29/06/2008 - Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Den Tox
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 05 mei 2008 10:14
Rijdt met: Trek 6000

Bericht door Den Tox »

Heb hier mijn eerste tocht gereden op aandringen van ne kameraad.
Ben nog maar twee maand aant mountainbiken en da was er aan te zien.
De eerste tien km serieus afgezien ! :oops: (moest mijne maat toch ni te ver laten uitlopen)
De rest van de 25 km ging et mij beter af en kon mijne maat nimeer volgen.Was wel verschoten hoe snel ze allemaal rijden,ik had e gemiddelde van 17.5 km/u en heb maar drie rijders kunnen voorbijrijden!
Vond et wel de moeite ma zal nog veel mogen trainen #-o
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Bericht door Bulls69 »

Den Tox schreef:Was wel verschoten hoe snel ze allemaal rijden,ik had e gemiddelde van 17.5 km/u en heb maar drie rijders kunnen voorbijrijden!
Vond et wel de moeite ma zal nog veel mogen trainen #-o
Volgens mij waren de meeste snelle bikers dan nog afwezig (waren waarschijnlijk de 24u van Westerlo aan 't rijden). Maar niet getreurd, oefening baart kunst. het eerste jaar dat ik startte met MTB passeerde er ook menig mij in een tocht, vandaag na 2 jaren bijna wekelijks tochten af te haspelen licht de bal wel anders in het kamp :wink:
Belangrijkste is nog altijd dat ieder op zijn eigen tempo en kunnen kan genieten van de TT zonder dat het een koers word 8)
II00I0I0
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 07 aug 2007 12:07
Rijdt met: Canondale F900

parkeerboete

Bericht door II00I0I0 »

ne mens gaat dan eens fietsen.
Bij het toekomen zie je dat de weg afgesloten is voor doorgaand verkeer (om de mensen te kunnen laten parkeren).
Je parkeert aan de rand van de weg (Schoonderbeukenweg 127), en gaat fietsen.
Niets achter de ruit gevonden, en 2 weken later een parkeerboete in de bus. Om 9u41 werd ik opgeschreven wegens foutparkeren.
Leuk is anders natuurlijk.
Heeft nog iemand dit daar voorgehad?
Want ik stond natuurlijk lang niet als enige op die manier geparkeerd op die straat.
Plaats reactie