkens er een beklimming voor de wielen kwam opdagen.
We hadden 49 km gereden tot plots mijn ketting vastliep, en brak. al lopende enkele km's verder tot aan noodpost. Toen ze ons kwamen oppikken, zeiden ze ons dat het nog een goede 10 km tot aan de streep was.

In elk geval een schitterende omloop, met veel variatie.

Meer van dat.
pierrot le fou
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 21 sep 2007 09:01
Rijdt met: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Bericht door pierrot le fou »

:lol:
Ammaai was dat een leuk tochtje ; tussen de 67 en 68 km hadden we .
Verschillende soorten tracks kwamen onder onze mtb-wielen geschoven .Een zeer goede variatie .
En het leuke was dat de hellingen die genomen werden ; door iedereen op zijn tempo zouden kunnen genomen worden .
Dus een groot fun-gehalte.
Ook avontuur te voet onbrak niet ---Chemin Cowboy -- gekend bij vele bikers uit de streek .
Maar deze keer eigenlijk niet bruikbaar , goed om uwe fiets op stuk te rijden . Ik heb mijne fiets op de schouders gestoken en het ganse stuk op een loopje afgelegd ; ik voelde mij Sven Nijs .
Achter mij hoorde ik veel gevloek .
Wat mij het meest plezierde waren de dreven in Meerdael-bos , volop longen vullen met gezonde lucht en genieten van het bos .
Ik kom graag naar deze TT , hij heeft een speciale uitstraling
Merci gasten van de organisatie , blijven volhouden
Groeten vanuit Brandweer Leuven en de Bierbikers
8)
Gebruikersavatar
jimmy1984
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 11:50
Rijdt met: Trek 8500
Contacteer:

Foto's

Bericht door jimmy1984 »

Waar staan de getrokken foto's van Haasrode?
Of stond er echt iemand te wachte op een val na de eerste bevoorrading? :-D
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Misschien in den topic van 2009. :wink:
Plaats reactie